HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.03.07. 22:08 Félsvéd

Elsö nap Aragon

Ha valakit esetleg érdekelné, hogy milyen versenyzök vannak jelen, vagy netán a köridök, akkor itt a teljes résztvevöi listát megtaláljátok a köridökkel együtt:
https://livetiming.bike-promotion.com/#/channel/c1
img_20240307_105148_1.jpgDélelött elég erös napsütés, de mivel sajnos az idöterv 9 kor kezdödött (10 sokkal jobb lett volna) igy azért az elsö menetet kihagytuk.
Balázs nem érezte magát jól ezért ö egész délelött pihengetett.
Gáborok meg az egyik motoron féktárcsát cserélték, igy ök csak a harmadik menetre mentek ki elöször. Mindhárman voltak már itt egyszer, egyedül én voltam itt már többször.
Még ebédszünet elött mentem 2:13 at amivel a regrouping után délutánra a B csoportba sorolodtam, Gáborok C és D. Szóval négyen 4 különbözö csoportban motoroztunk délután.
Be kell valljam szokni kellett ujra  a pályát, mert az elsö menetekben túlzott féktávokat vettem, eltelt egy kis idö amig ujra rájöttem, hogy a hátsó lejtös egyenesnél böven elég 200 nál fékezni, söt...
Ebédszünetben cseréltem hátsó gumit.
A délutánnal már volt kis gondunk. Elkezdett a szél erösödni és erre még rájött, hogy néhány felhö eltakarta a napot és ez a két dolog nem szerencsés kombo. Ugyanis a szél hüti az aszfaltot és a felhö meg nem engedi a napnak az aszfalt melegitést. Ez eléggé meg tudja viselni az egyszerü hobbistát.
Ugyanis nem túl ideális amikor a fordított dugóhúzó utáni kibaxott hosszú balosban alád emel a szél. Az a nyújtott balos amúgy is egy egy necces rész, ugyanis a hosszúsága ellenére rohadt sokáig nem tud az ember egy komoly gázt nyitni, akadályoz a tény hogy mindig csak egy kis 80-100 métert látsz magad elött a pályából és mivel nem tudod hogy kiadja-e, szinte biztos hogy nem mersz max gázt nyitni.
Délután Balázs 2:09 et ment, nekem csak egy kicsit sikerült javitanom, 2:12, Pocsai Gábor sr 2:15, jr picit lassabb....
Az utolsó menetet kihagytam, inkább cseréltem egy elsö gumit is.

Ma este is közös vacsora volt, mint tegnap, a kajáért természetesen Szidi a felelös. amikor ilyen kicsi a csapat, mint jelenleg akkor szeles idö miatt még a lakóautónkban is elfértünk.
Vacsora közben filozofálgattunk erröl az Aragonról......  A délutáni erös szélre reagálva, hajlunk arra a véléményre, hogy Aragoni pálya többnyire még márciusban is necces, a fekvése miatt. Nemcsak azért mert eléggé északon van, hanem azért is mert egy magaslaton van és ezért szinte minden nap zavaróan erös a szél...
3 héttel ezelött Almeriában jóval kellemesebb idönk volt, élvezhetöbb maga a pályázás is, ha nem lökdös állandóan a szél....

Visszatérve a tegnapi nagyképü kijelentésre, hogy biztos lesz pb, bizonyossággal megállapítható, hogy a jelek szerint eddig sem a régi szemeim voltak az akadályok, ugyanis az uj szemekkel ugyanolyan kivállóan tudok bénázni...... Végül este is B csoportos maradtam, szóval vigasztalhatom magam avval, hogy a 138 as mezönyböl böven beleférek a gyorsabb felébe.
Amire vágynánk holnapra, az a szélcsend, a hömérséklettel könnyebb megbirkozni mint a széllel.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7018348355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása