HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.08.09. 23:35 Félsvéd

Misano 2018 aug 8-9

Misano elsö pályanap

Mi már hétfőn este megérkeztünk, mert Mugelloból csak 2,5 óra az út..

Nem mindenki jött át Mugelloból, viszont olyanok is jöttek akik csak Misanora fizették be

A boxot csak kedden délután kaptuk meg de nem mindenki kért boxot itt sem, csak hatan vagyunk a boxban, többiek sátor táboroznak a depoban. Itt a boxok kisebbek is nem is férne több motor be

 

 

 

Sikerült már kedd este regisztrálnunk, este elmentünk vacsorázni és magunkkal vittük Danít is. Egy El Greco nevű étterembe vacsoráztunk, nagy Ducati fan lehet a tulajdonos mert óriási Ducati molinók vannak az ablakok fölött

Többen közülünk voltunk már a pályán de olyanok is vannak akik először vannak itt,

 

Sajnos pont az első menetünk a mi csoportunkból kimaradt olajtakaritas miatt így egy kicsit később gyorsultunk be

Ez a pálya nem túl bonyolult, aránylag gyorsan tanulható a kanyarok beláthatóak természetesen Esztergályos Jani volt itt is azonnal a leggyorsabb

Már az ebéd szünet előtt volt 1 időmérő mert itt elsö nap végén is van verseny meg a második nap is

Az időjárás itt is nagyon meleg 

A fékemmel nem nagyon voltam megelégedve ezért szétszedtem és megtisztítottam, kifújtam dugattyúkat

Egy menettel késöbb viszont uj betéteket tettem inkább be. Most Csabcsi javaslátára a gyári Kawasaki betétet tettem bele, mert neki 7 pályanapot tartott.

Itt a depobol nyilik egy super medence, igaz hogy 6 eurot kérnek érte, de ma az ebédszünetben ott áztattam magam egy órán át, Szidi persze tovább ...


Délután senkinek nem sikerült az idöket javitani. Már ma este is volt két verseny. Az A verseny utolsó helyét kaptam, azaz 47. helyröl kezdtem a felvezetést, Esztergályos Jani meg jópár hellyel elölem indult volna de nem állt rajthoz.

 

A két körös felvezetés olyan tempos, hogy szerintem a két kör után kb 2 km van az elsö és én közöttem. Azaz fél kör hátránnyal kezdtem a versenyt.
A 10 körös verseny hetedik körében le is köröztek engem, ami akkor még meglepett, de akkor még nem jutott eszembe ez hogy a felvezetés miatt mekkorára nyult meg a mezöny. Rajtrácsos indulásnál nem kaptam volna kört ilyen hamar.
Természetesen azért indul el az ember a 47.helyröl mert abban reménykedik hogy legalább köridöt javit, de nem sikerült.
Dani és Kovács Zoli a B versenyben indultak, Daninak sikerült 5. Helyen befejezni a versenyt, igy lesz Misanoi kupája.
Dani 1:53.7 es idöt is ment a versenyen.
Este Cattolicában közösülös vacsorát tartottunk 14-en.

  

 

Második nap Misano



Érdekes modon ma mind a 4 verseny már ebédszünet elött lezajkott, tehát regel egyetlen bemelegitö menet volt, aztán a versenyek, délutánra meg csak szabadedzések voltak tervezve.
Az ezres versenyen is elindultam, meg egy órával késöbb a Crazy Old Man versenyen is

Az eredményeket a képekröl le lehet olvasni. De érdekesség hogy 750 ben 5 kupát akartak osztani de csak 4 indulo volt, Dodonak is jutott J.
Dani a tegnapi 600 as verseny után a mai teljesitményére is kapott kupát. Esztergályos Jani lett a leggyorsabb magyar 1:48 as idövel.
Kitti a Ladys Openben kapott kupát, Kovács Zoli a B versenyben szerzett kupát.
Tilky Peti esett egy nagyot, de ö jobban meguszta mint a motorja.


 


Délután már a legtöbb magyar pakolni kezdett, pedig volt böven még lehetöség, de a délutáni höségben már sokkal nehezebb javitani és szerintem ezt mindenki tudta már.
Dani meg én kimentünk együtt bohockodni még egy utolso menetre, aztán jött a pakolás

.

További képek a Misano albumban: 
https://www.facebook.com/gabor.kapetz/media_set?set=a.10212046635177516.1073741926.1123186302&type=3

Mugello album: 
https://www.facebook.com/gabor.kapetz/media_set?set=a.10212027901949197.1073741925.1123186302&type=3

 

Akkor pár szót a motoromról:
èn nem tettem fel extra hütöt mint a márkatársaim, de mégsem megy fel menet közben a vizhömérséklet 88-89 fok fölé. Amikor megállok persze a boxban akkor elindul felfelé, de 107-108 fokra megy fel ha nem inditom ujra,  mint minden más motor, de néhány rövid inditással minden ok.
ABS: ugy egyedül én hagytam benne, demég sosem vette ki az irányitást a kezemböl, pedig most Misanoban volt egy pánikos fékezésem és felemelkedett a hátulja, de még akkor sem akart dolgozni. Csabcsi szerint ez egy inteligens verseny abs és csak bedöntött motornál tudnám aktiválni, vagy függöleges motornál vizes pályán.. De akkor vajon ök miért dobták ki?

A gumikép nagyon szép tehát az TC sokkal fejlettebb mint az összes elözö motorjaim.
a kormányt Dani kijebb nyitotta, de nem éreztem különbséget.

Magamról: 
Nem vagyok elégedett a köridökkel, abban biztam hogy evvel a supergéppel javitok pb-ket minden pályán, 
De nem igy lett, mostmár voltam néhány pályán de javitani még sehol nem tudtam, néhány pályán közel járok a 2010-2012 csúcsformámhoz néhány pályán meg több hiányzik az egykori pb-hez: 
Jerez 2 sec
Cartagena 1 sec
Hungaroring 1 sec
Brno 2 sec
Slovakiaring 5 sec
Pann 6 sec
Rijeka 1 sec
Mugello 2 sec
MIsano 4 sec

A térdkoptatóm még érintetlen

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6514172559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása