Ma már határozottan jobb idönk volt egész nap, ennek ellenére az elsö menetet kihagytuk. Utána jöttek az idömérö edzések egész délelött.
Az elsö idömérön Dobi Feri mögött mentem ki, 4-5 körön át követtem, aztán a célrará nagy kanyarban egyszer lecsúszott az ivröl és ott elé tudtam menni. A köridöm 1:58.2 lett, Ferinek 1:59.9. Déri Ati annak ellenére hogy tegnap egy métert sem ment, ma elég hamar bedurantott egy 1:56 idöt, Geri meg 1:54.9 -re javitott
A második idömérön én még egy picit javitottam 1:58.0 ra, Feri nem javitott.
A rajtrácsok készitésekor Ferinek mázlija volt mert lecsuszott a B verseny elsö helyére, Geri persze A verseny 6. hely, Déri Ati 11. hely, én meg A verseny 15. hely.
Feri eredetileg nem akart egyáltalán indulni versenyen, de sikerült meggyöznöm hogy a B verseny elsö helyéröl indulva garantáltan nagyobb kupája lesz mint nekem az A versenyben..... Ez elég volt hogy beadja a derákát és rajthoz állt.
Nagyon örültem hogy a délelötti idömérö edzések alatt egyszersem jött elö a vész üzemmód hiba a motoromon.
Az ebéd utáni menetet kihagytuk, sporoltunk a versenyekre.
A versenyek nem állórajtosok, hanem repülörajtosok, ami azt jelenti hogy egy felvezetö mögött kell elözés nélkül menni egy kört és amikor a felvezetö ember a kör végén elhagyja a pályát, akkor indul az igazi verseny.
Elöször az 5 körös B verseny ment le, amin Feri hozta a papirformát és megnyerte a versenyt. 1:59.4.
Aztán jött a 10 körös A verseny.
A felvezetökörön szoktam hagyni magam elött kis légüres teret, mert a RehmRace versenyeken nem a beérkezési pozicio alapján értékelnek, hanem a 10 kör összideje alapján. Ez pontosabban azt jelenti hogy az én versenyem csak akkor kezdödik amikor én áthaladok az elöször a célvonalon és a 10 kör összideje a mérvadó, nem pedig a célbaérkezési pozicio. Ez sok ember számára egy nejezen megérthetö formula, de nekem mindig is tetszett, mert igy ha hagyok magam elött légüres teret a felvezetö körön, akkor úgy is nyerhetek poziciokat ha nem elözök.
Sajnos a délelötti szerencsém nem tartott ki a délutáni versenyre, és kb a hetedik körben beütött a vészüzemmód, ami azt jelenti mintha indokolatlanul elcsuknám a gázt, ugyanis a motor nem reagál a gázkarra, csakis alapjáratod van. Megint elö kellett vennem a trükköt hogy gyorsan leállitani menet közben a motort, ujrainditani és azonnal minden müködik. Furcsa nagyon, hogy az ujrainditás után nem jön vissza a vészüzemmód, utána be is fejeztem a versenyt gond nélkül.
Majsa Geri negyedik lett és hatalmasat javitott 1:53.5, Déri Ati hatodik 1:56.4, én azt hittem 11. lettem de a ceremonián derült ki hogy 10. lettem igy kaptam egy kis kupát is.
Viszont nem keseredtem el a kis kupátol, mert ma volt a tegnapi Endurance verseny dijkiosztója is, azon voszont a második helyért sokkal nagyobb kupát kaptunk hála Geri szép teljesitményének.
Apropo dijkiosztó, Feri elsö helyéért magyar Himnuszt is kaptunk, amit semelyik másik szervezönél nem lehet hallani.
Természetesen még mindig a Freibier a legjobb sör és már a dijkiosztó alatt is sürün csapoltuk a sört, ugyanis ennél a szervezönél minden este csapra vernek néhány hordó sört dijmentesen. Persze probáltuk a kis létszám miatti gyér fogyasztást feldobni, de igysem tudtuk kiüriteni az összes söröshordót.
Angi és Szidi ma grillvacsorával készültek.
Holnap még lenne két verseny is de szerintem én csak a nyugger versenyen fogok elindulni (Crazy Old Man verseny 50 felettieknek). Ez is elég vakmerö a részemröl, mert ez a visszatérö vészüzemmód tulajdonképpen nem gyerekjáték. ugyanis ha a célegyenes közepén beüt nekem a vészüzemód és közvetlen mögöttem van valaki, az akár lehet elég necces is. De ma délelött 3 menetet mentem végig gond nélkül, csak a versenyben jött elö a vészüzemmód.
Más:
Idáig még soha nem mentem SBS Dual Sinter fékbetéttel, de most rendeltem két garniturát és már tegnap reggel avval kezdtem. Imádom, sokkal jobb a mint az eddigi betétekkel.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.