HTML

Friss topikok

2021.09.26. 20:46 Félsvéd

Rijeka 3 napos hétvége RehmRace 24-26 szeptember 2021

img_20210925_142721_1.jpgSikerült megszereznem az utolsó 13 helyet erre a német rendezvényre. Ez a (RehmRace) 1987 ota szervez  pályanapokat és az ö rendezései szinte hibátlanok. Ennyi versenyt, ennyi dijat senki nem másnál nem talál a hobbista pályázó. Nem ö a legolcsobb szerevezö, de egyrészt nála minden benne van az árban, az egész napi kávétól az esti korlátlan csapolt sörig, transzponder, minden!

img_20210925_175520_1.jpgElsö nap péntek, igaz a többiek szinte mindenki már csütörtök este megérkeztek, mig én csak péntek kora délután, de most sokan elöször voltak itt, igy nekik pályát is tanulniuk kellett a péntek esti 2 órás Endurance verseny elött.
A 2 órás Endurance versenyen szinte minden magyar elindult, 2 fös csapatokban, egyedül Kovács Zoli és Kopi tudtak a top 10 be végezni, igy nekik jutott fejenként 1-1 kupa.
img_20210926_133307_1.jpgÉn Csiki-Bege Rolanddal voltam párban, de elszurtuk a cseréket igy mi kicsusztunk a top 10-böl. Az egyetlen vigaszom az volt hogy sikerült egy uj pb-t mennem, 1:38.8.

img_20210926_133631_1.jpgA szombati napon délelötti menetek voltak a kvalifikáciok. A sok német, svájci és olasz piloták között egyedül Kovács Zoli, Varga Tibi e´s Zsiráf jutottak be a Freie Klasse A versenybe, Kopi, Roland, Toth Zoli, Neuhauser Bence és én a Freie Klasse B versenyben mentünk.
Sem Zoli sem Tibi nem álltak rajthoz az A versenyben, Zolinak ugyanis eltörött a kipufogo összekötö csöve. Hiába ötleteltünk hogy a sörös doboz-ABA bilincs kombo csodákra képes, nem akart sufni tuningolni.
img_20210925_173653_1.jpgKopi és Roland viszont meg nyerték a B versenyt igy este volt Magyar himnusz  a dijkiosztón.

Természetesen az esték a Freibier és a hazai pálinkák hangulátában teltek, hiszen szinte senki nem hotelben aludt, hanem a depoban, igy jó társaságban töltöttük az estéket. vacsorázni a pályán lévö kiválló étterem teraszán szoktunk.

Vasárnap van a legtöbb verseny, itt vannak a kategoriánkénti sprint versenyek. Ezeken a versenyeken mindenkinek jut hely, igy minden magyar rajthoz is állt. Varga Tibi a 600-as versenyt nagyon várta és baromi jó rajt után vezette is a versenyt. A harmadik körben már volt kb 200 meter elönye, amiröl tudott is hiszen Álmos tablázott neki, de Tibit nem csak a gyözelem érdekelte. hanem a köridö is. Nagyon akart egy 1:33-as idöt menni és sajnos bukás lett a vége. A mentös ugy itélte meg hogy be kell vigyék a korházba ahol alapos MR vizsgalát után kiengedték mert törést nem találtak, viszont zuzodás az van böven, fáj mindene.

Kopi bejutott az ezres versenybe, is meg a Crazy Old Mans-be is, ahol ismét kupát kapott a hetedik helyért, Roland a BOTR1 versenybe ment és dobogos lett, második lett.

A BOTR2 versenyben is juttot kupa Neuhauser Bencének a harmadik helyért és Toth Zolinak a negyedik helyért, ebben indultak még Birkás Csaba és Doczi Zsiga is.

Összességében tökéletes idöjáras, szuper szervezés és nagyon elégedett arcok.

img_20210926_173317_1.jpgMint már irtam elég sokan most voltak itt elöször, ezért öket külön megkérdeztem , hogy tetszett nekik a pálya. Szinte mindenki azt mondta hogy ezt a pályát nemigen lehet semmivel összehasonlitani, mert nagyon lenduletes, gyors a pálya és a bedöntött kanyarok pedig egyszerüen fokozzák a tapadást is meg az élményt is. Ez a pálya nagyon ezres pálya, azért szeretném kihangsulyozni hogy a magyarok közül a legjobb köridö mégis 600-as motorral született Varga Tibi által : 1:34.2

De az alma nem esik messze a fájától, igy Varga Tibike Junior (Szikla a beceneve), a 250 es NTC-s motorjával szindén csodát müvelt meccselve az ezresek között, 1:38 alját tudott menni ezen a kimondottan ezres pályán egy negyven loerös motorral.!!!

img_20210926_183945_1.jpgKopi és Zsiga annyira beleszerettek a pályába hogy ök még vasárnap este is ott aludtak.

Mi sem akartunk sietni hazafelé, de mivél az én hotelszobám gurul, igy mi lementünk Krk szigetre, sátáltunk Krk óvárosában és a kikötöben, majd kerestem egy strandot ahol a ma estét még eltöltöttük és csak holnap tengerparti reggeli után indulunk haza

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.