Sajnos rossz hirt kaptam... A hungaroringes motoros pályanapok veszélybe kerülhetnek.
Most beszéltem (Bulcsú) Rezsővel, jelenleg úton van Bol'Dor-ba.
Szomorú hangon mondta, hogy Április 30-án felhagy a nyílt napok szervezésével. Timinek és Katinak (két munkatársának) is fel kell mondania.
A helyzetről jelentést küldött az összes Motoros Egyesületnek, úgyhogy ma vagy holnap minden licenszes versenyző hivatalosan is értesűl erről.
Nem tudni hogy a Hungaroring Zrt. kit akar megbízni a motoros napok szervezésével. Az biztos hogy az új vezetés nem próbálta marasztalni...
Rezső szeretné a beígért versenyeket egész évben végig vinni, tehát az OB, a Road and Ride Kupa és a GSX-R Klub Kupa, így ezek a sorozatok nem kerülnek veszélybe.
Tudom, hogy vannak egyesek, akik különféle okok miatt nem szerették Rezsőt... De egyben még ők is egyet fognak velem érteni: Rezső nagy tapasztalattal rendelkezett a motorversenyek lebonyolításához. Rezső után ki fogja átvenni a nyílt napokat, mi lesz a hobbiracerekkel, hol fogjuk összetörni a drága pályagépeinket :)
Hát ma csak ennyit akartam mondani. Szerintem fogjuk még siratni a BRO-t.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bazsi(HUN) 2011.04.14. 06:49:39
Bazsi(HUN) 2011.04.14. 06:51:06
Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2011.04.14. 08:07:53
zöldi 2011.04.14. 08:14:40
zöldi 2011.04.14. 08:15:21
fatalexception 2011.04.14. 08:26:24
Pityuuu 2011.04.14. 08:34:06
Tudom rosszindulatú vagyok, de ők akarták.
gumitamin 2011.04.14. 09:04:11
Inkább elzavarnak onnan mindenkit?
Ez gyanús!
hagymalevy 2011.04.14. 09:34:22
Már tavaly szeptember óta arról ábrándoztam, h mikor mehetek már megint a Hringre motorozni. Ezeknek meg most jut eszükbe bezáratni, tavaly ősszel miért nem jutott eszükbe??? Azóta már lehet meg is oldották volna a hangszigetelést. Amúgy meg egy észrevétel: én a vasút mellett lakom, de annyira hozzászoktam már, hogy már fel se tűnik, ha elmegy a vonat.
balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2011.04.14. 09:35:14
MINDENESETRE GUSZTUSTALAN ....
Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2011.04.14. 09:55:33
nem lezárt ügy ez, csak felvázoltam egy lehetséges helyzetet amitől félhetünk
Én is abban bizom hogy feleslegesen aggodom.
Felhivtam a ZRT-t de nem adhatnak még infot a folytatásról
pedig szerintem jogos elvárás bármelyikünktől hogy kaphassunk tájékoztatást hogy a májusi meghirdetett motoros napokat megtartja e valaki Rezső helyett
Tigrisszív 2011.04.14. 10:06:40
Laciii 2011.04.14. 10:14:00
odb 2011.04.14. 10:46:30
Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2011.04.14. 10:53:13
de jol látod, szeretek irni
most meg volt miről, mert ezt előbb megtudtam mint mások.
nem hiszem hogy kérdéses bárki számára hogy a Hringes nyiltnapok folytatása nekem is öröm
ha bezárna, a fele pályázós banda be is fejezné
Ratnet 2011.04.14. 10:54:36
yodamasta 2011.04.14. 11:02:05
Ratnet 2011.04.14. 11:02:38
Gondolkodik egyáltalán az az ostoba barom, aki ilyeneket leír? Pici gyermekek élnek itt, (ha már az időseket/felnőtteket leszarjátok) akik nem tudnak elmenekülni a mindennapos zaj elől. Ha hiszitek ha nem, sokkal hangosabb a Ring átlagos zaja reggeltől-estig, mintha csak az utcán húzna el pár motoros. Ez utóbbi itt már szinte fel sem tűnik...
csati 2011.04.14. 11:06:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.14. 11:10:52
És mondjuk bevételt hoznak.
Figyelemreméltó üzleti érzék.
A Hring helyére milyen pláza épül? :D
csaknorissz 2011.04.14. 11:15:37
Ratnet 2011.04.14. 11:20:58
Az egész probléma ott gyökeredzik, hogy a Hungaroring szabálytalanul működik, és az utólagos engedélyeztetési eljárásban törvénysértően jártak el a hatóságok is. Hogy ennek köze van-e a BRO távozásához? Hát, sanszos.
Ratnet 2011.04.14. 11:32:37
Ratnet 2011.04.14. 11:39:02
Lacaca 2011.04.14. 11:43:34
Szerinted le fogják írni, hogy valamelyik havernak kell a hely, esetleg térdre kell tenni a pályát, és utána a romjait olcsóé okosba megvenni. Előtte fontos teljesíteni állami támogatásból a Berni bácsival aláírtakat. Ha véletlenül magáncégként is sikerült itt tartani Berni bácsit, akkor meg kánaán van. Ha nem, akkor majd jön egy másik kormány, aki fontosnak tartja, hogy állami kézben legyen a pálya és visszavásárolják csilliárdokért.
Várom az ehhez hasonló hivatalos tájékoztatást.
odb 2011.04.14. 11:44:44
Tigrisszív 2011.04.14. 11:45:41
Lacaca 2011.04.14. 11:47:03
Meg ugye a komoly dugók is pályanapokon vannak, az F1-re mindneki hévvel megy.
tutisgsxr 2011.04.14. 11:47:23
mint már máshol is leírtam, a panaszosok fele lakott csak akkor ott, (ksh számokkal igazolva).. 2000 óta megduplázódott a környező települések lakossága, ráadásul jelentős bevételekre tettek szert. Akinek nem jött össze az magára vessen, ne a másikra.. De senki nem fogja itt meggyőzni a másikat szerintem..
Tigrisszív 2011.04.14. 11:47:40
@Ratnet: Nekem nem az a bajom, hogy a lakosság egy részét zavarja a zaj. Nem is ítélhetem meg, hisz nem ott élek, de el tudom fogadni, mert a pályamotorok/autók bizony hangosak. Onnan tudom, hogy van aki az utcán csinálja ugyanazt, mint amit a zárt pályán kéne. Engem mindig (most is) csak az idegesít, hogy ebben a kis magyar valóságban azt a kurva lovat nem lehet megülni valahogy. Ha valakinek van valami baja, akkor azonnal tilcsákbe, vegyékel. Amit írtam, erre írtam. Gondolom a lakosság képviselői csak odamentek kurvaanyázni, de olyan megoldási javaslattal nem tudtak/akartak előállni, amely mindkét fél kompromisszumkészségén alapult volna, így szintén mindkét fél érdekei érvényesülhettek volna. Hőbörögni, meg betiltatni valóban egyszerűbb, mint gondolkodni.
Tigrisszív 2011.04.14. 11:52:08
Ratnet 2011.04.14. 11:55:20
www.youtube.com/watch?v=_CDryjDFpOI
Ezzel pedig nem lehet együtt élni évi 200-250 napon. Ennek ellenére kb. 4-5 éve megy a herce-hurca meg az ígérgetés, hogy csökkentik a zajt, satöbbi, mégsem történt semmi. A saját hülyeségük miatt fogják a végén korlátozni vagy bezárni a pályát.
És mint mondtam, sokan régebben laknak itt, minthogy a pálya akárcsak egy kéjes álom lett volna. Ők mesélték, hogy előtte a Ring helyén valami patak meg tavacska volt, szép kirándulóhelyek stb. Gyerekként oda jártak játszani, blablabla. Fel lehet ezt fogni?
Lacaca 2011.04.14. 12:02:33
Ja, nem? Akor nem értem.
Szerintem akik 2002 után települtek be, azok költözzenek át a reptér mellé, most, hogy kész az új terminál, lehet növelni a forgalmat. 6-8 év múlva kiválóan lehet majd anyázni és a reptér felszántását követelni.
Stock 2011.04.14. 12:05:19
csaknorissz 2011.04.14. 12:05:28
mikor is épült a RING?? 25 éve??kb.
akkor ez nem mostani probléma,amit te mondasz-engedélyeztetési eljárás,stb...- ennyi erővel,semmiféle versenyt nem lehetne rendezni rajta!!Ez hülyeség!!Ez egy tipikus magyar baromság,minden pályát általában úgy építenek,hogy valamiféle infrastruktúra azért legyen a közelben-falu,város,település,stb-ennyi erővel,akárhol építik meg,mindenhol bele lehetne kötni valamibe!!
Stock 2011.04.14. 12:08:25
kicsit olyan ez nekem mint a szemétlerakók ügye, vagy a nátó radaré... mindenki elismeri, hogy kell, e az ő közelében semmi esetre sem! vicc ország!
Ratnet 2011.04.14. 12:10:34
Másik téma: nem mentek a lakók hőbörögni hanem szóltak szépen, legalább ezerszer. Szóltak a Ringnek, majd mivel nem volt reakció, sem tájékoztatás, szóltak a rendőrségre (akik persze nem jártak el), majd szóltak a polgármesternek, a jegyzőnek, a KDV-nek, az összes szóba jöhető hatóságnak, mivel a Ring telibe szarta a kérésüket. Sőt régebben ÉJJEL is voltak rendezvények ami lásd be: a pofátlanság csúcsa.
No, így szépen odáig csörgedezett a semmittevés, később az engedélyeztetési folyamatban ment az időhúzás (meg a khm....hozzánemértés) úgyhogy most már a környezetvédelmi meg vidékfejlesztési minisztériumnál van az ügy.
Ne a lakosokat hibáztasd, mert ők kompromisszum készek lettek volna, cserébe egy kis nyugalomért (tudom mert voltam ilyen összeröffenésen). Nem akarták sem bezáratni a ringet, sem megszüntetni a Forma 1-et.
Ratnet 2011.04.14. 12:15:41
Röviden: a házam 50 éves, a Ring 25. Mi volt előbb? Mivel itt állt a házam, ki van zárva, hogy egy szabályos környezet-tanumányban megengedték volna a versenypálya állandó használatát. Erről ennyit. Úgy is lehet nézni: A komcsik építettek valamit egy bizonyos célra, és aszerint is használták. Majd jöttek az oookos kapitalisták és a fejőstehenet látták a páylában, ellenben nem vették észre a szenvedő embereket (elég tipikus eset). Erről ugye nem a lakók tehetnek?
Ratnet 2011.04.14. 12:20:28
OFF: A szeméttel kapcsolatban, csak annyi, hogy tervek szerint nemsokára kaptok egy szemétégetőt is. Az ugye tudod mivel jár?:-)
ON
Ratnet 2011.04.14. 12:27:52
Ratnet 2011.04.14. 12:32:17
Ja és van repterünk is (Gödöllői rpt.), köszi, szeretjük azt is. Sőt a Ferihegyi járatok is felettünk fékezgetnek egy ideje. Akarsz még valamit mondani?:-)
csaknorissz 2011.04.14. 12:35:44
..gondolom akkor te Szilason laksz!!
..az hogy fejőstehenet láttak belőle,ismételten hülye érv!!Mégis miért építették volna??Hogy csak nézegessék szépen,hogy de fasza versenypályát építettünk,de nehogy beengedjünk ide valakit,mert akkor még használni fogja!!
..és igen,régen volt ott egy francos nagy semmi,erdővel,és 3db forrással-3as forrás,a neve-amiből 2 kiapadt,1 még mindig él,és ki is folyik onnan szépen.Ennyi erővel,sehova ne építsünk semmit,mert mindenhol volt valami,egyszer régen!!Ez sajna ilyen,kezd betelni a föld!! ..de ez már egy más téma,nagyon nem ide tartozik!!
Lacaca 2011.04.14. 12:42:36
Ratnet 2011.04.14. 12:46:34
Ratnet 2011.04.14. 12:48:25
Lacaca 2011.04.14. 12:56:06
Nem lakosok, egyesület 10 alapító taggal. Gondolom ők tizen csinálják a fesztivált, és nem is lakosok.
odb 2011.04.14. 12:58:56
csaknorissz 2011.04.14. 12:59:42
..igen,ez sejthető volt!És még a LMCS is nagy cimborájuk,az mindent megmagyaráz velük kapcsolatban!!
Ratnet 2011.04.14. 13:00:59
ezmiez? 2011.04.14. 13:02:51
ha olyan óriási pályázó vagy akkor valószínűleg tudod, hogy FélSvéd nem újságíró, ezért nem kell karakterszámot növelnie a főszerkesztő úrnak. Sőt akkor valószínűleg láttad már motorozni is (ami egyébként elég jól megy neki) Egyébként a BR Organisation hivatalosan is közzétette már hogy ápr 30-tól számukra vége. A kérdés, hogy az új vezetés meg fog-e bízni valaki mást a nyílt napok értékesítésére vonatkozóan. Inkább köszönd meg az infot....
esef 2011.04.14. 13:04:58
Bár nem vagyok motoros, de hozzászólnék a témához.
Mit szólna hozzá a sok helyi lakos, ha a motorosok/autósok kitalálnák, hogy legyen "régimódi" versenypálya a falvakon át mint korábban Európában sok helyen?
Most én is kezdjek el hőzöngeni, hogy a sok mogyoródi polgár ne járjon be Budapestre dolgozni, mert hangosak az autóik?
Mielőtt nekiállnál osztani nekem az észt, megsúgom: légifolyosó alatt lakom (Óbuda), élmény az esti érkező gépeket hallgatni...
mégis 2011.04.14. 13:12:42
Ratnet 2011.04.14. 13:14:45
Hiába próbálod otthon a számítógép előtt elbagatellizálni mások problémáit. Sem itt, sem a Ferihegyi reptérnél, sem Devecseren, sem semmilyen környezetszennyezéssel súlytott településen nem igazolódnának a nézeteid. De kipróbálhatod: csengess be a faluban találomra bárhová, és kérdezd meg. Zaftos véleményeket fogsz kapni. Hogy honnan tudom? Próbáltam. Szóval tömegeket zavar a Ring, nem pár unatkozó nyugdíjast. Ez a tényállás.
Meg az is, hogy a Ringen folyó tevékenység környezetveszélyeztetés.
Suraki 2011.04.14. 13:15:07
Nem tudom mennyire van ez összefüggésben a helyiek pálya üzemeltetés bírálatával. De nem csodálkoznék ha ennek a hatása lenne és a legkisebb pénzt jelentő pályanapok megnyírásával válaszolna a pálya üzemeltetése.
Egy ilyen pályának az év majd 365 napján kell üzemelnie, hogy kitermelje a költségeit (esetleg még hasznot is hozzon)...amiből természetesen a környék lakóinak is részesülnie kell.
Azt a hülyeséget szerintem senki nem gondolhatta komolyan, hogy egy sokmilliárdos beruházást évente pár napért csinálnak.
Sok pálya mellett van település szerte a világon és a többségük mégis létezni tud valahogy (kapásból Silverston jut eszembe).
Rengeteg olyan dolog van ami a helyi közösségnek hátrányt is jelent, de nagyobb méretekben előny és ezt valahogy ki kell egyensúlyozni.
Bízom benne, hogy van olyan megoldás ami minden érintett számára elfogadható kompromisszum.
Ráaádásul ha igaz amit Ratnet ír, hogy szabályellenesen üzemeltetik a Hungaroringet, akkor nem kérdés, hogy ezt bizony rendbe kell rakni és ennek érdekében minden törvényes eszközt bevethetnek, ideiglenes akár be is zárathatják az egész cirkuszt.
Érdeklődve várom a további fejleményeket...
tutisgsxr 2011.04.14. 13:16:31
Egy 500 aláírásos papír szerinted mit felyez ki egy mondjuk 6000 lélekszámú falu érzéseiből? Nekem azt mondja hogy egy kisebb csoport akarja ráterjeszteni az akaratát a vele egy helységben lévő nagyobb csoportra..
Ratnet 2011.04.14. 13:17:32
Én is légifolyosó alatt lakom (itt fékeznek kurva hangosan a fejem felett a gépek), szóval nekem halmozati. Ezt is írtam fentebb, te meg ba..ol elolvasni a kommenteket.:-)
Ratnet 2011.04.14. 13:21:21
Mayday 2011.04.14. 13:26:48
mi az hogy aki ott lakik mondjuk 40 éve és a nyakára építették a ringet, az viselje el a sok motort?
meg hogy nem kell oda költözni??
lakni kell, versenyezni nem.
aki megsértődik azon, hogy vkit zavar hogy a 3 éves gyereke az ő szórakozása miatt nem tud aludni (és akkor már a motorok keltette légszennyzésről ne is beszéljünk), az egyszerűen max biciklit vezessen.
tutisgsxr 2011.04.14. 13:26:51
Ratnet 2011.04.14. 13:28:43
Egy kis adalék: Van egy közeli ismerősöm, aki gyűjtött aláírást. 30 ingatlanból 27-ben írták alá, a maradék 3-ból egy lakó süket volt kettő pedig közömbös. Ilyenek itt az arányok, hamár a 'demokráciát' kéred számon. (Ilyen alapon a polgármesterünket is 2300-an választották meg. Akkor az sem demokratikus a többiekkel szemben mi?):-)
tutisgsxr 2011.04.14. 13:28:58
Lacaca 2011.04.14. 13:29:14
Emlékszel hogy indult a Szomszédok? Épül az M0....
Pernahajder Viktor 2011.04.14. 13:29:17
Ratnet 2011.04.14. 13:30:09
Suraki 2011.04.14. 13:31:42
Nem vagyok szakember, így csak bízom benne, hogy létezik olyan technika megoldás ami javítja az ott lakók komfortérzetét. Esetleg érdemes lenne a hasonló cipőben járó külföldi településeknél érdeklődni, hogy ott milyen megoldásokat találtak...ha találtak.
tutisgsxr 2011.04.14. 13:32:09
Lacaca 2011.04.14. 13:33:39
@Mayday: Tehát azért utáljuk a motorosokat, mert néhány százalékuk nem a közúton éli ki a sebesség iránti vágyait, hanem egy pályán, de egyesek érdekeivel ez ütközik, ezért be kell szüntetni. Ráadásul környezetszennyező a motor, de a hybrid F1 gépek nem azok, és verseny idején a parkolóban alig lézengő néhány autó midegyike szeintén hybrid, a többiek meg hévvel érkeznek, ami meg még zöld is.
A kurva köcsög motoros anyját, nem?
Ratnet 2011.04.14. 13:34:48
Mivel nem 25 éves a zaj ügy, így az utóbbi 8 évben ideköltözőknek szerettél volna beszólni, ugye? Nos nekik is teljes joguk van élni, hisz teljes jogú állampolgárok és adófizetők. A törvények őket is ugyanúgy védik, mint másokat (és mint téged). No de mondjuk hagyjuk ki őket: Akkor mi van azok jogaival akik több mint 8, vagy neadjisten több mint 25 éve laknak a területen? Akkó kaki mi?:-)
Faka 2011.04.14. 13:36:01
Egyébként nem is értem hogy miért nem járunk inkább a SLOVAKIARING-re?
tutisgsxr 2011.04.14. 13:37:42
esef 2011.04.14. 13:38:00
most mit kell izgulni? államtitkár úr majd személyesen megparancsolja, hogy a pályát be kell zárni és kész. aki ellentmond, eltávolítja. a szörnyű, hogy ez az ő szóhasználata...
Ratnet 2011.04.14. 13:38:10
A motorsport viszont nem közérdek. A versenypálya pedig nem közút. A zajcsökkentés viszont a közúton is kötelező.
Ratnet 2011.04.14. 13:41:04
1kutya 2011.04.14. 13:41:38
Petrodon 2011.04.14. 13:41:45
De ezek után a közút versenypálya lesz...
Az is hangos lesz és legalább sokkal veszélyesebb mindenkire...
Mayday 2011.04.14. 13:42:16
ezek egyike sem úri hobbi, ami a pályán lévő 20-30-50 ember mellett úgy 3000-et zavar.
@Lacaca: nem mondtam hogy a többi gép nem szennyező, de a versenyzés alapvetően hobbi és mint ilyen, 100%-ig feleslegesen szennyez. Nem mondtam egy szóval sem hogy tiltsák be, csak azt hogy nehogymá a motoros hőbörögjön azért, mert vkinek nem tetszik a zajos és büdös hobbija.
tutisgsxr 2011.04.14. 13:42:56
De elhiszem neked hogy gáz a zaj, de nyugaton ezt máshogy oldják meg mint beszüntetéssel, összeáll a falu és megszervezi a zajvédelem felállítását különböző eszközökkel.. Példát kéne venni nyugati országokról..
2011.04.14. 13:44:41
Ratnet 2011.04.14. 13:44:44
"30 ingatlanból 27-ben írták alá" a ban-ben raggal mi a bajod? Nehezen emészted?:-)
Virago_1000 2011.04.14. 13:45:15
de csak ejjel, hogy ne aludhasson a sok hulye.
Ratnet 2011.04.14. 13:46:48
Ratnet 2011.04.14. 13:47:53
tutisgsxr 2011.04.14. 13:48:59
Szerintem nem szidni kellene azokat az embereket akik normális gondolkodással a pályára mennek motorozni és nem a közúton veszélyeztetik a saját és mások életét..
ritkán blogoló 2011.04.14. 13:49:03
tutisgsxr 2011.04.14. 13:51:35
Mayday 2011.04.14. 13:51:48
tőlem mindenki ott motorozik ahol akar (a mi házunk előtt minden este 2-3 autóból hallgatják a zenét a 19 éves gyerkőcök és nem rinyál senki), de vegye már észre hogy ez zavarja a környék lakóit és ennek megfelelő alázattal álljon a kérdéshez.
Ratnet 2011.04.14. 13:53:15
Mayday 2011.04.14. 13:54:31
beszéljük meg 3 hónap mulva, hogy maradhat-e a hangfal :)
kb ezt érzik a pálya mellett lakók is.
tutisgsxr 2011.04.14. 13:55:40
Ratnet 2011.04.14. 13:56:16
A másik dolog pedig a kezdeményezés. Itt is hiába kezdeményeztek anno, nem történt semmi. Épp ezért megy most a balhé.
ritkán blogoló 2011.04.14. 13:57:31
Mayday 2011.04.14. 13:58:54
asszem az 1500 "nem" erősebb mint a 20 "igen" .
Ennek ellenére lehet motorozni, ezért mondom, hogy a motorsoktól maximális alázatra van szükség.
Már csak azért is, mert mindemellett állami pénzből tartják fel a ringet, azaz a mogyoródi lakos kb. azért fizet adót, hogy utána egész nyáron szopassák a motorosok.
Mayday 2011.04.14. 13:59:24
Ratnet 2011.04.14. 14:01:57
Ratnet 2011.04.14. 14:03:18
tutisgsxr 2011.04.14. 14:04:32
Az állami pénzről annyit hogy a mogyoródi lakos, azaz a település kap az államtól pénzt tudtommal, szóval nem igazán állja meg helyedet a hasonlat...
tutisgsxr 2011.04.14. 14:05:32
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:07:45
Mayday 2011.04.14. 14:08:24
"meg fogsz lepődni mekkora tömeg van.." motorosból vagy nézőből?
"a település kap az államtól pénzt tudtommal" és az államnak honnan van pénze? az adóból. akkor visszakapja a saját adóját. sokkal jobb. ingyen szennyezik az életét :)
Mayday 2011.04.14. 14:09:04
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:11:59
tutisgsxr 2011.04.14. 14:13:13
ezt a részt valszeg átsiklottad, de látom utólag már mayday helyesbített..
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:13:17
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:15:06
Ratnet 2011.04.14. 14:17:06
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:18:16
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:20:00
1kutya 2011.04.14. 14:20:05
tutisgsxr 2011.04.14. 14:20:19
Egy kis szemelvény a 2011-es mogyoródi költségvetési hírből:
"Az elmúlt évben döntés született arról, hogy a pályázaton
nyert forrás beérkezéséig 100 milliós hitelkeretet kerül létrehozásra
a Raiffesen bank közremûködésével. A hitel lehívására
nem volt szükség, mivel a korábban jelzett 60 milliós hiánnyal
szemben 15 milliós
plusszal zárult az
elmúlt év."
mint látjuk azért folyik pénz be rendesen mogyoródnak a helyi adottságokból, többek között a hungaroringből is..
tutisgsxr 2011.04.14. 14:22:14
egy kis szemelvény mogyoród 2011-es költségvetési híreiből:
Az elmúlt évben döntés született arról, hogy a pályázaton
nyert forrás beérkezéséig 100 milliós hitelkeretet kerül létrehozásra
a Raiffesen bank közremûködésével. A hitel lehívására
nem volt szükség, mivel a korábban jelzett 60 milliós hiánnyal
szemben 15 milliós
plusszal zárult az
elmúlt év.
Szóval mint látszik elég szép summa folyik be a helyi adottságokból, többek között a hungaroringből is..
1kutya 2011.04.14. 14:23:31
Mayday 2011.04.14. 14:24:29
Ratnet 2011.04.14. 14:25:27
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:27:31
Ratnet 2011.04.14. 14:28:46
Ratnet 2011.04.14. 14:30:19
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:30:22
Suraki 2011.04.14. 14:32:14
Ha engem olyan piszkosul zavarna a mindennapokban, akkor ezt az adatot már rég kiszedtem volna a helyi irányításból az tuti. Kizárt, hogy ne lenne pénz arra (helyi vagy országos szinten), hogy az ott élők körülményeit javítsák ha az nem éri el az előírásosat.
Ratnet 2011.04.14. 14:33:52
tutisgsxr 2011.04.14. 14:35:16
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:35:20
Suraki 2011.04.14. 14:35:41
Az a pálya megépült, használják már hosszú évek óta.
És ha már a mi adóforintjainkból tettek oda pár milliárdot, szeretném ha ki is hasznánák, urambocsá' rentábilis lenne ezáltal.
Egyébként meg bár motoros vagyok de a pályán kívül szerintem senki ne mennyen sehová nyitott dobbal (se nappal, se élyszaka), nem dísznek van a vonatkozó törvény. Tiszteljük ennyire a másik embert.
tutisgsxr 2011.04.14. 14:37:28
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:38:02
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:39:23
1kutya 2011.04.14. 14:40:41
Mayday 2011.04.14. 14:41:40
ellenben a közlekedés általában nem hobbi.
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:41:50
tozse76 2011.04.14. 14:41:52
tutisgsxr 2011.04.14. 14:41:53
Mayday 2011.04.14. 14:42:43
rossz helyen van a ring, veszteséges is, nem értem ezt a nagy rinyát.
ha nem tud nyereséges lenni, zárják be. ennyi.
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:42:50
tozse76 2011.04.14. 14:43:52
az oktatás és az egészségügy sem nyereséges...
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:43:55
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:44:27
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:45:01
tutisgsxr 2011.04.14. 14:45:35
Suraki 2011.04.14. 14:45:51
Egyébként van az országban több pálya is, esetleg össze lehetne hangolni ezeknek a nyíltnapjait. A kieső időre meg olyan programokat szervezni ami kevésbé citálja a környéken lakók idegeit.
Mayday 2011.04.14. 14:46:06
ráadásul az egyetlen értékelhető eseménynek, a forma-1 nek a visszhangja sem az, hogy milyen jó volt hanem az, hogy "hát itt drágább a sör mint hockenheimben waze"
1kutya 2011.04.14. 14:47:01
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:47:08
tutisgsxr 2011.04.14. 14:47:27
egy 8 órás nyitvatartású motorozás kb 6 misi bevételt hoz..
Nem veszteséges a ring, csak pár ember túl éhes...
Ratnet 2011.04.14. 14:49:19
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:49:44
Ratnet 2011.04.14. 14:50:35
tutisgsxr 2011.04.14. 14:50:49
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:51:15
tozse76 2011.04.14. 14:51:26
De ha jól értettem eddig a zaj volt a gond nem a nyereségessége. Ha most őúgy könyvelik, hogy +1M forintban fog állni akkor halkabb lesz ? Megjegyzem ismervén a Rezsőék árkézését és vad ragaszkodását a ringhez ez vastagon nyereséges ,csak az kifelé nem látszik. Amúgy pedig arra kiváncsi lennék, hogy a forma 1 alatti bevételt hova sorolod ?
Mondj még 1 eseményt itt ami ennyi külföldit hoz ide rendszeresen ? Amikor az összes szállodát teletöltik emberrel ? Azért ez fog hiányozni a bevételi oldalon.
Mayday 2011.04.14. 14:51:41
de ami hobbi és állami pénzből veszteséges, azt be kéne mind zárni.
a magánvállalkozás meg úgy működik veszteségesen, ahogy akar.
1kutya 2011.04.14. 14:52:27
Ratnet 2011.04.14. 14:52:46
Suraki 2011.04.14. 14:52:53
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:52:53
Mayday 2011.04.14. 14:52:57
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:53:49
Ratnet 2011.04.14. 14:54:49
ritkán blogoló 2011.04.14. 14:56:07
tutisgsxr 2011.04.14. 14:57:39
Ratnet 2011.04.14. 14:59:30
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:00:39
Suraki 2011.04.14. 15:00:42
Ennek a rengeteg szócséplésnek csak lesz foganatja és végül mendenki lenyugszik. :-)
Ratnet 2011.04.14. 15:01:20
Ratnet 2011.04.14. 15:02:28
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:02:43
tutisgsxr 2011.04.14. 15:03:04
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:03:55
ttomi75 · http://www.butorszaki.hu/ 2011.04.14. 15:04:20
szinte én is ezt akartam írni:)
Szegény szerencsétlen motorosok majd ölik magukat a közutakon, hagy hulljon a férgese.
Ratnet 2011.04.14. 15:06:23
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:06:27
Mayday 2011.04.14. 15:07:28
Ratnet 2011.04.14. 15:07:33
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:07:37
1kutya 2011.04.14. 15:08:17
@ritkán blogoló: idén még jön rá a WTCC is! bár ha máshova nem, oda jóérzésű magyar autósportrajongó kimegy MN-nak szurkolni (köztük én is).
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:10:38
tutisgsxr 2011.04.14. 15:10:38
Kicsit vonatkoztass el kérlek most a ringtől, ez a párbeszédváltás általánosságban volt értendő, nem a ringbeli problémákra. Legalábbis részemről..
Ratnet 2011.04.14. 15:13:06
Na ezért -az agyonhallgatás miatt- hiszi mindenki a környéken lakókat vérge.i motorellenes zöldparasztnak. Holott a helyzet egy kicsit (nagyon) más. Mi is motorozunk autózunk. Csak mi már érezzük a súlyát, ha éjjel átmegyünk egy lakott területen, vagy amikor húzzuk a moci nyelét egy üdülőövezetben.
tutisgsxr 2011.04.14. 15:14:04
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:15:23
www.origo.hu/auto/nordschleifeblog/komment/20101006-hungaroring-jon-a-harmadik-12-oras-verseny.html?cmnt_page=1
Ott is lapítás volt rendesen! ;-)
Suraki 2011.04.14. 15:15:32
Már korábban említettem Silverstone példáját...bár lehet, ott is késhegyre megy a harc a lakók vs circuit között, nem tudom. :-)
Ratnet 2011.04.14. 15:16:22
Mayday 2011.04.14. 15:16:38
nekem nem az a bajom hogy motoroznak, hanem az hogy azt hiszik hogy nekik ez JÁR, pedig nem.
Ratnet 2011.04.14. 15:16:58
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:18:10
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:19:14
tozse76 2011.04.14. 15:19:41
Ratnet 2011.04.14. 15:21:46
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:21:56
tutisgsxr 2011.04.14. 15:22:47
Ha viszont a ringre érted akkor visszautalnék arra a mondatomra hogy:
"Ne rajtam( illetve a motorosokon) kérd számon hogy azt a pénzt amit az én pénztárcámból vesznek ki azt miért nem a tiedbe teszik bele vagy nem arra költik hogy neked jó legyen.."
Ördögi kör ez, de hidd el, a motorosok is fel tudnának olyan indokokat hozni hogy miért is kellene 1-2 embernek eltűnnie a föld színéről is, van akit a hang zavar, van akit más..
Én mindig azt mondom hogy mindkét fél számára kedvező megoldást kell keresni, nem csak olyat ami csak az egyik félnek jó..
Ratnet 2011.04.14. 15:24:20
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:24:42
yodamasta 2011.04.14. 15:25:27
mgyalu 2011.04.14. 15:25:55
Én mint esti pályamotorozó alig vártam a nyarat, hogy tudjak a ringen motorozni, önfeledten az életem kockáztatása nélkül! Erre ezt is elveszik. Nincs más lehetőség ebben az országban, csak a közút!
Akkor most a formula 1 lesz a következő amit a mátrában kell megrendezni, mert pár oktondit zavar ...
Bezzeg mikor az udvaron sátrazót veszik le, a kocsmáros nem győzi eladni a hideg sört egyik sem húzza a száját!
Mindenki a másikat baszogatja és azt nézi mit miért nem lehet, nem a megoldást keresi... Gratulálok! Ezt is sikerült elintézni!
tozse76 2011.04.14. 15:26:54
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:27:10
Ratnet 2011.04.14. 15:29:12
"Azert nehogy mar az legyen a hibas aki arra hasznalja a versenypalyat amire az valo."
Csak éppen a Hungaroring nem erre való. Nem motorversenypályának és nem állandó használatra épült. Erről vannak korabeli dokumentumok is.
SwedishRunner 2011.04.14. 15:29:38
tutisgsxr 2011.04.14. 15:29:56
Sajnos rengeteg olyan dolog van a környezetünkben ami negatívan hat az emberre. De ha azt várod el a világtól hogy más kárára neked örömöd legyen, sajnos azt kell mondjam hogy csalódni fogsz az emberekben.. Mondom, én is voltam hasonló cipőben, én nem vártam a csodára, saját kezembe vettem az ügyem és megoldottam magamnak. Persze ez nem várható el mindenkitől, de még1x mondom, BIZTOS van olyan megoldás ami minkét félnek jó. Persze kell engedni akkor mindkét félnek, de inkább ez minthogy valamelyik oldal örüljön, másik meg szívjon..
mgyalu 2011.04.14. 15:30:26
Én is a világ legjobb motorosa voltam a technikás egyenesekben, míg a ringen körbe nem motoroztak egy 125 apriliával. Azóta minden alkalommal kint vagyok és nem az országúton megyek ökör módjára.
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:31:21
yodamasta 2011.04.14. 15:31:21
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.04.14. 15:31:43
Ratnet 2011.04.14. 15:31:55
"es egyelore nincs kotelevo decibel limit"
De van. Úgy hívják 'határérték', és a pálya üzemeltetőjének lenne a kötelessége gondoskodni a betartásáról. Azaz rászólni a motorosra, hogy: "Húzzál le a visító kotláddal a pályáról a fa..ba, oszt' szereljél fel halkabb dobot!".:-)
2011.04.14. 15:31:59
1.593.000. HUF / hó) kurvára értet a benzingőzhöz, ezért kerülhetett oda... :)
megvehető emberek kellettek mindig is...
az, hogy dilettánsok, az már totál mindegy - nekik!
és kurvára nem tudom elképzelni, hogy ne lett volna egy olyan jó fideszes káder, aki még véletlenül benzingőzhöz is konyítana
Ratnet 2011.04.14. 15:33:01
yodamasta 2011.04.14. 15:33:31
mgyalu 2011.04.14. 15:34:25
Pont tegnap mentem végig kocsival a mátrán, katasztrófa az út ami ott van!
Kész öngyilkosság arra lassan túrázni is! Szóval tévedtél!
2011.04.14. 15:34:35
hungaroring.hu/src/pdf/hungaroring_kozerdeku_adatok.pdf
Ratnet 2011.04.14. 15:34:43
Miről beszélünk?:-) Nekünk kárt okoz a Hungaroring zaja és ezért teszünk is valamit. Feltűnt?:-)
Suraki 2011.04.14. 15:34:46
Nyakkendős manager aki vadnak született. :-D
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:34:52
tutisgsxr 2011.04.14. 15:35:50
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:35:51
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:36:32
Ratnet 2011.04.14. 15:36:39
tozse76 2011.04.14. 15:37:52
Ennek ellenére szinte minden nap van motoros vagy autós rendezvény. Pályára csak az mehet aki valamelyik regisztrált hivatalos motoros klub regisztrált tagja. Oda fizet előre a klub rendezi a cehhet előre. Mivel ők is felelnek a tagért, ezért rá vannak kényszeritve rengeteg szabály betartásáért és betartatásáért. Igy belépéskor "gépátvétel" aminewk része a hangnyomás ellenőrzés. De a közúti közlekedésre alkalmatlan motort kapásból levágják a rendészek és az ott jelen lévő rendőrség. Kötelező biztosítés ellenőrzés . Az ilyen kressznek nem megfelelő motorokat csak tréleren lehet húzni vonni ,de nyilt napokon azok is csak kizárólag gyári E betűs csővel mehetnek. Ja szúrópróba szerűen van váz szám ellenőrzés meg rendszám is van igy a kireszelt lopott cuccok meg sem jelennek. A pályahasználat olcsóbb mint itt és ráadásul ezen szabályok betartása melett biztosítás is , igy nem kell leragasztani a rendszámot. Aki leragasztja az leszedik a pályáról és bünti . Mindezek után teljesen normális a zajszint számos panzió ebből él, a tehenek infarktus nélkül legelésznek a hegyek között ..
Ratnet 2011.04.14. 15:38:18
mgyalu 2011.04.14. 15:39:02
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:39:27
Suraki 2011.04.14. 15:41:52
Viva la internet! Csak szabadon!
mgyalu 2011.04.14. 15:43:04
Ratnet 2011.04.14. 15:44:52
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:45:40
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:47:05
Ratnet 2011.04.14. 15:47:12
Áá, akkor ezért jó a Milka csoki!:-)
Ratnet 2011.04.14. 15:49:52
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:51:06
Ratnet 2011.04.14. 15:51:51
ritkán blogoló 2011.04.14. 15:58:36
Remélem alakul valami értelmes kompromisszum, bár dönteni sajnos úgysem mi fogunk. Viszont talán aki dönthet, elolvassa. Azért örülök, hogy mégiscsak lehet értelmesen beszélni mindkét "féllel" ilyen parázsló témáról... (igaz, így anonim mindenki sokkal őszíntébb)
Ratnet 2011.04.14. 16:01:40
mgyalu 2011.04.14. 16:01:47
De ha ennyire okos vagy, akkor mond meg hol lehet hódolni máshol a gyorsasági motorsportnak ebben az országban máshol???
Hurri Kán 2011.04.14. 16:09:41
Annyit értek belőle (jól?), hogy egy eddig népszerű rendezvényt nem lehet a továbbiakban megtartani a Ringen?
Ratnet 2011.04.14. 16:13:20
Amúgy pedig fordítva ülsz a lovon. Ugyanis nem a motorozás joga az alkotmányos jog, hanem az egészséges élethez való jog. Nem motorsport-védelem van, hanem birtokvédelem. Azaz senkit sem érdekel, hogy hogy oldod meg a hobbidat. Amint nem mások kárára teszed, a kutya nem fog csesztetni érte. Felvetésedre reagálva: Aki bálnavadász, az hol bálnavadásszon?:-)
Ratnet 2011.04.14. 16:14:45
yodamasta 2011.04.14. 16:34:34
Ratnet 2011.04.14. 16:39:11
Csak a yamaha 2011.04.14. 16:43:19
Ja és az emberekben a tolerancia hiány az túlteng rendesen!!
Lacaca 2011.04.14. 16:44:42
Nem kell kimenned, így is röhejes a harcod.
Lesznek motoros rendezvények, pont olyan hangerővel, mint eddig, csak más szedi majd le a sápot, mert ez nem az ott élőkről, vagy a motorozni kínánókról szól, hanem néhány bácsi pénzéről.
Sötétedés után senkit nem engednek fel a pályára, így max azt lehet elképzelni, hogy a boxutcában motorosok tömege rángatja a gázd helyben állva. (Kivételek a gyorsulási versenyek voltak, de ott csak a kivilágított célegyenes volt nyitva, és nem annyira motorokról, hanem autókról szólt)
Ratnet 2011.04.14. 16:44:46
Lacaca 2011.04.14. 16:45:54
Elemér_ · http://nonprofit.info.hu/blog 2011.04.14. 16:46:53
Ratnet 2011.04.14. 16:48:51
Azért nagyon ne legyél szomorú, ha egy-két motoros nap elmarad az 'egyszemélyes háború' miatt.
Az éjszakai versenyek azért nincsenek, mert pár éve betiltották. Informálódj többet.
Ratnet 2011.04.14. 16:52:27
Az autópálya zaja más jellegű, fallal védhető, és nem köröznek rajta a motorok, hanem elhaladnak. Autópálya is van a Ring mellett, mégsem zavar senkit.
Lacaca 2011.04.14. 17:06:37
Nem akarlak elszomorítani, de ha személy szerint téged zavarlak, az már-már örömet okoz, de ha sokáig erőlködsz, akkor nem lesz "már-már" se. A másik rossz hír, hogy az én motorom speciel gyári állapotában van, és ebbe beleegyezik az EU normáknak megfelelő kipufogó is, így kénytelen leszek dudálni, mert úgy nagyobb zajt tudok csapni.
Ratnet 2011.04.14. 17:21:21
Ha a faluban húzatod a kotládat és állsz a kürtgombodon, és a helybéli srácok vagy dühös családapák (akik amúgy is fel vannak már spannolva) utánad mennek és cipóra verik az arcodat, akkor azért emlékezz erre az intelligens hozzáállásodra. A Hungaroringen viszont kidudálhatod az akksidból a delejt csumára, akkor se zavarsz vele a lakosok közül senkit, max kidobnak a Ringről a p.csába a rendezők vagy a többiek. Na, okos-e vagy?:-)
Lacaca 2011.04.14. 17:37:23
Én végig arról írtam, hoyg mi van a ringen, így dudálni is max ott tudok, hiszen a ringről, mint zajforrásról beszéltem. Örülök, hogy kutakodni tudsz, de a funcnionális analfabétizmus azzal nehezen kompenzálható :)
Ratnet 2011.04.14. 17:39:46
Funkcionális analfabéta módjára válaszomban leírtam: a Ringen dudáljál bátran! Roppant konstruktív és okos gondolat, hisz a probléma megoldja önmagát.:-)
Ratnet 2011.04.14. 17:50:53
Azért ez sem semmi öngól, pedig igazán nem vagyok egy helyesírási-hiba fetisiszta.:-)
tomcat1974 2011.04.14. 18:08:13
Ratnet 2011.04.14. 18:23:25
Egyébként mint már sokadszor leírtam: a zajvédő fal itt nem alkalmazható, mert hatástalan maradna.
pohi 2011.04.14. 20:10:58
Ennyi erővel a Bp.-iek letilthatnák a repülő, villamos és buszforgalmat, mert zajos éjjel......és még sorolhatnám....
PolarBear68 2011.04.14. 20:16:44
Ez Magyarisztánban így van pl: cigányok.
Sehol a világon nincs még ilyen hogy megélhetési(szinte kötelező) bűnöző !!!!!
Ratnet 2011.04.14. 21:12:16
Ez a faluban van:
www.youtube.com/watch?v=_CDryjDFpOI
És nem egyedi eset, hanem állandósult állapot.
Ratnet 2011.04.14. 21:13:29
vernyul 2011.04.15. 11:06:38
olvastam a hirt, amibol a panik lett. nem igaz, hogy a zaj miatt nem lesz motorozas. azert van gaz, mert nincs motoros. egyszeruen nincs penz. en is beszeltem rezsovel, kijarok mar evek ota. 3-4 eve csoportonkent vagy 50 motor volt, tulekedes ment, most meg mi van??? semmi! egesz delelottre 30 motor!!! emberek! nem jartok ki, azert van veszely!!!!!
Ratnet 2011.04.15. 11:25:42
jno.hu/hu/?&menu=allasfog&doc=af-jno-560-2010
Erről tudol-e?:-)
SwedishRunner 2011.04.15. 13:09:13
Érdekelne a dolog engem... amit Ratneték szajkóznak az nonszensz... A Hungaroring az egyetlen olyan versenypálya Mo-on ami üzemszerű versenyzésre alkalmas. Itt nincs mit korlátozni... Jó barátom az adventure parkban dolgozott a ringen 4éve, akkor látott F1 es gépeket -párat- amit versenytől függetlenül csak tesztelni hoztak ide 1-2 napra, (rengeteg pénzért) és szomszédos országok autós szaklapjai is következtetgettek, hogy mi készülhet, mert a magyar Hungaroringen tesztelik stb.. Ez reklám volt nekünk, több svájci fogdoki ismerte meg a ringet, jött ide az astonjával körözgetni evett magyar étteremben, lakott magyar szálláson... Nehogy már ez ne legyen nekünk előnyös? Meg a tesztcsapatok fogyasztásai, szállása. Lehet h nem mogyoródon laktak hanem az Intercontinentálban, de ott is magyar emberek dolgoznak azok itthon adóznak, és a hotelt üzemeltető cég is! Egyszerűen a ring körüli anyagi hálózat sokat csepegtet be a közösbe ami csak akkor lesz feltünő ha a forrás apadni kezd!
Ratnet 2011.04.15. 13:18:43
Ratneték amit szajkóznak, az a legalapvetőbb emberi joguk, és a legalapvetőbb elvárásuk egy demokratikus jogállamban.
Ezt te ne kérdőjelezd már meg légy oly kedves! A szórakozni vágyásod ill. mások versenyezni vágyása, sem emberileg sem törvényileg nem előrébb való, mint az alkotmányos alapjogok vagy birtokjogok. Tudom, hogy nehéz elsőre megérteni sokaknak, mert úgy van tálalva, hogy elveszik a játékukat. De ha szenvedni látod a gyermeked, a családod, ha szarnak a jogaidra és szennyezik a birtokod, veszélyeztetik az egészséged, akkor te is hőbörögni fogsz. Hidd el. Akkor kurvára nem leszel toleráns a törvényszegő szórakozókkal, és szórakoztatókkal szemben.
Apropó: a devecserieknek írtál már, hogy minek költöztek oda és ne szajkózzák az igazukat a MAL-al szemben?:-)
vernyul 2011.04.15. 15:15:27
Ratnet 2011.04.15. 15:26:53
A BRO távozása (ha a zaj miatt van) nem feltétlen azt jelenti egyébként, hogy ők szervezték a leghangosabb versenyeket, hanem azt lehet sejteni, hogy velük kezdődik el a leépítés. Ez persze csak feltételezés, és nem biztos így van. Még az is lehet, hogy neked van igazad ebben a kérdésben. Sőt a gazdasági válság hatása sem elhanyagolható...
SwedishRunner 2011.04.15. 15:39:35
Ratnet 2011.04.15. 16:20:37
A Ring zajproblémája kb. 7-8 éve áll fenn. Akkor kezdték ugyanis állandóan használni, holott a pálya nem erre a célra épült. Erről vannak hivatalos dokumentumok is.
A városbéli mártírkodásod is a már oly sokszor hallott, kapásból elkövetett védekezés, a "már 25 éve ott van a Hungaroring" -szöveg mellé. Te vagy kb. a századik, aki ezekkel az érvekkel jön, csak az utóbbi napokban amióta kipukkant az ügy. Én is a városban laktam évtizedeken át, szóval nekem ne mondd el, hogy mi a különbség az utcai forgalom zaj, és a visító versenygépzaj közt. Ráadásul míg előbbi több millió ember közlekedését szolgáló közérdek, addig a második egy szűkebb kör magánérdeke, öncélú szabadidős tevékenység. Mielőtt a harmadik hülye érvet is elpuffogtatnád a Ring (mint adófizető és bevételt hozó létesítmény) hasznosságáról, tájékoztatlak, hogy a pálya körül élő többezer ember dolgozó/adófizető állampolgár. Többek közt az ő zsebükből kivett pénzből tartják fent a pályát.
Még egy tévedésedet eloszlatnám: munkaidőben is itt zümmög a pályán a sok ráérő ember, reggeltől-estig. Tájékozódjál, hogy legközelebb ne beszélj ennyi ostobaságot, és eloszoljanak a tévhitek.
Ratnet 2011.04.15. 16:32:01
"alkotmányos nyugalomhoz való jogodat hajtogatod" -az meg mi?:-)
Neked alapvető fingod sincs az alapvető alkotmányos jogokról vagy a birtokjogokról!? Hááát apááám.. És ilyen felkészültséggel még te osztasz le minket?:-)
SwedishRunner 2011.04.15. 17:06:30
SwedishRunner 2011.04.15. 17:08:23
Ratnet 2011.04.15. 17:17:21
Fót kissé messzebb van a Ringtől, tehát példaként hozni a fótiak tapasztalatait, kissé irreleváns. Igaz, sok rendezvény zaja oda is elhallatszik.
A többi szánalmas érvedet, az emberek nyugalma és egészsége ellen (és beteg örömödet afelett, hogy több ezren szívnak -köztük pici gyerekek- pár ember szórakozása miatt) pedig elhozhatod a bíróságra, ahová az ügy most kerülni fog, amennyiben nem történik érzékelhető változás. Kicsit túl vagyunk már azon a ponton, hogy szájkaratés nethuszárok kéretlen tanácsai befolyásolják a folyamatot. Emésszed barátom, hogy végre működik a demokrácia.:-)
vernyul 2011.04.15. 21:12:11
MaxRebel 2011.04.16. 16:00:38
maxrebel.blog.hu/
Szupi17 2011.04.19. 22:58:33
Eyesis 2011.04.28. 11:26:15
Tehát ez egy versenypálya, ami ott működik idestova 25 éve.
Ha én veszek egy házat egy szennyvíztelep és egy szemétlerakó mellett mert ott pont ezek miatt kicsit olcsóbb volt, akkor ne akarjam már bezárni utána őket, csak mert nem bírok aludni a szagoktól.
Amúgy miért nem dob össze a sok jól halló egy jó kis hangszigetelő falra köré?
Lacaca 2011.05.08. 18:33:00
hungaroring.hu/?id=2&sub_id=8&lang=hu
MaxRebel 2011.05.09. 09:26:39
maxrebel.blog.hu
Lacaca 2011.05.09. 09:46:59
MaxRebel 2011.05.09. 10:08:51
Amúgy nagy Ring-zaj pártolóként eljöhetnél a bíróságra érvelni, ahol attól tartok te lennél a 'szánalom'.:-)
Lacaca 2011.05.09. 14:38:32
Nem zaj pártoló vagyok, hanem nyíltnap pártoló. Nem a zaj mellett érvelek, de most nem mennék újra bele, mert megint ámokfutásba fogsz kezdeni. Tőlem úgy oldja meg a Ring, ahogy akarja, azért szed pénzt, mert üzleti vállalkozás. Vállalta ezt is. Kíváncsian várom a per végét.... Gondolom az urak majd hagyják elveszni az aranytojást tojó tyúkot
MaxRebel 2011.05.09. 14:57:27
Én csak beleugattam.
Azt nem az "urak" döntik el, hogy mikor unja meg a lakosság a törvényszegést, és mikor érvényesíti a jogait. Az aranytojást tojó tyúk gazdáinak sokba lesz, ha minden hatóságot és bíróságot meg akar venni. Vagy ha egy vesztett per esetén a kasszánál ki kell csengetni a lét.
Gondolkodni kéne...