HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.03.06. 23:30 Félsvéd

Uj szemet vetve Aragonra

Tegnap volt 2 hete hogy két uj lencsét kaptam egy modern lézer mütét által, mivel az én optimizmusom határtalan így az orvosi javaslat ellenére úgy döntöttem hogy VAK-merö leszek. Ha a MotoGP piloták pár nappal a csonttöréseik után nyeregbe pattannak, akkor nekem sem kell betartanom az javasolt 6 hét sportszünetet.
Tegnapelött teniszeztem 2 órát és ott is müködött a szemen, ma vezettem 900 km-t Malagábol Aragonba, és végig láttam.......   Sötétben is láttam...... nem is kapcsoltam fel a lámpát......   (najó, ez egy Kern András poén volt)
Szóval az önkontrollal elégedett vagyok, és úgy döntöttem hogy az én fiatal, 68 éves szervezetem nem tart igényt olyan hosszú rehabilitálásra..... Majd ha holnap korházbol irom a beszámolót akkor esetleg átértékelem a mai véleményemet....
img_20240306_121032_1.jpgTegnap este landolás után még el kellett mennem a híres BMS versenyszervizbe a motoromért, nagyon rendes volt a fönök, hogy miattam 21:30 ig bent maradt. Olajcsere, fékolajcsere és komplett lánc szett csere, 520-as szettet kapott a jávorszarvas bika.
Apropo bika, ma útközben megláttam a hatalmas Andaluciai bika szimbolumot az út mellett és azonnal lekanyarodtam, mert akartam egy közeli képet erröl a hatalmas szimbolum bikáról. Sajnos nem lehetett annyira megközelíteni mint szerettem volna, kerités volt az akadály.


Direkt nem a parti útat választottam Aragon felé hanem Teruel felé mentem és csodás tájakon, egy nemzeti parkon keresztül vezetett az út, 1000 és 1400 méter magasságokban.
Szóval megérkeztünk Aragonba, hárman Gáborok, rajtam kivül ugyanis a Pocsai Gáborok is megérkezte, Dürgö Balázs csak reggel érkezik ki a pályára.
img_20240306_223026_1.jpgNa akkor Aragon: az itteni PB-m sajnos nagyon régi, még az elsö kawámmal csináltam asszem 2011 ben vagy 2012 ben, emlékszem még itt volt Rosival Ágoston és kölcsönkérte a kawámat anno. Szoval a régi PB az nekem 2:07.9  jelenleg.
Namármost: Uj motorom van, uj 520-as láncszettem van, uj a motorolaj meg a fékolaj is, még a szemeim is ujak, nehogymá ne legyen uj PB-m is.....  Ha rákényszerülök még uj gumikat is teszek rá.......  Remélem mire ideér a Lövey Racing School addigra összehozok egy PB-t

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7618347485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása