HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2019.09.09. 23:10 Félsvéd

Slovakiaring tökéletes szervezésben

Slovakiaring 6-8 szeptember RehmRacedays
Első nap de nem eső nap!
Már csütörtökön este megérkeztünk páran, kivettünk 2 boxot és bepakoltunk. Nem mulasztottuk el többször is megkostolni a kiváló német csapolt Freibiert.
Péntek reggel mindössze 95 rider kezdett bele ebbe a nagyon kellemes őszi pályázásba. 20 fok kicsit borult idő, nagyon levegős, 25 fős csoportok és nincs hang korlátozás :)
Tyü számára nem indult fényesen a nap mert a Ducati helyett elő kellett vennie a tartalék motorját az s1000rr.-t.
Első menetben Fecó sem volt elégedett magával.....
Természetesen a hazai élmezőny már délelőtt magára talált és Tyü, Csabcsi, Kovács Fecó vezették a listát. Utánuk nemsokkal Horváth Tomi és a hazai Ducatis brigád, Szigethy Gabi, Brezina Szabi és a felejthetetlen nevű Marslako Pali :).
Renge Lajos most volt itt életében először, de túl hamar gyorsult be és sajnos esés lett a vége, de neki semmi baja.
Én Barna barátommal küzdöttem egész délelőtt de az első két menetben lényegesen gyorsabb volt nálam. Bevetettem a régi trükkömet, megbeszéltük hogy mögöttem marad. Engem ez mindig is motivált ha egy haver tudom hogy mögöttem van. Most is bejött , úgy húztam a gázt hogy végül bevallotta hogy le is maradt. Két tizeddel jobbat mentem nála, 2:22.2.
Elnézést ha néhányan kimaradtak a felsorolásbol, de azokról mindig több infóm van akik nem túl távol táboroznak.
Barnával megbeszéltük hogy együtt nevezünk a 2 fős csapatoknak kiirt 2 órás endurance versenyre amit a nap végén rendeztek. Tyü Kovacs Fecoval, Horváth Tomi Renge Lajossal, Csergő Endre Szauter Balázzsal, Döme Tibor Semegi Zolival és Kelemen Zsolt Fülöppel.
Renge Lajos pont a verseny előtt esett el így Tomi úgy döntött elindul egyedül.
endurance.jpgNálunk Barna volt a kezdő ember, neki legalább van rendes bokája és tud futni a Le Mans startnál. Legalábbis azt hittem. Mikor a rajtnál meglengették a Szlovák zászlót akkor csak 18 métert kellett volna futnia a motorjáig amit én fogtam. Futás közben akkorát esett, pont a pálya közepén terült el, szerencsére összeszedte magát így nem ment át rajta senki.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2406445036343578&id=100009343155766
Persze így nem kezdtünk fényesen. Elvileg a 17. helyről indultunk de talán 25.-ként hagyta el falat.
A rajt után láttam hogy Tyüék nem is álltak rajthoz pedig övék volt az első rajthely. Mikor kérdeztem miért nem akkor nem is igen tudta a választ.
Mivel a box falról online is követtem a versenyt így 20 perccel a rajt után láttam hogy Horváth Tomi harmadik helyen megy Barna meg 16.
Mondom Feconak, mi a faszért nem segítesz be Horváth Tominak? Sikerült meggyőznőm és gyorsan beöltözött..
Aztán jött Tyü aki szintén felajanlotta hogy ő is besegit a Horváth Tominak ha már ilyen jó pozícióban ment a csapat.....
Én lecseréltem Barnát és kicsit meglepődtem hogy kb fél óra múlva kifogyott a teli tank benzin. Szerencsére Barna már feltankolt így nem volt meglepődve mikor kijöttem.
Persze Fecó és Tyü felhozta Horváth Tomi csapatot az első helyre. Mi sem lazsáltunk, már a 8.ik helyen voltunk amikor ismét rám került a sor az utolsó 6 körre. Sikerült is megtartanom a helyet a leintésig.
Megúsztuk ezt a borult napot eső nélkül.
Tomi csapat persze nyert igaz ilyen 3 fős csapattal könnyű volt, és persze senki nem nézte hányan mennek a 2 fős csapatban :)
Néhány freibierrel ünnepeltük Barnával a sikeres versenyt.
Este bent vacsoráztam Dunaszerdahelyen a Nevada étteremben. Csurig volt a hely de mindenki magyarul beszélt. Ez a város valószínű túlnyomó többségben magyar nyelvű.
Második nap Slovakiaring
 
Sok új érkező volt ma, de a délelőtt vizes pályán nem tudtak kvalifikacion részt venni. Így külön kérésemre a rajtrács végére mégis sikerült mindenkit feliratni. Merthogy az ebédszünetben teljesen felszáradt a pálya.
Egész délután super idő volt pedig eső volt ígérve.
A versenyek előtt megkért a szervező hogy jó lenne ha segitenék a rajtnál mert sok magyart kellett a rajtrács végén igazgatni. Még fejhallgatót is adott hogy tudjunk kommunikálni. Így beáldoztam a saját rajthelyemet és nem indultam a versenyen.
Nem is bánom mert az A versenyen történt egy nagyon csúnya rajtbaleset. Egy cseh srác nem tudott elrajtolni és hiába emelte fel a kezét nagyon csúnyán telibe verték és aszfalton is maradt. Persze azonnal piros zászló és mentő. A Cseh srác  mint késöbb megtudtam lábtöréssel meguszta
A versenyt ugyan ujrainditották de 10 kör helyett csak 6 körösre maradt idő.
Tyű indult első helyről de Kovács Fecó lerajtolta. Pünkösdi királyság volt mert Tyű nagy formában volt és a 6 kör alatt is adott egy célegyenesnyit Feconak. Horváth Tomi harmadik Hugyecz Elek negyedik. Szóval jól szerepeltek a hazai hobbisták a nemzetközi mezőnyben. Kétszer is szólt a himnusz mert a tegnapi endurancenak is ma volt a kiosztoja amit ugye a Horváth Tomi csapat nyert.
Nagyon jó ez a szervező és nemcsak az ingyen sör és kávé miatt. Az endurance versenyen is az első 10 csapatnak ad kupát ráadásul csapatonként kettőt. Az A versenyben is 10 kupa és a B versenyre is 5 kupát hozott.
Holnap meg csinál még 4 versenyt. Látszik hogy elsődleges cél hogy minél több hobbista kaphasson kupát.
Nem is hallottam senkitől panaszt annak ellenére hogy csak délután tudtunk menni.

HARMADIK NAP SLOVAKIARING REHM RACE
 
Hajnalban eshetett mert reggel nedves volt a pálya, igaz már nem esett, Ma is jöttek néhányan egy napra.
 
Ma is nagyon kevesen voltunk, szerintem max 80 fö összesen, ebböl több mint 30 magyar
 
Ma furcsa volt az idöterv mert összesen 2 menet volt csak délelött és utána mind az 5 verseny le is zajlott még délelött és délutánra csak szabad motorozás volt.
 
De mivel a rendezvény 3 napos volt, igy érthetö hogy akik távolabbrol jöttek azok szivesebben versenyeznek utolso nap délig hogy délután már hazaindulhassanak.
 
Az elsö versenyre már szinte teljesen szárAz volt a pálya. A versenyekre kiirt mezönynek kb csak a fele állt fel a rajtrácsra, sokan már nem biztak száraz pályában és talán hazautazhattak.
 
A második verseny volt az ezres verseny amit Hugyecz Elek könnyedén megnyert, a nagy riválisok már hazautaztak (Tyü, Kovács Feco stb) igy nem volt kivel meccseljen.
 
Harmadik verseny a 750 alatti kategoria (de itt is külön 600 és külön 750 értékelés, bravo) itt is magyar gyözelem született, Veszely Jozsef
 
Negyedik verseny a szép nevü Best of the Rest, azaz B verseny
 
Utolso verseny a Crazy Old Man, azaz az öregfiuk verseny, ez majdnem ugyanaz az mezöny mint az ezres verseny mezönye, igy persze megint Elek nyert
 
Szóval volt 3 magyar himnuszos dijkioszto is
További képeket, az eredménylistákat és videokat itt találtok: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10214446773499474&type=3

Délután persze még kevesebben maradtak és a szervezö megengedte hogy mindenki aki akar, bemehet a szomszéd csoportba is, szoval a legsabb csoporty mehetett medium csoportban is, a medium mehetett a lassuba is meg a sport csoportba is, a sport csoportos mehetett a mediumba és a racer csoportba is és a racer mehetett a sport csoportba is. Ilyet se láttam még másnál, de tetszett mindenkinek, mert igy sokkal többet motorozhattak azok akik nem a verseny miatt jöttek és megsem volt borzaszto nagy tudás különbség mert a lassu nem mehetett csak a mediumban meg a sajátjában és a racer sem mehetett a mediumba vagy a lassu csoportban.
 
Szóval ez a szervezö talán a legjobb az összes közül, nemcsak azért mert ingyen van a sör minden este, meg egész nap müködik a kávéautomata, de sokkal nagyobb közönségnek nyujt örömet, hiszen hol találunk ma már külön 600 és külön 750 es versenyt, meg veterán versenyt, csajos versenyt stb, és nem 3 kupát oszt ki hanem szinte minden kategoriában 10 kupát hozott magával, és mind a 3 nap volt verseny és nem kellett fizetni egyik versenyért sem és nem kellett napi pénzt fizetni a transponderbérlésért sem. Ráadásul sokkal logikusabb az az idöterv ahol reggel nem a gyors csoport kezd hanem a lassu csoporttal kezdödik a nap és a leggyorsabbak egy órával késöbb kezdenek minden reggel..... bravo.
 
Na ezért örülök a 3 napos Mugellonak egy jó honap mulva mert evvel a szervezövel megyünk a szezonzáro Mugellora is

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr8815055642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása