HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.02.13. 21:03 Félsvéd

Almeria második nap

img_20240213_134334_1.jpgMa is szikrázó napsütés, egész nap meleg idö, délelött végre szélmentes, délután kis széllel.
Gyurka még szenved a derekával, de a délelöti második menettöl mégis részt vett a meneteken, ugyanis akkor kezdödött, a délutáni versenyekre a kvalifikácio.
Végre Pocsai Gábor is elkapta a fonalat és elég sokat javitott a tegnapi legjobbján.
Füleki Ádámnak is sikerült egy uj pb a kvalin, 1:42 es köre eddig nem volt a Hondával, de most váltott Yamaha R6 ra és eddig nagyon bejön neki.
img_20240213_153723_1.jpgÉrsek Dani is javitgatott, mindenki odatette magát a két kvalifikácion.
Nekem is sikerült egy minimális PB javitás ugyanis 2 századot javitottam az elsö kvalin, 1:48.37 a tizenéves 1:48.39 helyett.
Mindkét kvalit egy használt Metzelerrel mentem, de a verseny elött feltettem egy alig használt KR108-at. Füleki Ádám tanácsára 1,4 helyett 1,25 -öt  fujtam bele.
Mivel a délutáni második menet már nem volt kvali, igy azt kihagytam, mint többségünk.

img_20240213_160847_1.jpgUtána jöttek a versenyek, elöször az 5 körös B verseny, amin csak Pocsai Gábor volt érdekelt.
9. helyröl indult és 7. helyen ért célba.

Utána jött az A verseny ami kemény 10 körös volt.
Füleki Ádám negyedik helyról, Érsek Dani 10. helyröl, én a 23. helyröl, Gyigor Gyurka pedig a 31. helyröl indult.
img_20240213_103551_1.jpgAz én rajtom se nem volt jó, se nem volt rossz, szokásommal ellentétben, nem vesztettem helyeket, igy az elöttem lévök nem voltak lassuak. A verseny alatt fogalmam sem volt hogy ez a tempo most jó-e vagy nem, de tudtam tapadni az elöttem lévökre.
Föleg a hátso egyenes féktávon és a célegyenes féktávon tudtam közeliteni, de technikás részen álltalában inkább vesztettem, szóval továbbra is változatlan a gyengém, azaz a lassabb kanyarok amikben szarul megyek, mert ott mélyebbet kellene dönteni.

Az utolsó körök a versenyböl;



Sajnos az Almeriai pályán nincs digitális visszaszámlálás, igy a verseny alatt fogalmad sincs hány kör van még hátra. Szóval örültem a kockás zászlonak.

81522c51-752a-4a31-9751-e74abb9328eb.jpgA verseny végén azonnal kezdödött a családi negyedóra, azaz amikor anyosodat viheted akár robogoval is egy-két nyugodt körre  pályán. Én már idöben kivettem a robogot a lakóból, igy azonnal ugrasztottam Szidit, hogy hozza a sisakját és indultunk vissza pályára, de ezuttal egy lassu robogoval.

img_20240213_171822_1.jpgEzekután meg már bömbölt is a hangosbemondó, hogy eredményhirdetéshez fáradjunk oda. Fáradtságból nem volt hiány, sörböl annál inkább, igy azonnal a sörcsap felé vettem az irányt.
Szerencsére a köridö nyomtató is a sörcsap mellett van, igy azonnal kinyomtattam a köridöimet. Azt azért tudtam, hogy a verseny altatt nem elöztem annyit, hogy túl jó helyezést érhettem volna el, igy igazándiböl csak a verseny alatti köridöim érdekeltek.

9df735ec-a407-4443-aeaf-06f6a7a35271.jpgPersze egy dijkiosztóhoz nem vittem szemüveget. igy a kinyömtatott köridömet nem tudtam kiolvasni, de a feltünt hogy az utolsó elötti köridö vastag betüs volt, amiröl már rég tudom hogy az mindig a legjobb kör ami vastag!
Ádám kezébe nyomtam a papirt, hogy nézze már meg mennyit mentem. 1:47-re vágytam, mert délelött már lett egy gyenge PB, de az csak 2 százados javítás volt.

img_20240213_172807_1.jpgAszongya 1:46.7.....   Én meg: micsoda???  ez másfél másodperces javitás..... Huh nagyon feldobott a hír, gyorsan beruháztam egy ujabb Freibierbe.....

Ezekután kezdödött a ceremonia, ahol Füleki Ádám a dobogó második fokára állhatott, de Dani is kapott kupát a hetedik helyért.

img_20240213_172131_1.jpgA dijkiosztó folytatásán ért a következö meglepetés, eddig meg voltunk gyözödve arról, hogy a tegnapi 2  órás Endurance versenyen Danival a harmadik helyen végeztünk, de mégis másodikak lettünk, amit most tudtunk meg....

Az uj PB .ket meg lehet tekinteni a verseny eredménylistákon.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr8818325325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása