HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.02.12. 20:52 Félsvéd

3 napos Almeria, elsö nap

Almeria elsö nap
img_20240212_113459_1.jpg
Tegnap mindenki megérkezett idöben a pályára.
Akkor szembesültünk avval hogy egy KTM bemutató miatt, a hagyománytól teljesen eltéröen, csak reggel fogunk tudni a paddockba lépni, csak reggel kapunk boxkulcsot és csak lehet reggel regisztrálni.
pocsai.jpgIlyennel nem találkoztam a 18 év alatt, de a RehmRace szervezö is meg volt lepödve.
Szerencsére az ikerpálya paddockjába be lehetett menni és ott is lehetett aludni, ez az ikerpálya az Andalucia.
img_20240212_093740.jpgApropo Andalucia, Kovács Bálint az Andalucia pályan van 3 napot az IDM csapatával és Rizi mint mentor is itt van.
Szóval ma reggel  pakoltunk be a boxba de mi csak fél boxot kértünk. Tegnap este találkoztam 3 svéddel, és öket fogadtuk be a box másik felébe, aminek nagyon örültek, mert ök most vannak itt elöször.
Novemberben voltam itt utoljára, akkor 1:48.9 volt a legjobb idöm.

Egész nap nagyon szuper volt az idö, végig napsütés és egész nap poloban lehetett létezni.
Én szokásomhoz híven a C csoportba kértem magam, Pocsai Gábort is, de persze Érsek Dani, Füleki Ádámot és Gyigor Gyurkát a leggyorsabb D csoportba.
Az elsö meneten annyira poros volt a pálya hogy csikokkal volt tele, azaz az A és B csoport lenyomatai látszottak a poros pályán. A sikánban kötelezö átmenni két rázókövön is ami mégjobban csúszott. Szoval elég szar köridökkel kezdtünk, még szerencse hogy az elsö menet csak 15 perces volt.
426809243_413849781317005_7006109223079444673_n.jpgA második menetben már nem volt a por annyira zavaró, ezért gondoltam, nehogy egy lassabb csoportba soroljanak elkezdtem jobban húzni a gázt. Kicsit túl jol sikerült és abédszünetben felraktak a D csoportba. Gyurka most ült elöször azen a R6-on igy nekinem sikerült túl jól a délelött, és Pocsai Gábborral együtt lecsusztak a B csoportba.
Ebédszünetben kellett a délutáni 2 órás Endurance versenyre nevezni.
Füleki Àdám Gyurkával nevezte a csapatát, én meg Érsek Danival neveztem. 
Ennek még volt egy érdekessége, hogy az ebédszüneti jelentkezés pillanatában még az én köridöm volt a jobb 1:49.5, igy az én köridöm alapján kerültünk az Endurance rajtrácsra.
Tudtam hogy délután Dani sokat fog javulni, ezért a szokásos stratégiámat beszéltük meg:
Ö kezdi a Le Mans starttal, hagy futkározzanak a fiatalok, Kint marad egy teli tankot, azaz minimum 40 percet, aztán kimegyek én egy teli tankra és Dani fejezi be.
Ádáméknál is hasonló terv volt, Ádám teli tank, utána Gyurka, és Ádám fejezi be.
Ebédszünetben megforditottam a hátsó gumimat, cseréltem fékbetétet.
Ádám hozta az elvárhatót és elsö helyre hozta fel a csapatát, Dani pedig a negyedik helyen ment amikor beintettük 45 perc után.
Akkor jött egy érdekes fordulat, ugyanis piros zászlót kaptunk és megszakadt a verseny.
Ami viszont mégfurcsább volt hogy 7-8 perc megszakitás után egy ujabb Le Mans starttal inditottak ujra a verseny második részét. Igy viszont már én sem úsztam meg a futást a motorhoz. Nálaz viszont a a gond hogy az én airbag-em beakasztos, ami nem igazán praktikus egy Le Mans startnál. Be is szoptuk, mert majdnem utolsónak jöttem el erröl az ujra inditott rajtról.
Igy viszont a lassabb csapatok is elém kerültek, igy elég sokat kellett elöznöm. 
3-4 kör után értem utól Gyurkát, ami kicsit meglepett, mégiscsak mellényúlt evvel az R6 vásárlással?
screenshot_20240212_170654_com_android_chrome_1.jpgKb félórát voltam kint, amikor 5. helyen átadtam Daninak a transpondert. Dani ezen még persze sikeresen javított és  a versenyt a harmadik helyen fejeztük be. Dani legjobb köre 1:46.7 a verseny alatt
Gyurkának nemcsak a motorral volt gondja, de a lumbágojával is, igy ö idö elött visszaadta a tranyot Ádámnak, de a sok vesztett poziciot Ádám csak részben tudta visszahozni a hetedik helyre.
Ádám legjobb köre 1:43.8
Szóval a holnapi Endurance dijkiosztón nem lesz magyar himnusz, csak magyar dobogós. A végeredmény itt balra a képen :)
De ne kiabáljuk el, mert holnap még lesz 2 sprint verseny is a dijkiosztó elött.
A lényeg, hogy magyar esés nem volt, de a veszély fennáll, hogy Gyurka lumbágoja nem javul, akkor ö nem folytatja.
Pocsai Gábor még tapogarózik, 1:58, ö nem indult az endurance versenyen, igy neki ma lényegesen kevesebb menete volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4218324701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása