HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.10.09. 23:50 Félsvéd

Utolsó nap Portimaoban onboard videoval

received_279011128428549.jpeg

Harmadik, utolsó nap Portimao

 

img_20231008_193659_1.jpg

Tegnap este olyan jol sikerült a Szidi fözte csoportos depós vacsora, hogy a ma nehéz volt megtalálnom a motivációt. Az is lehet hogy a tegnapi meglepetésszerü PB után tulságosan elégedett voltam az eredménnyel......
Mindenestre ma a 7 menetböl mindössze 3 menetet teljesitettem és azokat is kb siralmas tempoban, asszem még 2 perc alá sem sikerült mennem. De szerintem nem is nagyon szabad ilyenkor eröltetni, jobb a békesség.......  Inkább elfogadtam, hogy mai napot lazán veszem, tegnap megkaptam amire vágytam.....
Az utolsó elötti menetben azért feltettem a kamárát és kimenetem a Pocsai Gáborok mögött, de csak egy körig követtem öket. Nekik sikerült kifékezniük cél végén két lassabb ridert, én már nem mertem bevállalni öket, igy a Pocsai duo kimentek a képböl 😊


Egyébként pont ök sokat fejlödtek itt, Pocsai senior Gábornak sikerült az utolsó menetben egy csodás 1:55.99, a Jr Gábornak meg 1:57
Balázs egész nap a tömegre panaszkodott, amikor mondtam neki hogy cardiozzon többet tömeg csökkentésre, akkor felhomályosított, hogy a pályán lévö tömeg zavarja, nem a saját tömege.....

De azért Balázsnak is sikerült 1:54.00

received_857058712531731_edit_705100605721054.jpg

Déri Atinak is sikerült engem beelözve egy uj pb 1:56.448, Zsigri Sanyi is javitott 2:01.393, Frei Misi 2:06.642

Szóval rajtam kivül mindenki jól ment ma, de nekem korkedvezményem van......  Mert ma is lefárasztottak a gumizás megrendelésekkel ☹

A nap végén összeálltunk egy csoportképre, aztán kezdödött a kevésbé közkedvelt része a pályanapoknak: a pakolás.

received_217948667966597_edit_705124154414801.jpg
Ez a pakolás téma nagyon kétpólusú. Amikor indulsz egy többnapos pályázásra, akkor a pakolás soha nem fárasztó, senki nem utálja, mindenki örömmel pakol akár órákon keresztül.
De amikor vége egy ilyen 3 napos pályázásnak, akkor érdekes módon ez a pakolás téma a visszájára fordul. Szinte mindenkinek herótja van az összepakolástól, vagy azért mert fáradt, vagy azért mert valaminek vége van, vagy mint én, szar utolsó napon vagyok túl 😊

 

Mivel lehet ezeket az érzéseket tompitani..... Természetesen az elsödleges gyógyszer a sör, aztán a pakolás vége felé elökerült az erdélyi szilva pálesz is.....

Nekem a lakóautoba kellett pakolnom, a többieknek meg kalodákba, amik végül a kamionba kerülnek. A többségnek egy hét múlva folytatodik a kaland Misanoi pályán, én is oda készülök.

Tulajdonképpen amikor egy ilyen 3 napos rendezvénynek vége van, akkor a boxok kiüritése után mindenkinek el kellene hagynia a depot. Én viszont szivesebben maradok még egy éjszakát a depóban, abban reménykedve, hogy nem rugnak ki innen. Ugyanis az egész depó csont üres, mindössze egy magyar rendszámos lakóautó ékeskedig egyszál magában. De ezt már januárban kiprobáltam, akkor is bátor voltam, hogy nem hagytam el a rendezvény végén a depot, és akkor is szerencsém volt, mert nem rugtak ki, söt másnap végignézhettük a titokban itt tréningezö MotoGP pilotákat, Rossi, Morbidelli, Bezzechi, Luca Marini, Zarco és Pecco is itt voltak........

Holnap erre mondjuk kevés esély van, mert szerintem ezek a srácok most éppen Baliban vannak.

Most pár nap Iberiai lazulás (még nem dölt el hogy Porugál vagy Spanyol felfedezö ut lesz-e) utána 3 nap Misano. Remélem a Dunlopban maradt még egy PB-re valo.......

Ezek a pályák Mind MotoGP pályák szóval nem olcsok az itteni pályanapok. De ha kedvezö áru pályanapról álmodozol, akkor van még egy utolsó idei lehetöséged Spanyolországban. A lengyel Motorraid szervezönek van egy baromi kedvezö áru komboja Novemberben: 2 nap Andaluzia pálya utána 3 nap Almeria, ez az 5 pályanap mindössze 560 euro. A kamionos szállitást is választhatod, ha nem akarsz vezetni Almeriaig meg vissza. Ryanair vagy Wizzair repjegyek nagyon olcsok dél spanyol uticállal és spanyolban a bérauto is sokkal olcsobb mint mifelénk, Szóval a legtöbben mostanában szállitással rendelik a spanyol pályázásokat és repül-bérautoval egészitik ki. Igy még családot is könnyebb rábesz´lni hogy kisérjenek el, mert ott még novemberben is szuper idö van.
Ha érdekel itt azonnal jelentkezhetsz: felsved.hu/motorosok és ott a dátumra klikk

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5418231415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása