HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.02.04. 21:04 Félsvéd

Utolsó nap Estorilban

img_20230204_165339.jpg

img_20230204_150235.jpgA felhötlen napsütéssel nem fárasztalak benneteket....
Mindenki kezd fáradni, kicsit fura de itt az elsö menetre is használható az aszfalt pedig 300 km-el északabbra vagyunk mint Portimao. 

img_20230204_150304.jpgDéri Attila müszaki hiba miatt már tegnap feladta, Lovászi Tibi szintén hazarepült ma, szóval kicsit kevesebben voltunk utolsó nap.
Délelött én az elsö és harmadik menetet kihagytam, azt a kis erömet ami maradt a versenyre tartogattam. A versenyben mint már emlitettem az 5 legjobb köröd átlaga számit. img_20230204_150312_1.jpgTudtam hogy Dürgö Balázs sokkal gyorsabb nálam, de pechére a verseny alatt valami hibakod miatt ki kellett álljon. Igy nem sikerült az 5 kört teljesitenie. 
A házi versenyben igy lecsuszott a G-Oldboys aranyéremröl,
A gyors csoportos versenyben a fiukban volt még tartalék, Érsek Dani az összesitett versenyben versenyben második lett, Szerzö Csaba ötödik, Füleki Ádám hetedik, Ádám Robi 9. , Gyigor Jozsi 15. Tyü egy kör után lejött a versenyröl.

img_20230204_143158.jpgBeteszem a tegnapi idöket is, mert voltak néhányan akik tegnap jobban mentek.

A mi kis háziversenyünkben a Sprintrace aranyat Dani kapta, ezüstöt Csaba, és a bronzot Füleki Ádám.

Délután elég sokat lehetett volna még motorozni, de csak néhányan körözgettek. 

Lassan elkezdtünk pakolgatni, ök a kalodákba, én a lakoautoba.

img_20230204_143209.jpgMivel Portimaoban elmulasztottunk csoportképet csinálni ezért itt fontosnak találtam hogy szülessen egy csoportkép, ha nem is volt mindeki már jelen.

Mivel egy hónapon belül megkapom az uj S1000rr BMW-t, igy valószinü ez volt az utolsó komoly közös kalandunk a ZixeRR-el. Nagyon sok boldogságot adott az elmúlt 5 évben. Soha nem hagyott cserben, nagyon megérte 5-7 pályanaponként rendszeresen leadni a DunaMotos srácoknak az olajcserére és átnézésre. Szerintem nekik köszönhetö, hogy sose buktam el drága pályanapokat müszaki hiba miatt. 

img_20230204_174222.jpgNagyon sok ismerösöm nem mondhatja el ezt magáról. A szerelöm szerint nem kéne sietni a ZixeRR eladással, mert ilyen megbizható motorom talán sose lesz. Pedig szerintem a porosodás nem való egy ilyen szép kawának.......

A köridöket szokás szerint beteszem képként. Ha facebookkal nyitod meg ezt a blogbejegyzést akkor a kép nem nagyitható, ezért böngészövel nyisd meg.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6918041460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása