Az esti vihar ellenére meleg, napsütésre ébredtünk.
Ma a délelötti menetek voltak a kvalifikáciok a délutáni versenyekre. Nekem nem sikerült délelött javitanom, maradt az 1:59.
Feri is csak majdnem pb-t ment 1:54.0
A profik közé megérkezett Kovács Bálint. Varga Tibike és Kovács Balint voltak a leggyorsabbak 1:44 es idökkel.
A hobbisták közül Szarka Gabi, Majsa Geri voltak az élen
Délben feltettem hátra szokatlan modon egy uj Dunlop kettest, ami szinte jobban csuszott a versenyen mint a használt Bridgestone. A kettes dunlopnak már nem tetszett az 55 fokos aszfalt
Ferit nem lehetett rábeszélni hogy versenyezzen, Tibi sem állt rajthoz.
Tajti Robiba nagyon csunyán belement valaki hátulról, talán fék nélkül, de a vétkes nagyon szerencsétlenül eshetett, mert az ember összetörte az álkapcsát, talán a sisakja is leeshetett mert Robi motorja véres lett. Robinak személyi sérülése nincs.
Az A versenyben 4 külfödi VB menö és hazai VB menöink, azaz a HERT EWC csapat magyar tagjai közül Kovács Bálint és Juhász Dávid vettek részt.
Szarka Gabi elfelejtett jelentkezni a versenyre.Majsa Gerinek beszart a váltoja de végigcsinálta a versenyt
A külföldi VB menök ki voltak vonva az értékelésböl, de Kovács Balint és Juhász Dávid véletlen benne maradtak az értékelésben és a dijkiosztón szólitották is öket az elsö második helyre, persze ök nem voltak egyáltán jelen a kiosztón, hiszen ök nem akarták elvenni a kupákat a hobbisták elöl.
Igy viszont Majsa Geri állt egyedül a dobogo harmadik fokán....
Szerintem Jaro mint szervezö, nem tudta hogy Magyaroszágon is léteznek profi versenyzök, ezért hagyta öket az értékelésben.
Igy hogy 3 napot egymásutánban motoroztam a BPC-n és beszélgettem sok résztvevövel, egy kis összegzés:
Stop and go pálya
Nagyon jo tapadásu aszfalt
A füzhetö kanyarok 3,4,6,7,8 és az utolsó két kanyar
Többektöl hallottam ezeket a véleményeket:
Sikánoknál szinte több mint 90 fokot fordul be a pálya, ez már igy szinte sajnos nem is sikán
A sikánoknál kellett volna kicsit szélesebb aszfalt, ugyanis nem tul sok helyen lehet elözni, ezért gyakran elö fog fordulni hogy a sikán elötti féktávon probálkozik az ellenfél, igy viszont nem fog a két pilota elférni, és nem lesz más választása mint a kavicságy.
8 és 9 közötti nagytempos szakaszon kellett volna 2-3 méter rázó mögötti aszfaltozás mert jópáran kisodrodtak ott és szinte a rázo után azonnal kavics jön
Nagyon tüpontos fékezés szükséges a lassitók elött a jo köridöhöz, ugyanis nincs menekülési lehetöség az egyesben, ötösben, kilencesben és a 14-esben
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.