HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.04.10. 23:55 Félsvéd

Portimao utolsó nap versenyekkel

893bfd0f-722f-40a9-a220-fc16368efe03.jpegimg_20240410_131715.jpgPortimao utolsó nap versenyekkel
Ma volt a legmelegebb nap, délelött volt még két szabadedzés, utána indultak a sprintversenyek, nem is kevés, 5 verseny volt egymás után. Minket csak az ezres és a nyugger verseny érintett, hivatalos néven Crazy Old Man, 50 felettieknek.
img_20240410_131008.jpgEste még gondolkoztam hogy vajon elinduljak-e egyáltalán evvel a visszatérö vészüzemmodos motororral, de kitaláltam hogy nem foglalom el a rendes rajtpoziciomat, hanem teljesen hátulról indulok, akkor nem okozhatok senkinek gondot ha netán ujra kellene menet közben inditanom a motort. 0992e7c2-2e2e-4593-a5b1-8855ac011548.jpegIgy elindultam leghátulrol az ezres versenyen is meg a nyugger versenyen is. A két verseny között volt 40 perc.
A versenyek elött feltettem egy uj V02-es medium bridgestonet.
Az ezres verseny volt korábban, ezen a  versenyen Déri Ati és Dobi feri is indulhattak volna, de nekik sok volt a két verseny egy délelött, igy ök inkább csak a nyugger versenyre készültek és kihagyták az ezres futamot. Puhányok ezek a mai fiatal nyuggerek.....
img_20240409_184435_1.jpgMajsa Geri persze csak az ezres versenyre hegyezte magát és sikerült is neki bejönni a hatodik helyen, egy szuper 1:53.258 as idövel, ami rohadt szép teljesitmény, ugy hogy most volt itt elöször.

A terv szerint direkt abszolut utolsónak mentem ki az ugynevezett felvezetö körre, söt elengedtem a mezönyt magam elött a felvezetön kb 3-400 méterrel mögöttük fordultam rá a célegyenesre. letoltes_3.jpegHa valaki nem olvasta volna a tegnapi magyarázásomat, akkor megismételem, az én versenyem csak akkor kezdödik amikor a felvezetö kör után elöször áthaladok a célvonalon, magyarul semmit nem bukok azon hogy 400 méterrel a mezöny mögött vagyok, mert az 5 kör össz ideje szerint van az értékelés.
letoltes_4.jpegHiába hagytam magam elött kb 400 métert, a harmadik körben utolértem a mezöny végét, de tudtam hogy a mezöny végén nálam sokkal lassabb piloták vannak, szóval öket nem volt gond megelözni. A végeredmény engem igazolt, mert volt szinte 3 telejesen tiszta köröm és amire nem is számítottam, ebben a versenyben sikerült megjavitanom az oktoberi PB-met ami anno 1:56.880 volt és most pedig javitottam 1:56.756, tisztában vagyok vele hogy ez a 124 százados javitás nem eget rengetö, de minden javitásnak lehet örülni amikor én vagyok a legidösebb az egész mezönyben 😊

Aztán tankolás, sisak tisztitás és ujra verseny, a nyugger verseny, de ebben a  versenyben már hárman indultunk, Déri Ati, Dobi Feri. Megint ugyanaz a taktika, felvezetö körre utolsónak kimenni, plusz a felvezetö körben jól lemaradni a mezönytöl és a célra ráfordulóban már volt megint vagy 400 méter hátrányom és onnontól húztam mint a barom. Megint kb a harmadik körben értem utol a mezöny végét, de nem volt nagy gond a bedárálásuk. A végeredmény megint engem igazolt, Déri Ati és Dobi Feri mögött érkeztem be 7. helyen. Itt már nem sikerült mégegy pb, de szuper elégedett voltam.

Apropo vészüzemmód, ma egyszer fordult elö, az elsö ezres versenyben, de már rutinosan gyujtás le, gyujtás vissza, inditás és máris minden ok, szinte alig lassulok le. Csak ezt nem ajánlom másnak, mert szerintem legtöbben egy ilyen eseménytöl bepánikolnának, talán én sem vállaltam volna be egy teltházas eseményen, de most alig voltak a pályán és Portimao tul jó pálya ahhoz, hogy én most elsö nap abbahagyjam a motorozást.
Utána gyártottunk néhány csoportképet a pitlane-ben és kezdödött a dijkiosztó, ahol mind a négyünknek jutott kupa.
img_20240410_152419.jpgÖsszességében mindenki nagyon boldog volt, hiszen ilyen kis látszámú rendezvényen 3 napig szinte üres hullámvasút pályán száguldozni, ez nagy élmény.

Utána pakolni kezdtünk Majsa Geri motorját szállitó Norbi és Imre már idöben a verseny elött a helyszinen voltak hogy végigizgulják az eseményeket.
Összesítésként mindanyiunknak jutott, minden napra egy-két kupa, nem vallott szégyent a magyar hobbipályázo válogatottunk.

img_20240410_132746.jpgDélután összepakoltunk, Szidi gyártott egy szuper gulyás levest, lezuhanyoztunk és elindultunk ujra vissza Spanyolország irányába. Este Cordoba környékén álltunk meg Feriékkel egy szuper lakoautos stellplatzon fogunk aludni, itt készül el ez a beszámoló is.

Már elég sokszor említettem hogy az a szervezö a Rehm Race az egyik legjobb német szervezö, és hamarosan Magyarországra látogatnak a Pannoniaringra egy teljes 3 napos hétvégére és ezzel kapcsolatban lesz egy szuper árcsökkentett akcio pár napon belül.
De már holnapra is tartogatok egy meglepetést, mégpedig a Slovakiaringre, figyeljétek az email körlevelet amit szerintem még ma éjjel elinditok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1418377143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása