HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.08.01. 00:49 Félsvéd

Angry moose premiere

 5_mega_alatti.jpg

5_meg_alat.jpgIgaz hogy április óta keményen melózott az uj motor, de az elsö hónapban még gyászruhában azaz a gyári fekete idomokkal, a második hónapban fehér, festetlen pályaidommal, harmadik hónapban kék-sárgán és végre most eljött az ideje a mérgés jávorszarvas bemutatójának.
Múlt héten megkapta a végleges design-t.

Azaz rákerült végre a jávorszarvas feje, ami egy uj szarvasfej, nem egyezik meg  a kawasakin 2 évet szolgált jávorszarvasfejjel.

Ez egy kicsit mérgesebb .....
dsc-3619.jpg

A fényezést is megváltoztattam, a kawán, a hasidom és a farokidom alja sárga volt, amit most a bmw-nél kékre kértem.

avatar.jpgKitaláltam hogy a BMW emblémában lévö fehér negyedrészek legyenek sárgák és szerintem nagyon jól bevált az ötlet, igy igazán svédes lett az embléma is.

Az elmúlt hetekben ezeknek a design részleteknek a befejezésén volt a hangsúly, igy elég régen ültem a motoron. Kapóra jött hogy hozzájutottam egy szombati Slovakiaringes lehetöséghez. 

dsc-6008.jpgSzombaton korán érkeztem a pályára, egy német rendezvényre, amin mindössze Szerzö Csaba és Ash Jones vettek részt rajtam kivül Magyarországról. Egy kis létszámú rendezvény ahol csoportonként csak 25 rider volt a pályán, ami elenyészö egy ekkora 6 km-es pályán.

dsc-6306.jpgElsö menetben 2:22, a második menetben 2:20, aztán harmadik menetben elkezdett a fékkar puhulni.  Ebédszünetben kicseréltem a fékbetéteket és tettem fel uj hátsó gumit. Ennek ellenére délután már nem volt javulás. Maradt a 2:20 ami már sajnos évek óta sztandard nálam... Slovakiaringen és Brnoban is ez a 2:20 szokott lenni a köridöm...

357782365_10161437721396454_7239417320591545952_n.jpgAz utolsó menetet elmosta egy elég heves esö, Ash csinált is rolunk egy jó képet, ahogy ülünk a kihúzható tetö alatt a zuhogó esöben. 

Viszont a design nagyon tetszett a pályán dolgozó profi fotosoknak. Egyedül Ashnek nem jött, be, ö a jávorszarvas designt sárkánynak nézte..... :)

img_20230729_172057.jpgKészült egy jó kép asszem a kettes kanyarban ahol az egyik fotos két korlát között készitett képet... 

Esö után egy másik fotos lány odajött és jo képeket csinált a még vizes motorrol és el is mondta hogy neki nagyon tetszik.

A három és fél hónapos motorba már több mint 4000 km-t sikerült tennem és ma vittem Dunamotoba a negyedik olajcserére. Fékolajat is cseréltetek és már várom a következö lehetöséget. Keresek valamit még a hóvégi 3 napos Slovakiaring hétvége elött.

dsc-3724.jpg

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6718183229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása