HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.03.24. 23:34 Félsvéd

Érkezés Almeriába

Kényelmes madridi reggeli után indultunk dél felé.
Egész nap napsütésben, gyenge autoforgalom mellett. Azt hittem a tartományok határain talán lesz valami ellenörzés, de semmi. A két furgonból is azt jelentették a srácok hogy öket se ellenörizték egyik határon sem, egyébként ök pár órával elöbb értek a pályára mint mi.

Ez a Peugeot Rifter egyébként nagyon kényelmes, állitolag hátul ülve is. Van benne vezetöi segédprogram, szóval ha index nélkül akarok az autopályán sávot váltani akkor a kormányon érezni egy gyengéd ellenállást, de amikor meggyözödik a rendszer róla hogy fogom a kormányt, akkor engedi a sávváltást.

Útközben elmentünk a Sierra Nevada hegység mellett is ami teljesen havas volt még a szikrázó napsütés ellenére. Még megálltunk egy nagy bevásárlásra is, nehogy szomjan halljunk a pályán és vettünk esti italokat is.

A szállásunk egy rusztikus villákból álló kis farm, vannak két háloszobás villák és egy háloszobás villák, mindegyik nappalival, kandalloval, teljesen felszerelt konyhával, kapszulás kávégéppel és még kapszula is ki van készitve. Nagyon örülök hogy ezt a helyet megtaláltam, hiszen 7 percre van a pályától.

Miután teletömtük a hütöt, kimentünk a pályára, ahol már várt ránk a roadwarrior brigád. Egy hatalmas boxban vagyunk mindössze heten magyarok. A kamion is természetesen ott, volt ugyhogy megkaptuk a motorjainkat is, az Aragoni brigádot megnyugtatnám, hogy az ö motorjaik nem lettek kivéve a kamionból.

Mivel a múlt héten Rijekában remegett féktávon az elsö futomüvem, igy kikaptam az elsö kerekemet és Dani ujra kicentirozta, remélem holnap jó lesz. Ha nem, akkor valoszinü féktárcsa lesz a bünös és akkor beteszem a másik kereket.
Este 7 kor kezdödött a regisztrácio, azt is mindannyian elvégeztük. Tibi, Dani és én elörendeltünk a szervezötöl slick gumikat, azokat is megkaptuk (nagyon jó áron).

Ezekután elindultunk vissza a szállásra, utközben betértünk egy amerikai hangulatu Route 66 étterembe és ott vacsoráztunk. Spanyolrszágban szabad egy sörrel vezetni, ezért a szálláshelyen folytattuk.... 

Holnapra is szuper idöt mondanak, úgyhogy gondolom szuper napunk lesz, föleg hogy megtudtuk hogy kb összesen 60 fö van jelen. Rajtam kivül még senki nem volt ezen a pályán, én is 12 évvel ezelött voltam itt utoljára. Ennek ellenére tisztában vagyok vele hogy ez a pályaismeret mindössze egy menetig fog nekem talán elönyt jelenteni.

Csak játék képpen megsaccolom a holnap estére várható eredményeket:

Szerintem Kurucz Feri benne lesz a total elsö négyben, Kovács Zoli az elsö 8 ban és mi pedig 20-25 ben leszünk benne. Persze fogalmam sincs hogy mit tudnak a lengyel piloták, de remélem helytállunk. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3716478502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása