HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.07.04. 21:33 Félsvéd

Brno Julius 2-3

  Lengyel szervezönél találtam helyet 3 héttel ezelött, heten fizettünk be.


Én éjjel fél kettökor landoltam Budapesten, szerencsére már 5 nappal ezelött bepakoltam elöre a kocsiba.
Szóval nem voltam tul kipihent amikor megérkeztem a pályára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többiek már bepakoltak a boxba, de totális teltház volt, 301 rider, 5 csoport, viszont elsö nap este nyolcig voltak a menetek, ilyet még nem is láttam.
Ez egy vegyes szervezés volt, Cseh, Lengyel és Olasz alszervezökkel, ja és én......

 

 

 

 Tyü volt magasan a leggyorsabb, de nem csak a boxunkban, hanem a teljes lista elején is második harmadik helyen táborozott.

 

 

 

  

 

Délelött a csoportbontás sem volt tul egészséges, volt is bukás böven, szerencsére a mi boxunkban senki nem keveredett bele semmibe. Délben volt ujracsoportositás, szerencsére addigra sikerült 2:19 et mennem igy az 5 csoportbol a B -be kerülte, de a boxunk élvonala persze a leggyorsabb A csoportban mentek.

 

 

 

 

 

Délután uj gumit tettem hátra, a B csoport elejébe mentem ami szerintem számomra jobb volt mint az A csoporban a leglassabbja lenni. Inkább én érjek utol embereket, minthogy minden kanyarban beszurjon egy gyorsabb srác. De szerintem evvel a nézetemmel kicsit egyedül vagyok mert mindenki büszkébben menne a leggyorsabb csoportban.

Az utolso menetem este 19 kor lett volna, azt már nem vártam meg de a többiek mentek az esti utolso menetben is.

Este nagyon jo volt a Japán-Belga meccs a közös sörözés közben.

 

 

Második nap:

Tyüék kint aludtak ugyhogy nem kellett reggel sietnem ki a pályára, mert ök bedugták a gumimelegitömet.

 Délelött a második menetben a hármas kanyarban belülröl kifékeztem egy srácot, de amikor ráboritottam a balosra, hátulrol eltalált, éreztem egy nagy lökést és hallottam is rögtön az esését, nekem sikerült a nyeregben maradnom, következö kanyarban már láttam is a piros zászlót. A boxban megvizsgálva csak apro sérülést találtam a farokidomon. szóval valoszinü a nagy ütést a hátsó gumim kaphatta. Gondoltam rá hogy vajon meg fog e keresni a srác, merthogy a motorom és a ruhám szine nem kicsit feltünö, de nem jött senki oda egész nap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délben jelentkeztünk a versenyre, én az A verseny 38. helyét kaptam, a magyar elitcsapat sokkal elörébb állt a rajtnál

Feltettem egy K1-es puha hátso gumit, mert elég meleg volt az aszfalt, elöl is k1. A sebesség válto rudazaton is állitottam picit mert elöfordul hogy komoly terhelés alatt nem vált a gyorsváltó csak amikor már majdnem függöleges a motor. Fékbetét is kezdett kopni ugyhogy a fékkart is kijebb állitottam.

A warmup rajtnál és az igazi rajtnál is bekapcsoltam a rajtellektronikát de nem igazán érzem hogy annyit segitene. Szerintem erre energiát kellene forditanom hogy 10-20 egymás utáni rajtnál el tudjam hinni hogy müködik, mert szerintem én tudat alattim nem hagyja rajta a teljes gázt rajtkor.

A rajtom csak azért sikerült jól, mert az elöttem lévö sorokban böven lehetett nálam sokkal rutintalanabb srác. A verseny alatt viszont egy kawasaki mögött ragadtam körökön át, neki jobb volt a kanyar bementi sebessége, nekem jobb volt a kigyorsitásom, de nem tudtam vele mit kezdeni, ezért csalodott voltam leintéskor. De a levezetöben megnéztem a köridö mérömet és meglepödve láttam a 2:17.41 . Ezexerint mégsem volt annyira szar a verseny. 

 

 

Verseny végeredmény

Felhivnám a figyelmet a 22. helyezettre illetve a köridejére. Az utolsó körben második helyen volt amikor tul rövidet fékezett és bele kellett állitania és kiszaladt a kavicsba, de megfogta.

 

Csabcsi állandoan fejlödik, a rajtrácsa 2:11.7 -el kvalifikált de a versenyre elfáradhatott mert csak 2:12 es köröket ment

 

 

A motoromon nem sok változás van, jade, hátulrol belémjöttek
A gyorsváltó kanyarból kifelé erös kigyorsitáskor nem akar dolgozni, elég szar ilyenkor egy ujraváltást, kis gázelcsukással kivitelezni.
Zizegést hallok a blokkbol amire a szakértöi fülek azt mondták hogy nemsokára elmulik, amikor a vezérmü láncfeszitö ugrik egyet.....

A gumiképem tökéletes, ami nem feltétlen azt jelenti, hogy megtanultam lapon elkezdeni a gázadagolást, hanem inkább azt hogy ebben a motoroban sokkal szofisztikáltabb a kipörgésgátló.

 

 

 

 

 

Kedden egyre több MotoGP kamion érkezett, de csak Honda csapat kamionok, Marquez, Pedrosa, Crutchlow, Nakagami és Alex Marquez kamionjai parkoltak le. Teszteltek közvetlen utánunk.

 

 

További képek itt:

https://www.facebook.com/gabor.kapetz/media_set?set=a.10211834575076146.1073741923.1123186302&type=3

Leközelebbi szervezésem: julius 23-24 Slovakiaring, Osztrák szervezés, 90 eur/nap, verseny az árban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4114093493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása