HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.02.02. 21:13 Félsvéd

Estoril elsö nap

img_20230202_165819.jpg

Ezen a pályán még egyikünk sem járt soha, szóval mindenkinek meg kellett tanulni.

A boxok itt is nagyok és most végre olyan kénylmesen vagyunk, hogy végre én is befértem a boxba, természetesen a rokkant helyre pakoltam, a pitlanehez legközelebb.

img_20230202_165839.jpg
A pálya kora nagyon érzödik infrastrukturán, Az aszfalt tapádása borzasztóan jó, ez a régi tipusu Rijekai aszfalt. Viszont az egyik részen zavaróan hullámos.

2023-02-02_4.pngA pálya egyik különlegessége, amit már pár hónapja videon is felfedeztem, hogy van egy forditott dugóhúzó (mint a Laguna Seca csak felfelé), na azt megcsinálni jól szerintem brutál nehéz. Majd teszek fel kamerát, de azt elég sokan utáljuk.

2023-02-02_5.pngA pálya nagy része könnyen tanulható sokkal könnyebb mint Portimao. Viszont a pálya kora  miatt nem mindenhol széles, nem sok helyen van aszfeltozott menekülö út ha elqrnád a féktávot.

2023-02-02_6.pngElsö menetben megállapitottam, amit elöre is sejtettem, hogy az áttételen hosszítani kell. Mivel nem kaptam hátra 39-es lánckereket a 41-esem helyett, igy az elsö lánckereket kellett nagyobbitani. Egy némettöl tudtam venni a 16 os elsö lánckerék helyett egy 17-est, de nekiesni már nem mertem, igy Érsek Dani és az ö szerelö barátja, Tamás villámgyorsan kicserélték légkulccsal a lánckereket, és persze a láncfesszeséget is be kellett löni, mert a nagyobb elsö lánckerék miatt elöbbre került a hétsókerék, ami nekem elönyös, mivel nem vagyok a gyors befordulás bajnoka.

2023-02-02_7.pngAnnak viszont örülünk, hogy alig vagyunk, 82 az összlétszám, igy csak 3 csoportos az idöterv. Viszont igy 25 percesre csinálták az összes menetet, és még a nap végén van egy 30 perces csoportbontás nélküli szabad motorozás is, de azt kihagytam. Mindenki fáradtnak tünik. Nekem a fö problémám hogy a jobb csuklóm kezd kikészülni. Gondolom a féktávok......

Tettem is be uj fékbetéteket, Érsek Dani segitettl egy alapos légtelenítéssel.

A mai egyetlen malör Dürgö Balázs elcsuszása volt, ugyanis hideg elsö gumival ment ki. Viszont igyis ö a leggyorsabb egyelöre a háziverseny G-Oldboys kategoriájában.

A Sprintrace katagoriáju versenyzök hamar megtanulták a pályát. Lassan már nem is meglepö, hogy Érsek Dani a leggyorsabb 1:48.1 el, evvel a nagyon elökellö 6. helyen van. Szerzö Csaba még éppen belefért a top10-be, 1:49.5-el, Füleki Ádám is 1:49, Ádám Robi 1:50 és Tyü és Farkas Kevin 1:51, ami egy 250 es géppel eléggé fantasztikus, hiszen nagyon hosszú az célegyenes.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1118039902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása