HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.05.27. 22:51 Félsvéd

Elsö Hungaroring nyiltnap a BMW-vel

350090578_186716754332407_6200418662014504244_n.jpg

Szokás szerint a Hungaroringes nyiltnapra nagyon nehéz helyet szerezni, de mázlim volt mert Szerzö Csaba inkább az OB-t választotta igy átvehettem töle a nyiltnap regisztrácioját.
Az utobbi években a nyiltnapra mindössze 15 motorost engednek csak fel egyszerre, igy probálják a Mogyorodi lakosok nyugalmát biztosítani.
Ma reggel mikor megérkeztem a pályára, még a föberjárat is le volt zárva mert ott is átalakításokat végeznek, Kovács Zoli utmutatása után találtam végül bejáratot.
Mikor megérkezik az ember a depoba különösen kevés ember lezéng, mindössze néhány boxban elfér az egész napi résztvevöi létszám.
A Jam Racing boxban vártak rám szeretettel, de elöbb egy gyors hangmérés.
Tegnap pont emiatt a nyiltnap miatt feltettem a nagyobb Bodis dobot, igy gond nélkül sikerült a hangmérés.
Aztán a transzponder bérlés stb.
Ha jobban utána gondol az ember 4x20 perc meg a transzponder 53500 ft, talán ez már nem is olcsó.... egy külföldi 2 napos rendezvényen ugyanennyi pénzért 6 menetet mehetünk naponta, söt versenyezhetünk is, igaz nem ilyen üres pályán.
A mai napi tervet már reálisabban löttem be, tanulva a pár nappal ezelötti Slovakiaringes kudarcból. Ott 2:20 alá akartam menni és csak 2:21.2 sikerült, ezért itt most félretettem az álmaimat és reggel azt mondtam, hogy jo ha meglesz a 2:03.
Az elsö menetben sikerült 2:04 ezért megváltoztattam a tervet 2:02-re. Hát mint kiderült feleslegesen.....
Második menetben már meg lett a 2:03, de akkor még hittem az uj hátso gumi erejében és ebédszünetben uj hátsót tettem fel. Sajnos ez már többször elöfordult velem hogy egy szar gumival jobbat megyek mint az utána következö menetben egy ujjal. 
Kovács Zoli uj pb-ment 1:55, ma mégsem sikerült a pályán megelöznie :)
Akkor néhány müszaki: 
Már a hétfö-keddi Slovakiaringen két teljes kört betekertem az elsö rugo elöfesztést mert a teleszkopszáron a jelzöm nagyon mélyen volt. Ma mégegy teljes kört betekertem az elöfeszitésen és igy végre kb 12-13 mm -re van a jelsöm az aljától.
Fék: a célegyenes végén annak ellenére hogy jóval a 200 as tábla elött fékezek, de igy is fura modon bekeményedett a Brembo RCS19 fékkar, illetve úgy éreztem hogy az ABS keményen dolgozott nagyon. Ebészünetben kicsit elgondolkoztam hogy ezen állitható az ABS hatásfok és talán kisérleteznem kellene.
Megnéztem a displayen és kettes fokozatban volt, ami korábbi beavatkozást jelent. Arra gondoltam hogy azért nem lassulok elég eröteljesen mert egy nagyon biztonsági belállitáson van az ABS. Levettem egyesre ami azt jelenti hogy késöbb pofázik bele. Sokkal jobban tudtam fékezni, illetve jobban és intenzivebben tudtam lassulni. Nem jelentkezett semmi fura keményedés a fékkaron fékezés közben. 
Sajnos ugyanakkor végeztem a rugo elöfeszités növelését is, így nem vagyok teljesen biztos abban, hogy az ABS enyhitése okozta a fékhatás javulását vagy az elöfeszités növelése.
Az utolsó menetben is csak 2:03.2 sikerült, de evvel azért nem lógtam ki az arany csoportból.

Szokás szerint a video jobb also sarkába a fogaskeréknél lehet a video minöséget emelni



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr418133748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása