HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.03.02. 15:36 Félsvéd

Utolsó nap Barcelona

  

Utolsó nap Barcelona

Ma is szép napos az idő, ugyhogy ilyen szempontból ritka mázlink volt, mert nedves pályát még nem láttunk.
De mégsem volt a nap szerencsés. A gixxerem kanyarban ledöntve kihagy, persze pont akkor a legkellemessebb amikor lapon vagyok és megszünik egy pillanatra a tólás.
Utána ujra dolgozik rendesen, de egy kör mulva szinte ugyanott, egy jobbosban megint kapkod. Benzin persze van benne bőven. És teljességgel megállapithatatlna hogy vajon gyujtás hagy –e ki vagy az üzemanyag miatt hagy ki.
Persze kaptam tanácsokat, igy le lett ellenörizve a kuplungkapcsoló, aksi saruk, dőlésszög szenzor és végül kikapcsoltam a teljes TC-t is. De semmi nem segitett, igy feladtam.
Öcsi motorjának  ugyan semmi baja nem volt, de nem érzett magában semmi tüzet és nem volt hajlandó kimenni a pályára. Akárhogy faggattam csak azt hajtogatta, hogy nem érzi ugy hogy ki kéne mennie. Pedig jó ez a pálya nagyon és szuper volt az idő is. Pesek Moto2 blokkja is megadta magát és felolajozta kicsit a pályát. Igy Rizi meguszta a törött csuklóval való motorozást.
Pizza este indul hazafelé, Öcsiék kora délután indultak, Én meg Rizivel repülök haza holnap.

Priskin Pisti és Rosivall Ágoston folytatják Cartagéna felé. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr742704378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása