HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2025.07.19. 01:17 Félsvéd

BPC második nap CR Moto

20250718_200320.jpgMa végre száraz pályára ébredtünk, igaz nem voltam friss, szerintem tegnap jól kimerítettem magam avval kissebb halom PB-vel....

20250718_101958.jpgBalázs avval fogadott hogy már kész is a hátsó tengelye, ugyanis Oldal Imi hozott minden szükséges alkatrészt és reggel meg is csinálta.. 

Balázs persze nem hagyta ki az elsö menetet sem, hiszen ö összesen csak 3 menetet ment eddig ezen a pályán. Én viszont kihagytam az elsö menetet, pedig már az is kvali volt. 

20250718_200242.jpgA második és a harmadik délelötti menetre kimentem, de csak 58-ak jöttek, de ez arra elég volt hogy Sipos Tibi mögém állt és végre neki is sikerült 58 as idö. A mögém állást Tibi annyira komolyan vette, hogy az ötös kanyar féktávján, ami egy nagytempós egyenes utáni egy erös jobbos kanyar utáni féktáv, úgy elszáguldott mellettem baloldalról, hogy azt hittem a kavicsban köt ki. De sikerült nem elesnie.

Ebédszünetben kihirdették a rajtrácsot, Balázs és Feri nem neveztek, én igen.
20250718_101942.jpgTibike a sok olasz VB-s pilota között az elsö soros harmadik poziciot érte el. Merits Levente meg Kovács Ádám szintén eléggé elöl szerepeltek a rajtrácson.

Nekem is sikerült eléggé hátul helyet kapnom, a 23. rajtkockát nyertem meg!

Az ebédszünetben megforditottam az érthetetlenül jó állapotú MS2 hátsó dunlopot. Már másfél nap van benne és semmi pénzért nem akar megcsúszni.....

20250718_162312.jpgA CR Moto-nál mindig a második nap legvégén vannak a versenyek, igy volt még egy menetem a verseny elött. Kimentem evvel a másfél napos hátsóval. Az elsö körben éreztem némi remegést nagyobb tempónál. Ilyenkor egy pillanatra  felmerül bennem, hogy vajon mégis kellene centiroznom a hátsót is? Merthogy sosem centirozok a gumiszerelés után, de csak ritkán veszem észre ennek hiányát. Ma már elég precizek a versenygumi gyártók, és én úgy itélem meg, hogy elég a gumi oldalán található pöttyöt a szelephez tenemm és bizok a gyártóban.

Valami átfutott az agyamon hogy a megforditott guminak talán picit be kell kopnia és azért ráz kicsit az elsö körben. Igazam lett, mert a második és a harmadik körben elmúlt ez a fajta vibrácio. A hátso dunlopban tényleg másfél nap van és amikor lejövetelkor belenyomom a körmöm akkor kövér, mozgó húsa van, ez az amit nem értek.

Amikor erröl az elsö délutáni menetröl lejöttem, Szidi avval fogadott, hogy megint PB. Nem volt túl logikus hogy evvel a másfél napos hátsoval lehet PB-t menni. Az a gyanum, hogy szerintem elkezdtem sokkal effektivebben használni a rázóköveket, föleg a sikánok kijáratánál. Brutális nagy fék a sikánok elött, baromi lassan beveszem a balost és kurva hirtelen átdobom jobbra és nagy gázzal célba veszen a kijárati rázót.

Amkor lejöttem, észrevettem egy fura repedést az elsö gumi közepén. Pont egy órám volt a versenyig, úgy döntöttem elég az idö és nekiestem egy uj gumi felszerelésére. screenshot_20250718_174745_chrome_1.jpgSzerencsére a nagy rutinom miatt 10 perc múlva fent volt az uj gumi, akkor meg észrevettem hogy a fékbetétet sem ártana lecserélni. A fontos az volt hogy a gumimelegitö felkerüljön az uj elsö gumira és utána belefért az elsö fékbetét csere is.

Szóval minden kész volt, várom a versenyt, erre 10 perccel a verseny elött leszakadt az ég és mindössze 5 perc alatt, teljesen feláztatta a pályát.

Végül a verseny teljesen elmaradt, egyiket sem tartották meg. Open pitlane lett helyette.

Mindenki körülöttünk érzékeny bucsút vett tölünk, de mi nem kapkodtuk el a pakolást. Végül ugy döntöttunk, hogy milyen sok ember vágyik a Balatonra, miért ne hosszabitanánk meg a tartozkodást hamár egyszer itt vagyunk...

screenshot_20250718_174803_chrome_1.jpgSzóval mindenki elhagyta a paddockot, de mi kitartottunk, Biel Ricsit ideköti a munkája, igy vele vacsoráztunk és majd holnap talán tovább állunk. 

Ha valaki netán eddig nem találta volna ki magától, akkor bejelentem hogy azon nagyon kevesek közé tartozom, aki megszerette a BPC pályát. Ennyi PB-t másfél nap alatt hol szedhetek össze????

A pálya elsö szektora baromira kulcskérdés szerintem. Pont ez az elsö szektor amiben esetemben még baromi nagy lehetöségek rejlenek. A kettes és a négyes kanyar között sokkal eröteljesebb gyorsulás lehetséges ott sajnos szerintem sok idöt vesztek.

Most pár nap szünet következik, utána irány a Red Bull Ring....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7218910742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása