HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.11.04. 20:24 Félsvéd

2 napos Andalucia pályázás

Elsö nap Andalucia nevü pályán.

img_20231104_180156_1.jpg
Ezt a pályát sokkal kevesebben ismerik mint Almeriát. Ez csak 5-6 évvel ezelött épült, pontosan az Almeria pálya mellett.

Annyira mellette hogy amikor fent vagyok a pályán, átlátok az Almeria pályára.
Már tegnap irtam az erös szélröl, a mégerösebb széllökésekröl.
Sajnos ez a széllökéses sztori mára is aktuális maradt. Ez azt jelentette, hogy reggel a briefing-en ugy kezdtünk hogy a Motorraid (a szervezö) instruktöre 10 órakor kiment egyedül 2-3 körre, hogy megállapítsa, alkalmas-e ez a szélerösség motorozásra.
Szerencsére 10 óra 5 perckor jött a hir, hogy mehetünk.
Az aszfalt akkor még csak 16 fokos volt, úgyhogy senki nem kapkodott, hiszen a létszám miatt szinte open pitlane volt egész nap.
A létszám ugyanis összesen 40 fö.
A pályáról már korábban olvastam, hogy izzasztó, túlságosan technikás, nagyon nehezen tanulható, de így, viharos erejü széllökésekkel......
Szóval finoman fogalmazva is szenvedös volt a délelött. Tényleg nehezen tanulható, nem azt mondom hogy rettentöen dimbes-dombos de pont annyira, hogy sok kanyar féktávját sem látod, a kanyarba érkezve sem igazán látod a kijáratot, szoval baromi nehéz pálya....
A magyar mezönyben szokás szerint szinte mindenki ezres motorral pályázik, egyetlen kivétel Nagy Attila aki egy gsxr600-al megy.
Éppen ezért erösen meglepett hogy délelött ö volt a leggyorsabb magyar 2:14 el. Ebböl a köridöböl azt hiszem mindenki tisztán láthatja, hogy ez nem egy rövid és föleg nem egy egyszerü pálya.
Kovács Feri 2:16, de utánuk elég nagy volt az ür.
Elsö menet nekem 2:35
második menet 2:25
Ennyit tudtam menni délelött.
Aztán délutánra felerösödött a szél, igy a nagytöbbség várt 1-2 órát. Kása Dávid határozottan állította, hogy kb 5 órátol szél nagyot gyengül. Ezt mindenki elöszeretettel elhitte, és hegyeztük magunkat a boxban erre az utolso felmenetelre. Én még egy sört is leguritottam, hogy bátorságon ne múljon semmi.
5 órakor talán tényleg kedvezöbb lett a szélerösség, igy én majdnem 30 percet kint is maradtam a pályán.
A végeredményem 2:20 lett.
Na de lássuk a 9 fös magyar különitményt
Nagy Attila 2:12 re javitott, evvel az ittlévö 40 föböl a hatodik leggyorsabb
Kovács Feri 2:16, de ö délután egyáltalán nem ment...
Kása Dávid és Borell Gael 2:19
Balogh Roland és Kása Árpád 2:25
Boi Zoltán 2:27
Sajcz Ádám csak délután kezdte kostolgatni a pályát 2:40.
A nap végén Joci segitett beljebb csukni a kormányt
Puhitottam az elsö rugo elöfeszitésemen
Puhitottam a hátso rugo elöfeszitésemen
Kicseréltem a fékbetéteket és nagy szerettel várok egy szélcsendes holnapi napot.
Mivel ma szinte alig mertünk felmenni a pályára, igy senkinek nem fogyott a gumija sem, magyarul a lengyel gumis halálra unta magát.
Este persze elökerült az Unicum meg a sör, mielött mindenki elindult a szálláshelyre, a legtöbben az Almeria tengerparton foglaltak szállást.

386449064_355084623690219_5175243407067295203_n.jpgMásodik nap Andalucia

Ma szélcsendre ébredtünk. Mivel egyedül mi alszunk a pályán Szidivel, igy persze rám bízták a gumimelegitök bedugását, hogy ne kelljen korán kijönniük :)
A ma délelött két markánsabb eseménye, hogy Boi Zoli és Kovács Feri elcsusztak. Mindketten jól megúszták, igy tudták délután folytatni.
Amig a többség szépen tanulgatta a pályát és javitgatták a köridöket, engem több érdekes dolog hátráltatott délelött. Kormánycsutkám kilazult, legalábbis erröl voltam meggyözödve, de mivel utána húzás után is ujra beljebb és beljebb jött menet közben, nyomozni kellett. Joci ismét segitett, akkor a villaszár mozoghat és persze hogy igaza volt, a villaszár rögzitö csavaron is tudtam húzni és igy megszünt végre a hibajelenség.
Mire rendbe jöttek a dolgaim addig az ellenfelek több másodperc elönyre tettek szert igy kb nyolcadik voltam a kilenc honfitársból.
Délutánra picit erösödött a szél, de közel sem volt annyira zavaró mint tegnap.
363533783_3704564199829124_5407171533322732553_n.jpgEgyre jobban megismerte mindenki a pályát, Kovács Ferit nem viselte meg a délelötti elcsúszás, sikerült egy 2:09.2 idöt, amivel akkor élre állt.
Nagy Ati viszont a legutolsó menetben ment egy 2:09.0 idöt amivel átvette az elsö helyet. 
Tettem fel kamerát is délután és pont  akkor sikerült mennem a legjobb kört. Evvel a 2:13-as körrel megszereztem az elökellö harmadik helyezést a képzeletbeli hazai versenyen.
A nap végén össze kellett pakolnunk, mert át kellett költöznünk az 500 méterre lévö Almeria pálya depojába. Persze ettöl még nem felejtettünk el pálinkázni, Jägerezni, sörözni.
Most egy szünnap vár ránk, holnapra talán kitalálunk valami kirándulást, pl itt van nem messze egy világhirü westernfilm studio muzeum, ugyanis rengeteg western filmet forgattak itt a környéken a 70 es években. De holnap nem mozditom a lakoautot, ilyenkor a robogoval kirándulunk.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5618250747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása