HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.10.29. 20:49 Félsvéd

Misano első nap

 Misano első nap

Már negyedik éve, hogy a hazai amatőr válogatott Misanoban zárja a szezont. Ez eddig mindig bevált, most is super az idő. A 8 fős csapatból mindössze Csabcsi, Rácz Ádám és jómagam voltunk itt korábban, a többieknek uj a pálya.

A tegnapi utazás nem volt felhőtelen, Szaszynak rakoncátlankodott a Ducatoja, ezért bevártuk Sloveniában. hogy megnyugtassuk, nem volt komoly a gond így este mindenki szerencsésen megérkezett időben a közös vacsorára. A hotel tetszett már tavaly is, ezért újra  a 4 csillagos Riccionei hotelt foglaltam, többek közt azért mert itt nagyon jó a vacsora és jó bort is kapunk a vacsorához. Néhányan már este bepakoltak a boxba, mi csak ma reggel.

Csabcsi 3 napos terve 1:46 volt, az én 3 napos tervem 1:48 volt, a többiek nem szoktak tervezni. Délelőtt szikrázó napsütésben az első menet picit még hűvös volt, de mindenki kimerészkedett. Első menetben a hideg aszfalt miatt mindenki óvatoskodott, Rácz Ádám volt 1:53-al a leggyorsabb, még Karl Muggeridge is mögötte volt a listán.

A második menetben már hibátlan körülmények voltak, Csabcsi nyomott már 1:49-et, a harmadik menetben pedig 1:48.5-öt sikerült. A délelőtti utolsó menetben Szaszy elcsúszott egy balosban, kissé lestrapált gumi volt az oka. Ebédszünetben megszögelte a bringát, de a bukta nem tűnt el nyomtalanul, mert délután ő volt az egyetlen, aki nem tudott javítani.

Délután is super időnk volt, Csabcsi nagyon szerette volna hozni a tervet, de a célvégi féktávon kivezették, ugyhogy kénytelen volt lerongyolni a pályáról, de még az aszfaltos bukótér sem volt neki elég, így a kavicságyat is letesztelte teli gázon, de nem esett el, megfogta.
Ezt én is eljátszottam, amikor a féktávot kezdtem rövidíteni, én is a célvégén, de nekem elég volt az aszfalt bukótér. Természetesen én gondoltam a média megjelenésre is, így ez látható a mai onboard videon.

Összességében az új fiuknak tetszik a pálya, ez alól természetesen egyelőre Szasza kivétel.
Az én 3 napos tervemben szerepelt az 1:48 as pb, a tavalyi 1:50.6 os pb-vel szemben. Meg is lepődtem, hogy ez a 3 napos terv már ma sikerült. Sajnos félek tőle hogy ennek a javítása nem lesz egyszerű.

Csabcsi 1:48.3    evvel 19. a 189 résztvevőből                
Kovács Feri 1:48.7
Svéd 1:48.9
Kurucz Feri  1:49.6
Rácz Ádám 1:50.6
Gyuricza Peti 1:50.9
Rékasi Szabi 1:52.1
Golyo 1:52.4
Szasza 1:53.9

 

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr342408712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almano 2010.10.29. 21:19:36

Nagyszeru! Kar, hogy nem tudtam elmenni megint. :(
Talan jovore.

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2010.10.29. 22:15:29

Én hívtalak, a jó szerelő mindig elkel
süti beállítások módosítása