HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2019.08.25. 00:27 Félsvéd

Brno 2 nap cseh szervezésben

Talán mindenki ismeri a cseh Alpok Adria toppversenyzöt, Michal Filla. A versenyzés mellett nyitott egenturát is és saját pályanapokat szervez. Töle vásároltam kedvezményes áron néhány helyet, igy heten vehettünk részt ezen a teltházas rendezvényen. 257 rider volt jelen, ez aért lehetséges, mert a Brnoi pálya hosszabb mint pl a Hungaroring, ezért ott megengedett csoportonként hogy egyszerre 65 motoros lehessen a pályán, persze csak edzés alkalmával. Versenyen azt hiszem kb 10 fövel kevesebbre van FIM engedély. 

Csak hatan döntöttünk a boxbérlés mellett, Kristof István a Depot választotta, igy borzalmasan kényelmesen fértünk el. De ez a szervezö nem is volt annyira éhes mint más szervezök, mert Filla 180 euroért adta a boxot, mig másoknál 250/nap.
Az is nagyon tetszett hogy benne volt a transponder is meg a verseny is az árban.
Esö nem volt egyáltalán. Elsö nap borus idö volt széllel, második nap napsütés de mégse höség. Megállapithato hogy a résztvevök nagytöbbsége helyi menök voltak, cseh riderek, akik nagyon bátran betették mindenhol a motort, szóval ugynevezném inkább hogy az aggressziv stilust képviselték. Ez nekem mostanában nem jön be, ugyhogy nagyon örültem amikor már délben egy nyugisabb csoportba soroltak ahol végre én elözhettem kedvemre.
Sipos Tibi volt elsö nap a leggyorsabb 2:19-el nekem 2:23
Döme Tibi, Szauter Balázs és Csergö Endre a 2:30 körüli idöknél jártak. 

Nemcsak délben hanem még este is csináltak egy ujra átcsoportositást, ez szintén tetszett, mert ezt kevés szervezö csinálja. Ez azért hasznos mert nem mindenki találál rá elsö délelött a jo tempora.

Este a vacsoránál persze osztottam az észt mert Sipos Tibi nem jött le az étterembe igy én voltam az asztalnál a leggyorsabb :)
Másnap Döme Tibi panaszkodott nagyon hogy csuszkál a hátso gumija. Nekem annyira keménynek tünt, hogy rábeszéltem hogy cserélje le, adtam neki ajándékba egy használt Bridgestonet és megbeszéltük hogy megyek mögötte kicsit aztán elötte is. Agyba föbe dicsérte lejövetel után a gumit, javitott rögtön 5 másodpercet. Szerintem tul volt fujva  a Pirellije.

Cseréltem magamnak elsö és hátso gumit is és vásároltam a helyszinen egy garnitura Stompgrip-et a tankra. Hinger Dávid felragasztotta szépen és azonnal javitottam 3 másodpercet, 2:20,4


A verseny elötti utolso menetben sejtettem hogy kevesen lesznek a pályán igy feltettem a videokamerát is.

A versenyen Balázs és Döme Tibi már nem indultak, de Sipos Tibi, Csergö Endre meg én igen. A sok helyi menö miatt a B versenybe kerültünk, de legalább Tibinek jutott kupa az ötödik helyért.

Én persze megint nem használtam rajt elektronikát, nem is sikerült jól a rajtom, de legalább szar lett. Igaz hogy utána elözgettem párat de igy is csak 17. lettem.

Nagyon jo volt a hangulatunk mindkét nap,mindenki nagyon elégedett volt a rendezvénnyel is, szerintem máskor is érdemes lesz evvel a rendezövel pályázni.
Most hogy csökkennek a Hungaroringes motoros nap kapacitások, érdemes lesz más környékbeli szervezésekre figyelni. 
Találtam egy Slovakiaringes 3 napos hétvéget szeptember 6-8 ig, ahol egynaponként is lehet majd vásárolni
.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4515023324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása