HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.11.30. 14:52 Félsvéd

Egyre izgalmassab hazautazás

Tegnap óta a Frankfurtban vagyok.
Elég kaotikus állapotok vannak, reggelre volt jegyem egy göteborgi járatra, de amikor kiértem a reptérre láttam hogy már törölték is.

Azt is láttam hogy kurva hosszu sor ár a service centernél ami tuti több óra, ezért ugy döntöttem hogy megprobálom automatánál. Bedugtam az utlevelemvet egy automatába és a bookingcod alapján már ki is irta hogy át lettem foglalva a 10:35 ös göteborgi járatra, nagyon megörültem, hiszen megusztam néhány órás sorbanállást. Kinyomtattam az automatával a boarding card-ot. Korai volt az öröm mert a boarding cardon világosan rajta volt hogy stand by, ami azt jelenti hogy várolista. Gondolhatod mennyit ér a várolista egy olyan reptéren ahol már több száz járatot töröltek.....

De azért bátran letelepedtem reggel a göteborgi Gate-nél, (mást ugysem tudtam tenni) 9 óra után érkezett 2 személyzet a pulthoz, és közölték hogy a 10:35 -ös járatot is törölték, viszont a 12 órás és a 17  órás göteborgi gép viszont tele van, de ök nagyon szivesen nyomtatnak mindenkinek stand by boarding cardot.

Erre én gyorsan rákérdeztem Koppenhágára, Oslora, de minden mai gép tele volt már, Stockholmba viszont volt még hely ami végre nek stand by hanem megkaptam a székem számát is. 
Már csak 2 dolog miatt kell aggodnom: törlik-e a stockholmi gépet is és ha elindul, akkor Stockholmból hogy jövök haza (500 km Göteborgig)

Viszont annak örülők hogy nem haboztam sokáig reggel mert már tucatszámra találkoztam olyan svédekkel akiknek már csak standby jegyre futotta. Szerintem nekik van még minimum 1 napjuk a reptéren

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr892483636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása