HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.10.18. 00:54 Félsvéd

Misano második nap

img_20231017_181616_1.jpgEz a nap is csontszáraz volt egész nap, 

Elsö menetet szokás szerint többen ki hagyták. Ennek mindössze annyi oka van, hogy reggel 9 kor kb 15-16 fokos az aszfalt, egy órával késöbb pedig már 20, annak ellenére, hogy nem is süt rá a nap.

Néhányan tudtak javitani a tegnapi idejükön, én pl nem tudtam.. 
Nehezemre esett a kanyarbejáratokon nyugodt szívvel ívet választanom, amikor hallottam hogy mögöttem megérkezett egy gyorsabb rider. Mindig felvillant az agyamban, hogy vajon belülröl be fog e bujni.....
img_20231017_181554_1.jpgEz az érzés ami miatt sokkal jobban szeretek egy lassabb csoport elejében menni, mint a leggyorsabb csoport végén. Fogtam magam és odamentem az Eybis pulthoz és átkértem magam az A csoportbol a B-be. Inkább én elözgessek többet, minthogy nekem bujjanak be kanyarbejáraton....
Be is vált taktikám, a B ben szinte senki nem elözött meg, Illetve Vigvári Csaba néha, aztán meg én öt vissza.
Délben feltettem a PB-s dunlopot hátra, abban  reménykedve, hogy a Mugelloi meg a Portimaoi PB után maradt még a gumiban annyi szufla, hogy itt is megajándékozzom egy PB vel. Persze hamar kiderült, hogy ez hiu ábrand volt. Nem is csoda, hiszen a tegnapi 1:51 és elég messze volt az egykori PB-mhez, ma meg ráadásul csak 1:52-öket tudtam menni.

img_20231017_181517_1.jpgDélutánra azért természetesen mindenki javitott, talán Pocsai Gábor sr javitott legtbööet, igaz ö drágán megfizetett érte, ugyanis a szuper 1:51 -es uj pb után egy körrel elcsuszott és a motor is átfordult, de szerencsére Gábornál jol dolgozott a légzsák és neki semmi baja..

A mai köridök: Balázs . 1:47, Pocsai sr Gabor 1:51, Jámbor Mátyás 1:52, Lovászi Tibi, Enyingi Tomi és Pocsai jr Gabor, 1:53, Zsigri Sanyi 1:54.

 img_20231017_204507_1.jpgVégre nem mi vagyunk egyedül lakoautoval, Zsigri Sanyi is bérelt lakoautoval érkezett, igy egymás mellé táboroztunk. Ezenkivül a Jámbor család is lakokocsival jöttek.

Este persze elövettem a pálinkát, aztán sörözgetés és utána tizenegyen elmentünk Riminibe egy tengerparti étterembe egy közös vacsorára

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5318237071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása