HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.08.23. 01:11 Félsvéd

3 napos Pannoniaring hétvége

Meglepöen sok magyar jelentkezö volt erre a rendezvényre, pedig nekem nem nagyon tetszett a lengyel szervezö idöterve.

Az idöjárással nem volt semmi gond.
Pénteken csak szabadedzések voltak, de a szombatot én kicseréltem volna a vasárnappal.
 Elég sokan csak a pénteket választották, talán pont azért mert nem szeretnek versenyezni. Sajnos már pénteken utólért néhány magyart a szerencsétlenség, Lengyel Ákos, Döme Tibi nagyot estek, Teszko Tomit kilökték, nála csak a motor sérült. Ákos korházba került, Tibi és Teszko Tomi ujjáépítésbe kezdtek.
Majsa Gergely 1:59, Pócsik Ádám nagyot ment, 2:00 az neki nagy pb. Enyingi Tamás és Papp Tomi 2:01, ifj Lengyel Ákos és Vajnai 2:02, Dombo 2:03, Farkas Kevin 2:04!
Kovács Zoli lassabban melegedett be, mert a sok bukta beszennyezte a pályát és mostanában valahogy nem nem szereti a fehér port, nem tudom mit sziv helyette....

Egyébként ahogy a szervezö igérte, tényleg nem voltak a csoportok túlterhelve, 30-40 fö valt max minden csoport.
Èn ideiglenesen áttértem Dunlop gumikra amig nem lesz ujra kaphato Bridgestone. 2:09 sikerült nekem pénteken, szerintem évek óta nem mentem itt 10 alatt, igy a 09-nek is tudtam örülni.
Este elmentünk egy közeli csárdába vacsorázni, Kovács Zoli, Kopi, Dóczi Zsiga.

Szombatra Teszko tomi motorja ujjáépült, hiszen versenynap van! Döme Tibinek nem sikerült az ujjáépités, de ö hozott magával tartalékmotort. Bár nem hozott volna, mert sajnos avval is elesett, de most már magát is sulyosan összetörte, igy Lengyel Ákossal osztoznak sajnos egy szobán Szombathelyi korházban.
Az idömérön sikerült Pocsik Ádámnak mégegy pb, 1:59, Kovács Zolinak 2:02, Szerzö Csaba 2:05, Teszko Tomi és Dobi Feri 2:09, nekem meg 2:07
Ezekután Szerzö Csaba is elesett, eleinte kevés fájdalommal.
Az SBK verseny volt az elsö, Pocsik Ádám indult elsö sorból, Tilky Peti elöttem néhány hellyel én a 28. helyröl. Lovászi Tibi mögülem.
Igaz késöbb tudtam meg, de Pocsik Ádám a második körbe irtozatos nagyot esett, átrepült a gumifalon, mégse kaptunk piros zászlót. Néhány magyar eredmény SBK-ban: 12. Tilky Peti, 14. Svéd, 15. Lovászi Tibi.......
SSP versenyben indultak a 300 asok is amit Farkas Kevin megnyert és Kovács Zolika második lett, sajnos a szervezö nem hozott a gyerekeknek kupát, ami szerintem komoly hiba
SSP ben  7. Teszko Tomi 8. Ádám Robert, 9.Bodzán Gergö, 16. Sági Ádám
Igaz hogy Pocsik Ádám tudott járni  és Szerzö Csaba szintén de olyan fájdalmaik voltak hogy mindketten ugy döntöttek hogy saját költségen (18000 ft) bevitették magukat a korházba mentövel. Szerencsére pár óra múlva öket kiengedték zuzodás cimszóval.

Este Barnával grilleztünk, de késöbb felpörögtek az események és többen is csatlakoztak, igy éjfélig tartó depo-buli lett.

Vasárnap az elsö 1 órátol eltekintve a nap a 6 órás Endurance versenynek lett szentelve. Ez jópár magyar pályázót elijesztett, igy ök csak péntek-szombatot maradta és megint jópár magyar viszont a lehetöséget látta ebben az elég extrém kihivásban. 6 órás endurance versenyt nem rendeznek hobbistáknak. 
Reggel volt eligazitás az enduranceról. 
Sajnos már 43. percben történ nagy volumenü célvégi hármas bukás és ha jól értem mindhárom résztveö német volt. Az egyik sérültet végül mentövel kellett elvnni. Neki lerepült esés közben a fejéröl a sisak.....
Mohai Jani bácsi elmondása szerint ö látott olyanokat a boxkijáratnál akiknek nem volt becsatolva a sisakjuk. 
Nem akarom elhinni hogy létezik ilyen nemnormális aki kimegy a pályára becsatolt sisak nélkül....

Kb 2 órás szünet nyomasztó volt, de 13,30 kor végre ujraindult a verseny, Tyü, Toto, Majsa volt a legjobb magyar csapat, ök a második helyröl indultak és szinte végig tartották is ezt az elökelö helyet. Lövey-Dobi Feri-Szücs és Kiss volt a második legjobb magyar csapat, a mi csapatunk volt a G-Oldboys (Lovászi Tibi,Teszko Tomi, Toth Barna és jómagam. Mi is stabilan tóltuk, 17. helyröl startoltunk, Tibi kezdett, feljöttünk 11 helyre, aztán Teszko Tomi, 10. 
Nem mentünk üridöket, de a 2:09-2:10  es köröket mindhárman tudtunk, Mindannyian kétszer voltunk kint, mindig minimum 30-35 percet.
25 perccel a vége elött elkezdett esni az esö, nem nagyon, de a szemerkélö esö 200 felett már szakadó esönek tünik. Be kellet volna már jönnöm, de elgondolkoztam hogy vajon vagyok -e olyan tökös mint Brad Binder és kint maradtam  két kört. Megfordult bennem hogy ha bejövök akkor senki nem akar kimenni slickkel és esetleg jöhetek vissza. Végül mégis kijöttem ugy, hogy ha kell visszajövök és befejezem slickel ovatosba. De szerencsére Barna nem vonakodott és kiindult az utolsó 20 percre.
1 perccel késöbb piros zászloval leintették a versenyt. Mindenki örült, hiszen 20 percre senki nem tett volna fel esögumit.
Amikor leintették a versenyt akkor hetedikek voltunk, 5 perccel a verseny vége után is megnéztem a 'Speedhive appot és akkor is hetedikek voltunk, de félórával késöbb 8. helyen irták  a G-Oldboys Teamet.
Synergy team néven Toto-Tyü-Majsa trio harmadikok lettek, Sharan Team néven Lövey Ádám csapata lett az 5.
Gratulálok minden résztvevönek: Geri-Racing, Kopiteam, Animals és Lassuak Team

Utólagos magánvélemények: Jól hangzik egy 6 órás endurance verseny, de ha ilyen tempokülönbséggel egy pályára felengednék 2 perces és 3 perces embereket, akkor én sokkal szigorubb, sokkal alaposabb eligazitást tartanák, a 2:40 feletti riderekre kötelezö mellényt adnék és mindenkinek sokkal alaposabban rágnám a szájába a pályaelhagyás és a pályára való feljövetel etiketjét. Az endurance versenynél kiemelten fontos, hiszen ennél a versenyformánál oriási sebességü motorosok közé kell felmenni és lejönni is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1816667498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása