HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.01.07. 17:47 Félsvéd

Készülödés a Jerez - Cartagena viadalra

A matadorok lassan összeálltak, igy néz ki a magyar hobbiválogatott:

Kovács Feri ZX10RR
Bezzegh Tyü S1000RR
Lovászi Tibi Ducati Panigale
Priskin Pisti Yamaha M1
Kurucz Feri (még motorja sincs, mindenét elvitték)
Svéd bácsi ZX10RR
Orbán Joci fösoför :)
Biel Ricsi kocsikisérö :)
Szidi föápoló

A repülöjegyek megvannak, február 5.-én indulunk, persze a motorok  picit korábban

Jelenleg az uj motorok fejlesztése folyik, ezt Kurucz Feri még el sem kezdte hiszen most fog még csak vásárolni ha végre eldönti hogy a szivére hallgat-e (RSV4) vagy a jozan eszére (zixeRR)

A három uj zixeRR (Balog Csabcsi nem tud jönni de ö is épiti a gépét) már megkapta a Gilles lábtartókat amivel meg lehetett forditani a váltási irányt, Bodis decat és slipon csöveket, egyforma pályaidomokat, de kb itt vége is az egységesítésnek.
Innentöl külön tervek vannak. Volt ugyan szó arról, hogy egyforma fényezése legyen a 3 uj RR-nek de aztán mégis svédes design mellett döntöttem.
Kovács Feri PC V commanderes tuning mellett döntött, én meg Csabcsi ECU flasht terveztünk. Nagy nyomozásba kezdtem hogy mi mindent lehet ecu flash keretében állitani és nagyon hosszu a lista, de ezek tetszettek meg:
A forditásért nem teszem tüzbe a kezem:
Fuel map set with Auto tune, befencskedezö térkép
Ignition map adjusted for the lower RPM's, gyujtástérkép alacsony fordulaton
ETV map set to open slower at beginning, or 
Softer ETV in 1st gear.  gázkar térkép finomabb kezdéssel vagy csak 1. fokozatban
Engine braking adjusted. motorfék beállitás
Idle set to 1400RPM , alapjárat
Limiter set to 14.000 RPM, tiltás
Auto blipper ON, ot auto blip after 5,000rpm  állandoan vagy 5000 felett
Quick shifter ON and time set.
Race Dash display mode, nagy fokozatkijelzö középen
Disable O2 sensor FI code, O2 disconnected
Disable Exhaust Valve servo motor, Removed, kikapcsolt és eltávolitott exup
Disable PAIR Valve, Removed block off plate kikapcsolt Pair szelep, eltávolitott 
Disable intake flap, Removed, beáramlo klaffantyu kikapcsolva és eltávolitva
Disable Deceleration Fuel cut. kikapcsolt üzemanyagtiltás lassuláskor
Disable Acceleration Fuel compensation. kikapcsolt benzin korrekcio gyorsuláskor

Az áttételt már módosítottam 17/39-röl 16/40-re.
Biztos sokan fogják furcsálni, de az uj fejlesztésü Metzeler RACETEC SLICK RR 200/60R17 K2 gumit rendeltem 6 hátsót és 3 elsöt, tuti nem fogy el a 7 spanyol pályanap alatt.

A két *Feri uj ruhával jönnek, ök egyéni testreszabott PSI-t rendeltek. 
Jövö héten érkezik az én uj ruhám is, Gimototól, kimondottan a sörhasamra van méretezve svéd szinekben és magyar szinü válldekorral.
Igy nyugdij elött annyit gyengültem már, hogy a következö buktát már nem élném túl, igy középtájra sörhast fejlesztettem és felsötestre airbaggel rendeltem az uj ruhát. 


Igaz hogy korábban 9 szer is voltunk ilyen spanyol kiruccanáson, de az utolsó 4 évben kimaradtak ezek a téli edzés élmények. Most viszont mindannyian borzasztóan fel vagyunk spanolva Spanyolra. (huh de qrva vicces vagyok). Persze a nagy izgalom nemcsak a Jerez és Cartagena pályák miatt van, hanem az uj motorok felfedezése is izzitja a tüzet bennünk. 
Nekem ugye ez egy utolsó probálkozás, hogy vajon visszatalálok-e 2010-2012 köridöimhöz, vagy meg kell szokjam az undoritó mellébeszélést: szard le a köridöt, élvezd a motorozást. Félek töle hogy hiába a 2017-es csucstechnika, az agyamra nem tudok ECU FLASH-t rendelni. 
Mindegy, az esélyt meg akartam adni magamnak, mert az elmúlt években, az R6-os két évben nem sok mámoros beszámolót olvashattatok a tollamból :)

Akkor jöjjön egy csoportkép, a 3 uj zixeRR, rémélem Kurucz Feri is ezt veszi.
20180103_152558_1.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr8813556485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása