HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2014.03.14. 22:23 Félsvéd

Uj szezon és uj motor kostolás

 

 

20140313_201136.jpgZseniális májusi idöjárás a mai napon a Pannoniaringen.

 

Németh Andris nyitotta a szezont a Pringen, kedvezményes áron, transzponder is féláron és 20% kedvezmény a vendéglátásra is egész nap, még a kávézoban is felhivták a figyelmemet hogy ma kedvezöbb a kávé is :)

Kényelmesen fél 10 re értem le, Matocsi Ati már túl is volt az elsö menetén, Sok ismerös volt, Pizza, Priskin Pisti, Tyü, Juhász Dávid, Hollló Gabesz, Kurucz Feri, Novák Bandi, Álmos, stb. Félig sem volt a depó, csak 2 csoport volt

Egész nap nem történt bukás sem, legalábbis nem láttam.

11 órás felmenetellel kezdtem jo szarul sikerült, 2:13. tul nagy féktávok, és nehezen birkoztam meg a kigyorsitásokkal. De pl Atinak nem volt gondja  köridövel :)

 

bmw1.jpg12 órás felmenetelen összekaptam magam, röviditettem a féktávokat, de ahogy egyre jobban toltam neki egyre keményebben viselkedett alattam. Köztudott hogy a 2011 es modell még nem volt kisimitva, azok még brutálisan adták le a teljesitményt. De persze én nem vagyok ehhez szokva, hiszen ez a Kawával szemben sokkal lejjebbröl kezd brutálisan tolni. Majd a videon látszani fog mennyire nehezen kezelhetö volt számomra. A régi gumik sem viselték jól ezt. Már ugyis jött az ebészünet, ledobtam a régi Dunlopot és felszereltem a Michelin Power Slick A kevérék
Ebédeltünk, megnéztük a köridöket, 2:07 az már jobban tetszett, Ati maradt a 2:06

 20140314_131344.jpg

Délutáni elsö menetben az uj gumival még érdekesebb mutatványokat alakitottam. Mivel nem nem volt tapadáshiányom igy a brutális eröt vadállati viselkedéssl továbbitotta felém. 

A gázkezelésem sem volt tul tököletes mert nagyon hosszu a gáznyitás, kell szereznem rá gyorsgázt. 

bmw3.jpgNem voltam lenyügözve  a wheele controltol sem, de a traction controltol sem, szó szerint embertprobálo a viselkedés. Eszembe is jutott egy svájci ismerösöm elsö kommentje még 2010 böl amikor sok év gixxerezés után váltott bmw-re: 3x fáradtabb az ember estére mint egy gixxeres nap után. Ezt nagyon alá tudom húzni, fárasztó egy gép. Gyurnom kell vazze. Köridöre nem panaszkodhatom mert a délutáni második menetben már mentem 2:06.6 ot, ami nekem ritkán sikerült eddig. és mindezt ugy hogy egyetlen élvezhetö köröm sem volt.

 20140314_154549.jpg

Valószinü evvel a géppel baszott finoms stilussal kellene menni, olyan Lorenzoi nyugodtsággal.

De az én stilusom nagyon nem az a kanyarfüzös. én késön probálok fékezni, nem feszitem tul a kanyarsebességet, viszont eröteljesen szeretek kigyositani.

De ez a gép elképesztöen jó fékkel és oriási kigyorsitási lehetöségekkel van felszerelve, viszont sem az eröteljes fékezéskor sem az erös kigyorsitáskor nem viselkedik nyugodtan. Szó szerint vadlovas rodeózásra hasonlitható az élmény.

Szóval ugy érzem hosszu és fáradságos munka lesz az összeszokás.

bmw2.jpgAz a baj hogy még nem azt is ki kéne deritenem hogy mennyi ebböl a futomü beállitás és vajon mennyi ebböl az elektronika. mert a bmw ellektronikának nem mindegy hogy milyen hátso gumit teszek fel.

Utolsó mentre megfüztem Tyüt, mint bmw specialistát hogy menjem már a gépemmel, és legalább mondja meg ha szar a futomüvel.: Ö azt mondta hogy nem szar a futomü, a ttx-be a 100-as rugó helyett tegyek 90-es rugót (valaki akar cserélni?), és lágyan vezessem és akkor szépen is viselkedik. hehehe.

Az tény hogy sokat segithetne ha a futomü legalább rám lenne beállitva. De eddig még egyik motorom sem lett igazán rám beállitva. àltal´ban érzéketlen vagyok a futomübeállitásra. Nade amit ez müvelt velem ezt nem fogom tudni rutinbol lekezelni. Majd a videon remélem látszani fog miket alkottunk rodeózás közben

A pályaképek a PanPhoto oldaláról származnak, ahol minden résztvevőről van bőven kép és egyszerüen megrendelhető vizjel nélkül is sokkal jobb minőségben is

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr515860718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása