HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.02.14. 23:01 Félsvéd

Almeria utolsó nap

img_20240214_122513_1_1.jpg
A RehmRace szervezései mindig 3 naposak és az utolsó nap van mindg a legtöbb verseny. Ezek az utolsó napi versenyek mindig kategorizált versenyek, szemben az elsö két napi versenyekkel, ahol az Endurance az kategoriátol független és a második napi versenyek is kizárolag köridö szerinti versenyek.
Viszont a harmadik napi versenyeknél már külön értékelést kap a 600, a 750, az 1000, a Streetfighter és a Crazy Old Man, ami csak az 50 felettieknek szól.
Ma is csodás idö, szélmentes nap volt (ami azért egy sivatatagban ritka).
Az elsö menetet kihagytam, abban reménykedtem, hogy maradt bennem annyi energia a tegnapi nagy PB után ami kitart ma is, meg persze abban is reménykedtem, hogy a Dunlopban is maradt annyi, hogy kitart a mai két versenyemen is. Ugyanis a magyar táborban egyedül nekem volt két versenyem ma, mivel én az ezresben is meg az Crazy Old Man versenyben is nevezve voltam.
Az ezres versenyben a 11. helyröl indultam, Pocsai Gabi pedig kb 20. hely körül indult.
img_20240214_161447_1.jpgSajnos csak a hetedik helyet sikerült megszereznem. Mikor lejöttem, akkor 20 percem volt tankolni, meg megszemlélni az éppen aktuális 600-as magyar indulókat.
600 ban, Füleki Ádám harmadik helyröl, Érsek Dani a hetedik helyröl, Gyurka meg valami sokadik helyröl indult. Magyar szemszögböl jol sikerült a verseny mert Ádám második lett, Dani meg harmadik és Gyurka 11 helyre jött fel.
img_20240214_162138_1.jpgAztán ujra én következtem  a Crazy Old Man versenyemmel, ahol negyedik helyröl indultam.
Néhány körig a dobogós harmadik helyen mentem, de aztán valaki hátúlról komoly tempoval megelözött és letaszított a dobogóról igy negyediknek jöttem be.
img_20240214_182346_1.jpgA boxunkban mint emlitettem 3 svéd is van, ök homályosítottak fel, hogy aki engem megelözött az egy korábbi VB rider, Lars Kim Jensen. Utána néztem és azt találtam, hogy ö 1989 ben indult a Hungaroringen is egy VB futamon, együtt Szabo jánossal, Harmati Árpáddal és Davide Tardozzi is rajthoz állt anno ezen a Hringes versenyen, Akkor mégsem olyan nagy szégyen, hogy miatta csusztam le a dobogóról.
Délután még lehetett orrba-szájba motorozni, de nekem elég volt a két verseny, én komotosan elkezdtem pakolászni.
Délután a dijkiosztón sajnos nem zugott a magyar himnusz, de szerintem Ádám és Dani második és harmadik helye jól mutatott a dobogón, rólam nem is beszélve :)
img_20240214_185802_1.jpgEste Szidi grill vacsorát szerkesztett, nem nevezném bucsúvacsorának, mert a titkos terv az, hogy itt maradunk még két napot a paddockban hátha tudok még legalább egy napot az Andalucia pályán menni. Nekem nagyon bejött az a rohadt nehéz pálya novemberben mikor itt jártunk.
Összeségében szép idönk volt, a RehmRace szervezések mindig szuperek, többnyire a mindennapos különbözö versenyekkel.
img_20240214_183157_1.jpgGyurka rájött, hogy mégiscsak jobb a tuning futómü a gyárinál. Ádám rájött, hogy a sokéves Hondázás után nem rossz alternativa az R6-ra váltás, Érsek Dani nem tudom mire jött rá, de lehet hogy okosan és ovatasan zongorázta le ezt a 3 napot, ugyanis ö az egyetlen aki megy tovább a RehmRace-l Cartagénába ahol további 3 napot kell kibirnia.
Pocsai Gabi uj Ducatival küzdött, de utolsó nap elövette a BMW-t is.
img_20240214_163201_1.jpgNekem oriási meglepetés és oriási öröm volt a tegnapi nem kicsi PB, ami azért volt meglepö, mert novemberben is itt voltam és akkor nem sikerült megjavitani a tizenéves PB-t, most meg hiretelen 1,6 másodperccel sikerült jobb. El is gondolkoztam, hogy vajon mi változott november óta?
Uj magasabb és közelibb Bonamici kormány és a Jetprime gyorsgáz. Ez lenne a magyarázat? Nem tudom, talán inkább az, hogy öregebb lettem, tapasztaltabb :)
Igy a 69. évemben ilyen örömöket tudok okozni magamnak, 3 napon át több átcsoportosítás után is benne maradtam a leggyorsabb csoportban és begyüjtöttem néhány kiválló porgyüjtö kupát, Szidi legnagyobb örömére :)
 


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4218326091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása