Reggel az oceán parton ébredtünk Conil de la Fronterában. Dobi Feriék már el is tüntek egy tengerparti sétára mire mi felébredtünk.
Aztán elindultunk Jerezbe, feltöltöttük a benzin készletet is és persze mégegy Alcampos bevásárlást is megejtettünk.
Délután felkerestük azt a lakóauto kereskedöt akitöl vásároltam anno ezt a Roller Team lakót. Sajnos mostmár ezt a 290M modellt már csak Ford alvázon adják. Azt állitja a kereskedö hogy az uj Ford motor már sokkal panaszmentesebb mint a korábbi Ford motorok. Én mindenestre nagyon elégedett vagyok evvel a 2.3-as Fiat motorral. Aztán elgurultunk a pályabejáratig, de csak 19:00 után engedtek be minket.
11 napja hagytuk el ezt a pályát és ujra ugyanarra helyre sikerült parkolnunk ahol múltkor is álltunk. Megint félkörbe állitottuk az autokat, igy kis szélvédelmet is biztositunk magunknak. Ilyenkor feltöltjük a tisztaviztartályt, hogy ne kelljen a pálya zuhanyóját használnunk. Kipakoltuk a motorokat, regisztráltunk és indulhat az alkoholizmus....
Déri Ati és Dürgö Balázs is itt vannak, ezennel nem megyünk be boxba, hanem maradunk a paddockban.
A rendezö ezuttal nem a RehmRace hanem az olasz PromoRacing.
Az esték szokás szerint hüvösek, ezért is fontos az ember alkoholtartalma!!!
A motorom kapott egy uj Öhlins TTX gátlót a múltkor, most pedig még egy rugócserét is, gyárilag 54 es rugóval volt szerelve, most egy 60 as került bele. Sajnos attol félek hogy nem biztos hogy észreveszem a különbséget, de ez nálam nagyon gyakran elöfordul :)
Holnap asszem lesz egy fékbetét cserém is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.