HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.11.29. 22:44 Félsvéd

Utolsó nap Portimaóban és hazautazás

Vasárnapra jó időt ígértek, sok verseny volt a programban, szerencsére mindannyian  szeretünk versenyezni, úgyhogy ez minket nem zavart.
Reggel volt egy menet, aztán indultak a versenyek.
Az első verseny az 750 volt ugyan, de mivel Pizzának nem volt kvalifikációs ideje azért az teltházas ezres verseny helyett elengedték a 750-esekkel persze értékelés nélkül. Hátulról indulhatott csak de egy kör után már ő vezette a versenyt és végig vezetve meg is nyerte.
Aztán jött a 600 verseny ahol nem volt teli a rajtrács, ezért Csabcsi, Tompi, Kurucz Feri és Gyuricza Peti indulhattak, igaz ők is csak hátulról. Sajnos Peti elcsuszott egy jobbosban, de szerencsére a gyógyulóban lévő bokája most nem kapott, a gépét meg Golyó félóra alatt rendberakta.
A verseny alatt szinte napsütésben elkezdett szemerkélni az eső ezért a verseny vége felé vissza kellett venni a tempóból, azért a fiaink becsülettel helyt álltak, hiszen Csabcsi is és Feri is kupát kaptak. A versenyt egy WSBK superstock 600-ban versenyző spanyol gyerek nyerte aki egyébként  a boxunkban volt. Feri is meg Csabcsi is 1:55 ös időket mentek, Tompi 1:57
Aztán jött az ezres verseny, ami alatt már nem volt szemerkélő eső sem. 24. helyről indultam, de nem voltam elég bátor és nem mertem bemenni mások mellé, sajnos igy nem lett pb, asszem 1:59 volt a legjobb időm.
Utána jött az Old Mans verseny ahol 14 helyről indultam, ezen a versenyen is elindulhattak a fiuk és mivel Csabcsi betöltötte a 39. évét, ezért őt értékelték is, második lett, én nem alakítottam ismét fényeset, 1:58.2

Ebédszünet után szabad motorozás volt 3 órán keresztül. Mivel nem siettünk sehová, hiszen csk holnap repülünk haza, ezért végre egyszer ki is használtuk ezt a 3 órát. Én annyira belendültem, hogy 34 percet kint voltam egyben. Pedig kezdett a gumim is csúszkálni, mert már volt benne 35 kör. Mégis úgy éreztem, hogy elkaptam a fonalat, végre nem sokan tartanak fel, igaz kigyorsításnál mindig mászkált a segge, de mégis kontrollálható volt. Meg is lett a gyümölcse, mert amire vágytam, hogy ne kelljen pb javítás nélkül hazautaznom, az összejött. A köridőmérőmben több 1:57 es kör is van végre, és ebből a legjobb 1:57.17. Persze utazás előtt nagyobb javításban reménykedtem, de annak tükrében, hogy sem Csabcsi, sem Tompi, sem Peti nem tudott új pb-t futni, így inkább örülhetek.

Nem mondhatnám, hogy ez volt a legsikeresebb kirándulásunk, hiszen az első nap nem tudtunk menni és aznap volt az időmérő is az összes versenyre. Mivel csak Kurucz Feri ment időmérőt ezért a többiek mindig hátulról indultak és bizony nagyon sok előzés árán tudtak csak az élbolyba kerülni. A  fejlődés sem akart szinte senkinek összejönni.

A végső köridő sorrend:
Pizza 1:55.0
Csabcsi 1:55.2
Kurucz Feri 1:55 valamennyi
Svéd 1:57.17
Tompi 1:57.6
Peti 2:01
Golyo 2:02
Priskin Pisti 2:03

Pizza evvel az idővel az itt lévő 150 versenyzőből a hetedik helyen végzett. Szóval összességében eredményesek voltunk

Az egyik box dugig volt Kawasaki motorokkal és volt benne egy uj 2011 es zx10 is:

 Elég sok onboard videót sikerült készítenem, de akarok egy jó mixet összevágni ezért most csak egy rövid videót fogok ma éjjel feltenni.

Délután megérkezett néhány WSBK csapat, 3 napos edzésre jöttek, például Haga és Corser csapata már itt vannak.

A hazautazás:

Korán keltünk, zacskós reggeli, aztán irány Lisszabon
Tompi, Csabcsi, Pizza, KisKurucz félórával előbb indultak, de mi értünk a reptérre félórával előttük, ez a győzelem fontos része a hétvégének.

Lisszabonban tudtuk meg hogy a szar időjárás miatt minden járat késik.
A többiek Zürichen keresztül mentek haza és már otthon is vannak
Nekem nem volt ekkora szerencsém, ugyan 4 óra késéssel megérkeztem Frankfurtba, de kb egy órával később végleg törölték az esti járatot is Göteborg felé, illetve nemcsak Göteborg felé hanem az összes induló járatot.

200 méteres sorok álltak minden pulthoz, hogy az átfoglalást és a hotel vouchert elintézzék. Ugy itéltem meg hogy 200 méteres sor az kb 3 óra sorban állás, akkor ugyan kapok egy hotel vouchert meg talán egy átfoglalást is, de vacsorát éjfélkor már biztos nem.
Megkérdeztem hogy ráérek-e holnap a törölt járatomra szoló jegy átfoglalását holnap elintézni, azt mondták igen. Akkor fogtam egy taxit, bejöttem Frankfurtba, kivettem egy szobát és most túl vagyok a schnitzelen és iszom a második sörömet, de a reptéren talán még mindig sorban állnék éhesen, szomjasan. Igaz hogy talán nem kapom meg a Lufthansátol igy a hotel árát, majd kiderül.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr872482450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CS ügynök 2010.12.01. 21:06:36

Azért nem mindennapi élmény egy ilyen külföldi pályázás. Az időeredmények néha megdöbbentenek. Azt hittem a fiatalabb riderek a gyorsabbak, de azt kell látnom, hogy az évek tapasztalata többet számít mint a fiatalos hév. Ugye jól gondolom FélSvéd, már te is negyven fölött vagy?

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2010.12.01. 23:31:52

40? De jó lenne...
tévedtél bő tucatot....

mugenmbx 2010.12.23. 20:55:20

váááá, ide mennyi lenne elmenni júniusba? akkor vége a sulinak,
süti beállítások módosítása