Sikerült megszereznem az utolsó 13 helyet erre a német rendezvényre. Ez a (RehmRace) 1987 ota szervez pályanapokat és az ö rendezései szinte hibátlanok. Ennyi versenyt, ennyi dijat senki nem másnál nem talál a hobbista pályázó. Nem ö a legolcsobb szerevezö, de egyrészt nála minden benne van az árban, az egész napi kávétól az esti korlátlan csapolt sörig, transzponder, minden!
Elsö nap péntek, igaz a többiek szinte mindenki már csütörtök este megérkeztek, mig én csak péntek kora délután, de most sokan elöször voltak itt, igy nekik pályát is tanulniuk kellett a péntek esti 2 órás Endurance verseny elött.
A 2 órás Endurance versenyen szinte minden magyar elindult, 2 fös csapatokban, egyedül Kovács Zoli és Kopi tudtak a top 10 be végezni, igy nekik jutott fejenként 1-1 kupa.
Én Csiki-Bege Rolanddal voltam párban, de elszurtuk a cseréket igy mi kicsusztunk a top 10-böl. Az egyetlen vigaszom az volt hogy sikerült egy uj pb-t mennem, 1:38.8.
A szombati napon délelötti menetek voltak a kvalifikáciok. A sok német, svájci és olasz piloták között egyedül Kovács Zoli, Varga Tibi e´s Zsiráf jutottak be a Freie Klasse A versenybe, Kopi, Roland, Toth Zoli, Neuhauser Bence és én a Freie Klasse B versenyben mentünk.
Sem Zoli sem Tibi nem álltak rajthoz az A versenyben, Zolinak ugyanis eltörött a kipufogo összekötö csöve. Hiába ötleteltünk hogy a sörös doboz-ABA bilincs kombo csodákra képes, nem akart sufni tuningolni.
Kopi és Roland viszont meg nyerték a B versenyt igy este volt Magyar himnusz a dijkiosztón.
Természetesen az esték a Freibier és a hazai pálinkák hangulátában teltek, hiszen szinte senki nem hotelben aludt, hanem a depoban, igy jó társaságban töltöttük az estéket. vacsorázni a pályán lévö kiválló étterem teraszán szoktunk.
Vasárnap van a legtöbb verseny, itt vannak a kategoriánkénti sprint versenyek. Ezeken a versenyeken mindenkinek jut hely, igy minden magyar rajthoz is állt. Varga Tibi a 600-as versenyt nagyon várta és baromi jó rajt után vezette is a versenyt. A harmadik körben már volt kb 200 meter elönye, amiröl tudott is hiszen Álmos tablázott neki, de Tibit nem csak a gyözelem érdekelte. hanem a köridö is. Nagyon akart egy 1:33-as idöt menni és sajnos bukás lett a vége. A mentös ugy itélte meg hogy be kell vigyék a korházba ahol alapos MR vizsgalát után kiengedték mert törést nem találtak, viszont zuzodás az van böven, fáj mindene.
Kopi bejutott az ezres versenybe, is meg a Crazy Old Mans-be is, ahol ismét kupát kapott a hetedik helyért, Roland a BOTR1 versenybe ment és dobogos lett, második lett.
A BOTR2 versenyben is juttot kupa Neuhauser Bencének a harmadik helyért és Toth Zolinak a negyedik helyért, ebben indultak még Birkás Csaba és Doczi Zsiga is.
Összességében tökéletes idöjáras, szuper szervezés és nagyon elégedett arcok.
Mint már irtam elég sokan most voltak itt elöször, ezért öket külön megkérdeztem , hogy tetszett nekik a pálya. Szinte mindenki azt mondta hogy ezt a pályát nemigen lehet semmivel összehasonlitani, mert nagyon lenduletes, gyors a pálya és a bedöntött kanyarok pedig egyszerüen fokozzák a tapadást is meg az élményt is. Ez a pálya nagyon ezres pálya, azért szeretném kihangsulyozni hogy a magyarok közül a legjobb köridö mégis 600-as motorral született Varga Tibi által : 1:34.2
De az alma nem esik messze a fájától, igy Varga Tibike Junior (Szikla a beceneve), a 250 es NTC-s motorjával szindén csodát müvelt meccselve az ezresek között, 1:38 alját tudott menni ezen a kimondottan ezres pályán egy negyven loerös motorral.!!!
Kopi és Zsiga annyira beleszerettek a pályába hogy ök még vasárnap este is ott aludtak.
Mi sem akartunk sietni hazafelé, de mivél az én hotelszobám gurul, igy mi lementünk Krk szigetre, sátáltunk Krk óvárosában és a kikötöben, majd kerestem egy strandot ahol a ma estét még eltöltöttük és csak holnap tengerparti reggeli után indulunk haza
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.