HTML

Friss topikok

2018.02.12. 01:28 Félsvéd

Pihenönapok, Gibraltár, Ronda, Setenil

A 4 Jerezi pályanap után 2 pihenönap is várt ránk.
20180210_103459.jpgAz elsö nap Girbraltárba kirándultunk. Összesen 10-en vagyunk, de hárman is csak személyit hoztak magukkal utlevél helyett. Féltem hogy Girbraltárba az nem lesz elég, mert Anglia nem Schengen ország. De a határörök átengedtek személyivel is mindenkit.

20180210_115801.jpgA gibraltári határ taulajdonképpen egy reptéri leszálló pályával van egy vonalban igy amikor egy repülögép indul vagy landol, akkor le kell 10 percre zárni az országot.

20180210_160959.jpgMivel én Szidivel egy éve voltam már a szikla tetején, igy mi és a gyengélkedö Joci inkább egy Yacht club teraszán kavézgattunk mig a többiek meglátogatták a szikla tetején élö majmokat.

Mikor visszajöttek a majmoktol akkor közös ebéd és indulás tovább. Szombat este egy kis Marbellai üdülöfaluban foglaltam szállást ahol éppen karnevál volt. Este sörözés közben egy magyar pincér szolgált fel minket

20180211_112105.jpg20180211_121934.jpgVasárnap meglátgattuk Ronda városát ahol egy bikaviadal arénában is szétnéztünk, mielött továbbgurultunk Setenil nevü kis faluba.
Ez a falu sziklák alá épitkezett és nagyon látványos.

Este végre megérkeztünk Cartagenába, ahol találkoztunk Bregyóval is.
Bepakoltunk  a boxba, aztán irány a hotel ami sajnos elég gyenge a 3 csillagja ellenére.

Kicsit meglepödtem amikor megtudtam hogy  a holland szervezö nem használ idömérö berendezést, és transzponder sem lesz.
Holnap kiderül hogy vajon ez azért van e mert sok  a lassu.
Mindenestre a szomszéd boxban Biaggi iskolája tanyázik, öt még nem láttuk, de lehet hogy holnap már itt lesz.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.