HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2013.03.04. 22:36 Félsvéd

Last day Valencia

IMG_0051.JPG

Harmadik nap

Ma is kellemes idő volt, Tomi a halálán volt mert elkapott Lacitol egy virust, ugyhogy ő egész napot kihagyta.

A reggeli első menet után megforditottam a Michelint, de nem sokáig volt örömöm benne. Amikor a második menetre akartam kimenni, az aksi nem birta beinditani a motort, be kellett tolni. A harmadik körben pedig nagyon fura hangokat hallatva le is fulladt, kigurultam a bukozonába és megvártam a dögszállitót. Nehezen tudom elképzelni hogy a fura hangokat az áram hiánya is okozhatta, de állitolag a gyenge aksi is produkálhat érdekes hangokat. 

IMG_0041.JPG

Én inkább mégis a blokkra gyanakszom. Rizinek is beszart a váltoja, de elöbb ment egy 1:39-es időt. Ők maradnak még, mennek tovább Albacetébe aztán vissza Valenciába ughogy azt remélik javitható lesz a bömös. Dezső rendelt egy blokkot magának ami szerdán érkezik, addig Bota Pisti bömösén osztoznak.

Igy az A versenyen nem volt magyar résztvevő.

A 600-750 versenyben viszont Jani első soros volt. A Valenciai pálya arrol hires hogy a lelátokról kiválloan belátni az egész pályát. Jani nagy meccset vivott egy R6-ossal, egyenesben esélytelen volt az öreg Kawával, viszont a technikás részen meg ügyesebb volt. Végül még az egyik henger is kihagyott, de harmadik helyen tudott végezni.

IMG_0047.JPG

Aztán jött az ezres B verseny ahol  Priskin Pisti, Bota Pisti és Laci volt érdekelt. Priskin megnyerte, Laci  11. és Bota Pisti 13. lett.

IMG_0054.JPG

Aztán jött még 2 és fél óra szabad motorozás csoportosztás nélkül, erre végre Petya is nyeregbe szállt, de őt is zavarta hogy néha kihagy a negyedik henger, igy csak 3 kört ment. Összepakoltunk és irány Barcelona, ugyanis az utolso estére ott foglaltam szállást.

Tomi még mindig szarul volt, lassan de biztosan én is elkaptam a virust, ugyhogy akár  azt is mondhatnánk hogy nem sokunknak lett felhőtlen ez a 3 nap. Viszont jo hangulat volt a csapatban és a boxban, motoroztunk is, igaz nem pont annyit amennyit akartunk, de a pályától mindenki le volt nyügözve. 

Én reménykedtem benne hogy sikerül ujra mennem 1:45 ös időt mint tavaly, talán a versenyen össze is jöhetett volna, de az 1:47.0 ás idővel is 19- lettem a rajtrácson, 140 indulobol nem kéne logatnom az orrom.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr475116901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddt 2013.03.06. 08:48:18

Nem lehet, hogy simán csak tönkrement a fesz-szabályzód és nincsen töltésed?

Félsvéd · http://www.youtube.com/user/felsved 2013.03.06. 08:59:55

bár ilyen olcson megusznám, de nem tartom valoszinünek, a hang nem sima lehörgés volt, azt a hangot ismerem, mert abban semmi kerepelés nincs, az amikor a piros gombbal lekapcsolod a motort menet közben
De ha azt irom hogy nagyon fura hangok akkor az nem sima lefulladás sajnos
süti beállítások módosítása