HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.06.28. 22:56 Félsvéd

3 napos Hungaroring német-svájci szervezés

Szikrázó jó időben telt el mindhárom nap a Ringen

Teljesen fullon volt a rendezvény, kb 200 résztvevő, 4 csoport, tehát jo szervezéssel a világ végéről is ide lehet csalogatni a ridereket.

Sok magyar résztvevő is volt a 3 nap alatt, és sok kupát sikerült itthon tartani

A Debreceni különítmény volt talán a legsikeresebb, Kovács Feri és Doki 2 nap alatt begyűjtöttek 5-6 kupát

Kurti is sikeres volt, Matocsi Attilla is nagyon jol ment és ugy látszik mindegy neki hogy egy Desmon vagy egy R6 ül, mindekttőn tudja a 2:00-át

A Fullgasos brigád is szorgalmasan javult Atom irányításával

Kicsit hulla vagyok, a motorom is kicsit beszart, ugyhogy nem volt nagy kedvem másnap Slovakiaringre menni, de muszály volt mert én voltam a  szervező

Pénteken már volt rögtön 2 verseny is, egy 750-es és egy open.

Ime a 750-es eredmény, Kovács Feri nagy fölénnyel, gyözőtt, Doki 6. lett. 

 

 

Utána jött az Open ahol Feri ismét elindult és 9. lett, én pedig 13.

 Erről készitettem onboardot is:

 

Koca is kint volt délelőtt, a Slovakiaringes bukása után rendbehozott motorral, de a fejét még nem tudta rendbe tenni, mert annyira nem érezte a pályát, hogy már délben összepakolt és hazament.

Szombaton reggel kezdődött a magyar endurance csapatok szerveződése.

Elég népes magyar tábor volt jelen igy sok csapattal is tudtunk nevezni:

Kovács Team: Kovács Feri, Doki és Kurti
Full Gas Team: Atom, Bencsik, Vaslaki, Csapka

Matocsi Team: Matocsi Attila, Zsir Feri és Hollo Gabesz
K2 Motoracing: Juhász David, Qpi, Sonáj, Svéd

Tombor Team

Toth Team

 

Juhász Dávid megszerezte csapatunknak  az első rajtkockát és bevállalta az első és utolsó menetet. 45 percet volt Dávid kint és persze első helyen adta át nekem a transzpondert. Én mentem másodiknak, de sajnos történt valami gubanc a motorommal és a nagyobb fékezések után 2-3 másodperces kihagyások voltak motorerőben. 

Ezen a videon jól hallható ez a probléma:

Ennek ellenére 17 kört voltam kint és kb 4-5. helyen adtam át a versenyt Qpinak. Aztán jött Sonáj és Dávid fejezte be a 3 órás versenyt. Kovács Team 3 gyors emberből állt igy nekik állt a zászló, de amikor volt egy safetycarfázis, akkor az előzési tilalom ellenére Kurti félreértette a zászlojelzéseket és előzött, igy ők büntetést kaptak. Így viszont végelszámolásban a K2 Motoracing csapattal mi lettünk a másodikak. Juhász Dávid egyetlen gumival teljesitette mindkét hosszu menetét és övé lett a verseny leggyorsabb köre is.

Az endurance végeredménye:

Néhány pillanat az endurance rajtról és a verseny utáni hangulatról:

 


 

Vasárnap volt a  legtöbb verseny, összesen 4 verseny volt

Rékási Szabi uj HRC csomagot tett a hondájába és Álmos hangolta be neki az elég bonoylult elektronikát ami TC-t is tartlamaz.

Ddt Tibi lazán kivágott egy 2:00 ás időt

Én még mindig a dadogós hibával küzdöttem egész nap, de azért mégis elindultam a versenyen. Malcolm is kint volt de nem derült fény a hibára.

Délután Hobor Tomi aki szomszédom, felajánlotta hogy kiköti az interceptort amitől valoszinű meg fog szünni a hiba, igaz igy pillanatnyilag a Qiuckshifter sem müködik, de legalább a másnapi Slovakiaringen már hibátlan volt a gép.

A vasárnap verseny eredményeket később ideteszem mert azokat Budapesten felejtettem és már Brnoban vagyok.


 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr523023209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása