HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2012.02.27. 01:46 Félsvéd

Aragon, második pályanap

Este a hotelben vacsoráztunk. Videon megnéztük és kielemeztük az íveket.

Reggel ismét szikrázó napsütés, melegebb volt mint tegnap. Délelőtt volt négy menet is, mind a négy beleszámitott az időmérőbe. (nem mintha a rajtpozicio sokat jelentene repülőrajtnál)

Itt van egyébként a Ten Kate csapat 3 versenyzővel, mindhárman 2 perc alatt mennek!!!

Az utolsó időmérő menetre tettem fel uj elsőt is meg hátsót is. De nagyon féltem hogy az uj Ntecet széttépem az időmérőn, ezért csak egyetlen mért kört mentem (tehát 3 kört voltam kint). Meg is lett az eredménye, javitottam a tegnapi időmön: 2:09.9.

Ime az egyetlen mért kör az időmérőből:

Ez ugyan 9 tizeddel még rosszabb a tavalyi pb nél, de jó jel volt a verseny előtt. Természetesen az egy mért kör alatt nem tépödött meg a gumi sem, de biztos voltam benne hogy a 7 körös verseny alatt fog kapni annyi kigyorsitást hogy szét lesz tépve a baloldala, pedig ismét 6854-es hard gumi került fel. (ez balos pálya, ha valaki nem nézte volna a videomat)

 

Elhatároztam, hogy ha széttépem a gumit 7 kör alatt, de lesz uj pb, akkor legalább megérte :)

Videót bekészitettem, guminyomást beállitottam 1.7 re, (tudom hogy Ntec gumiba melegen 1.5 a max, de a tépésveszély miatt ezt a tippet kaptam)

A repülőrajt egy nagyon érdekes kijátszása a spanyol (meg az olasz) szabályoknak, miszerint VB pályákon amatör hobbisták nem versenyezhetnek. Igy az időtervben nem is versenyként volt feltüntetve hanem TimeAttack néven. Ilyenkor az az időmérőn kialakult sorrend szerint a depoban libasorba egymás mőgé sorakozunk, egy felvezető ember megy legelől egy kört, amikor ő kijön a boxutcába és a libasor ráfordul a célegyenesre, akkor indul a 7 körös verseny. Ime a tanvideo:

Utólag kiderült, hogy szinte csak orosz versenyzők indultak, de nem sok lassu ember van közöttük.

24. helyről indultam, András 26. és Petya 28. helyről

A verseny első 4 körében képtelen voltam támadó pozicioba kerülni az előttem lévő két srácra, de az ötödik körben fáradhattak (ami az ő korukban azért érthető) és a kör utolsó negyedében mindkettőjüket sikerült kifékeznem két egymás utáni féktávon. Ekkor tiszta volt előttem a pálya és az utolsó két körben jöttek a leggyorsabb köreim, amiből az uj pb több mint egy másodperces javitás a tavalyi pb vel szemben. 2:07.957

A kritikus 5. kör és rögtön utána a kör az uj pb-vel:

A másik öröm az volt hogy alig tépte meg a gumit a 7 kör. Lehet hogy az 1.7 guminyomás segitett.

De ugy érzem mind a hét kört nagyon egyenletesen sikerült teljesitenem:

10 hónapja nem sikerült egyetlen pályán sem javítanom. Nagyon tudom értékelni ezt a pillanatot, mert nem voltam benne biztos hogy sikerülni fog. De ugy látszik ennyit számit, hogy hibátlan a váltó, a gyorsváltó és nem kell ezekre külön figyelmet forditanom a pályán.

A verseny után nem sok erőm maradt motorozni, igy Ágoston kiengedtem, hátha mond valami okosat a motoromról. Neki tul sok volt a hátso gumiban az 1.7, és levette 1,35 re!!! 1,7-tel nagyon rossz volt a tapadása.

Aztán leért az idom neki kanyarban és kitépődőtt a helyéről. Berki Zsolt ötlete alapján ideiglenesen Dani megjavitotta az idomot.

Andrásnak ma nem sikerült javitania, igy neki maradt a tegnapi 2:13, Petyának viszont sikerült pici faragás 2:26. Dani is kihasználta Petya fáradtságát és igy kimehetett a 6 kilos kawával, ment is vele 2:19-et. Őfelsége még nem erőlteti, mert 2 éve nem ült motoron, lassan akar belemelegedni, majd Valenciában jobban erőlteti.

Ősszecsomagoltunk, bepakoltuk a mocikat Őfelsége furgonjába és mi négyen elindultunk Valencia felé és 21.30 kor értünk a Valenciai super hotelünkbe. Laciék csak holnap jönnek utánunk, mert holnap ugyis szünnapunk lesz.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr334212390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása