HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2025.06.25. 00:00 Félsvéd

Balaton Park Circuit utolsó nap

 20250624_160402.jpg

20250624_153606.jpgAz esti vihar ellenére meleg, napsütésre ébredtünk.

Ma a délelötti menetek voltak a kvalifikáciok a délutáni versenyekre. Nekem nem sikerült délelött javitanom, maradt az 1:59.
Feri is csak majdnem pb-t ment 1:54.0

20250624_160446.jpgA profik közé megérkezett Kovács Bálint. Varga Tibike és Kovács Balint voltak a leggyorsabbak 1:44 es idökkel.

20250624_164609_1.jpgA hobbisták közül Szarka Gabi, Majsa Geri voltak az élen

Délben feltettem hátra szokatlan modon egy uj Dunlop kettest, ami szinte jobban csuszott a versenyen mint a használt Bridgestone. A kettes dunlopnak már nem tetszett az 55 fokos aszfalt

Ferit nem lehetett rábeszélni hogy versenyezzen, Tibi sem állt rajthoz.

20250624_153324.jpgTajti Robiba nagyon csunyán belement valaki hátulról, talán fék nélkül, de a vétkes nagyon szerencsétlenül eshetett, mert az ember összetörte az álkapcsát, talán a sisakja is leeshetett mert Robi motorja véres lett. Robinak személyi sérülése nincs.

Az A versenyben 4 külfödi VB menö és hazai VB menöink, azaz a HERT EWC csapat magyar tagjai közül Kovács Bálint és Juhász Dávid vettek részt.
Szarka Gabi elfelejtett jelentkezni a versenyre.
nevtelen.jpgMajsa Gerinek beszart a váltoja de végigcsinálta a versenyt
03a7b365-ce83-40be-a7a5-36e08da5e76b.jpegA külföldi VB menök ki voltak vonva az értékelésböl, de Kovács Balint és Juhász Dávid véletlen benne maradtak az értékelésben és a dijkiosztón szólitották is öket az elsö második helyre, persze ök nem voltak egyáltán jelen  a kiosztón, hiszen ök nem akarták elvenni a kupákat a hobbisták elöl.
Igy viszont Majsa Geri állt egyedül a dobogo harmadik fokán....

Szerintem Jaro mint szervezö, nem tudta hogy Magyaroszágon is léteznek profi versenyzök, ezért hagyta öket az értékelésben.

balaton_park_webre_motogp_v04_1500px.jpgIgy hogy 3 napot egymásutánban motoroztam a BPC-n és beszélgettem sok résztvevövel, egy kis összegzés:

Stop and go pálya
Nagyon jo tapadásu aszfalt
A füzhetö kanyarok 3,4,6,7,8 és az utolsó két kanyar

Többektöl hallottam ezeket a véleményeket:
Sikánoknál szinte több mint 90 fokot fordul be a pálya, ez már igy szinte sajnos nem is sikán
A sikánoknál kellett volna kicsit szélesebb aszfalt, ugyanis nem tul sok helyen lehet elözni, ezért gyakran elö fog fordulni hogy a sikán elötti féktávon probálkozik az ellenfél, igy viszont nem fog a két pilota elférni, és nem lesz más választása mint a kavicságy.
8 és 9 közötti nagytempos szakaszon kellett volna 2-3 méter rázó mögötti aszfaltozás mert jópáran kisodrodtak ott és szinte a rázo után azonnal kavics jön
Nagyon tüpontos fékezés szükséges a lassitók elött a jo köridöhöz, ugyanis nincs menekülési lehetöség az egyesben, ötösben, kilencesben és a 14-esben

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6118894874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása