HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2024.02.16. 21:56 Félsvéd

Mégegy nap a paddockban

Mégegy nap a Paddockban.

Az Almeria pályán folytatodtak a Spanyol bajnokság moto3 és moto2 edzések. Az Andalucia pályán pedig egy Belga szervezö kezdett egy 3 napos rendezvényt.

Igaz, hogy felmerült bennem hogy veszek mégegy extranapot az Andalucia pályára, de ma borult volt az idöjárás és a szél is ujra erösebb volt, ugyhogy azt a tervet elengedtem, meg amúgy is éreztem még a testemben a 3 kemény napot.
A tegnapi enduro kirándulás után ma maradtunk a seggünkön, ideje volt elkezdeni bepakolni a lako körüli motort, robogót, székeket stb.
Miután mindent bepakoltam, feltöltöttem a 120 literes tisztaviztartályt, elövettem az uj lakoautomérlegemet és lemértem a teljes autót. Ez nagyon ügyes kis szerkezet, igaz hogy egyesével méri a kerekeket, de a végén ö adja össze megmutatja melyik oldal nehezebb, megmutatatja a tengelynyomást és a totál sulyt is. Az eredmény nem publikus, de a mérleggel nagyon elégedett vagyok.

img_20240216_183952_1.jpgEzekután elindultam Malaga felé, hogy ujra beadjam a motort a híres BMS BMW szervizbe. img_20240216_183909_1.jpgMár ismerösként üdvözöltek érkezéskor, olajcserét, filter cserét, fékolajcserét, komplett lánszett cserét rendeltem, odaadtam a magammal vitt anyagokat is igy csak a munkadijat meg a fékolajat fogom fizetni, amikor legközelebb jövök a motorért, ami Március 5-6 körül lesz.
img_20240216_212853_1.jpgNagyon tetszik ez a BMS szerviz ezért csináltam két képet is.
Aztán úgy döntöttem hogy a Malagai Yacht kikötöben keresek éjszakai parkolást alvásra, mert csak holnap este repülünk haza.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4218327319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása