HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.09.07. 11:54 Félsvéd

Hungaroring Magyar Bajnokság

ob.jpg
Reggeli érkezés után láttam hogy a gépátvételnél nagyon hosszú a sor. Amugy sem volt elég meleg a reggeli aszfalt, igy nem stresszeltem, kihagytam az elsö menetet, az nem is volt egyébként idömérö.
Vagy másfél éve nem mentem már a Hungaroringen. Elsö idömerö ezdzésen 2:05.124, hát ettöl jobbat szeretne az ember, de nem is katasztrofa.
A második idömérön 2:04.718, de sajnos a többiek is gyorsultak, igy csak a TK rajtrács ötödik helyét sikerült megszereznem, de végül is az a második sor közepe.

A versenyek elött volt még egy szabadedzés, arra már uj hátsóval mentem ki (mivel nincs Bridgestone, igy most Dunlop 200/70 MS2) Itt már végre javult a köridö, 2:03.3 és evvel a pozitiv érzéssel vártam a versenyt

Egyébként elég sok nézö volt kint, szerencsére most korlátozások nélkül engedték be a barátokat, rokonokat, igy az egész nap hangulata jobb volt. És persze a pályamotorosok jelentös része részt vett, vagy kijött nézönek. Akik nem pályáznak sürün, azok különösen örülnek hogy találkoznak régi cimborákkal. Én persze koromnál fogva jobban ráérek, igy én mindenkivel gyakrabban találkozok a pályákon.

A rajtrácsra beengedték a fotosokat, családtagokat a warmup elött.
A warmup rajtommal elégedett voltam, hiszen szerintem sokan avval sincsenek tisztában hogy warmupnál nem a lámpákat kell nézni, hanem a kosárból kihajoló pályabiró zöldzászlo lengetését.

_z4o8604_1.jpgAz éles rajton már minden ellenfél jól indult, talán Tilky Peti legjobban, de a féktávon öt is sikerült kifékeznem és elsöként fordultam a cél végén. Az elsö kört sikerült is befejeznem az elsö helyen, de a célvégén ismét rövidet akartam fékezni, de kisodrodtam igy Tilky Peti be tudott szúrni. Próbáltam tapadni rá, de nem hibázott, söt, egy kicsit távolodott tölem.
241119082_556988262166633_4851314717806625322_n.jpgA negyedik körben aztán Péter Gyula is megelözött a sikán féktávján. 
Csak utólag tudtam meg, hogy mögöttem légüres tér volt, de szerencsére ezt nem tudtam, igy pont az utolsó kör volt a legjobb versenyköröm 2:03.126

img_1021.jpgA dijkiosztón mindig élmény a Hungaroring dobogóján állni, föleg igy, közönség elött.

Hiába irtam peticiot veterán kategoriás értékelésért, az ellenzék megvétózta, igy továbbra is a feleannyi idösekkel kell küzdenem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5916681996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása