HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.03.29. 00:17 Félsvéd

Utazás Almeriábol Aragonba

Ma költözönapunk volt, illetve talán pihenönap. én ugyan vezettem majdnem 700 km-t, de 10 perc pályamotorozás fárasztobb is tud lenni :)
Történt egy érdekesség az Aragonba érkezés elötti utolso kilométereken: Már régóta égett az üzemanyag lámpa és a mutató is elérte a nullát, de a 47 év vezetési tapasztalatom azt sugta, hogy simán elérjük Alcanizt még. Az utitársak (Tibi, Csaba és Szidi) ugyan már csodálkoztak a bátorságomon, de én csak mosolyogtam és sugároztam tovább a magabiztonságot. 10 km-rel a cél elött megláttam egy benzinkutat és már mondtam is mosolyogva, hogy na ugye hogy nem kell majrézni. Lefékeztem, befordultam, megállva benéztem egy keresztutcába és ilyenkor a stop and go funkcio leállitja a motort, De amikor ujra felengedtem a kuplungot nem indult be a motor. Aztán kulccsal, ugyse indult be. Tényleg meglepödtem, de nemcsak azzal volt mázlim hogy 150 méter volt a benzinkutig, de még avval is hogy lejtett az út a kútig :)
Persze a teletankolás után sem indult azonnal, akkor persze megint jöttek a kritikák, hogy a dizelt nem szabad kifogyasztani mert levegös lesz. De persze ujra magabiztosan mondtam hogy ez régen igy volt, de ma már az önindito elintézi. Igazam is lett, a harmadik inditásra már beindult a motor. Szóval az öreg Svédnek a végén mindig igaza lesz, hiszen eljutottunk a kutig is. 

A szállásunk Alcaniz városon kivüli 10 szobás kis régi kuria jellegü kishotelben van, mind a 10 szobát lefoglaltam a csapatnak, hiszen Aragonban többen vagyunk mint Almeriában voltunk. 
Ilyen a kilátás a szálásunktól a gyönyörü Alcaniz városkára.

Kimentünk utána pályára ami közel van a szállásunkhoz. A belépés az Aragoni pályára elég bürokratikus volt, mert már a kapuban kellett regisztráciot késziteni.

A boxok hatalmasak, ugyhogy befértünk 16-an. A ma érkezö srácok szinte mindannyian a kamionnal szállíttatták a motorjaikat, mint ahogy Tibi meg én is. A srácok rendesek volta, tudják hogy az öreg Svéd alig bírja tolni a motorját, ezért a boxban pitlane-hez legközelebbi helyet mindig én kapom, nehogy elájuljak egy motor tolástól.
Megtörtént a regisztrálás is, ugyhogy holnap reméljük nem lesz reggel hüvös.

Ha netán csak 10 fok lenne az elsö menetben az aszfalt, akkor talán kivárom a második menetet, mert akkorra tuti fog a nap emelni az aszfalton.

Este Alcaniz belvárosában vacsoráztunk, utána pedig megnéztük néhányan közösen a MotoGP futamot felvételröl. Izgalmas volt és sajnáltuk Mir-t.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7316483386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása