HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.02.02. 00:25 Félsvéd

Költözés Portimaoból Estorili pályára

Több mint egyhetes Portimaoi depo kempingezés után ma délelött elhagytuk ideiglenes otthonunkat. Felszedtük a hoteljében ránk váró Lovászi Tibit és elindultunk Estoril felé.

A fizetös autopályán jöttünk talán 300 km-t de szerintem nagyon drágán mérik, kb 40 eur volt a 300 km...... Igaz a lakoauto nem személykocsi igy kategoria kettest kellett minden kapunál fizetni.

Utközben utba ejtettem egy kawasaki kereskedöt, hátha kapok egy kissebb hátsó lánckereket, mert hosszabitanom kellene az áttételt. A portimaoi egyenesben is már 200 méterrel a fékpont elött tiltásba ment és megtudtam hogy az Estorili célegyenes még hosszabb, Sajnos nem volt lánckereke a kereskedönek de adott egy öteltett egy másik üzlethez. 
Fél 5 re értünk a pályára, rögtön beengedtek és alig voltak a pályán de Artur már levette a kalodákat a motorokkal a kamionrol.

Bepakoltam a boxba, aztán úgy döntöttem hogy robogóval visszamegyek abba a másik motorosboltba amit a kawasaki kereskedö ajánlott. Szidi pechére azt mondta velem jön. Naplemetekor indultunk, mindössze 35 km volt az ut de mire beértünk lement a nap és rohadt hideg lett. Persze nem volt ott sem olyan lánckerék amit kerestem. 

Tettünk egy kört a robogoval a belvárosban de ott sem volt melegebb igy hazaindultunk. Nem volt kellemes 8-9 fokban a robogó, igy visszavettem és csak 60-al jöttünk hazafelé, igy is megfagytunk.
Mire visszaértünk már mindenki elment a hoteljébe, igy gyorsan pálinkával füteni kezdtem a bendömet.

Holnap 10 töl indul az idöterv 10:40 kor kezd a gyors csoport, gondolom meleg nem lesz, de a pályát meg kell tanulni, szóval lehet hogy megprobálom a 10:40 es menetet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr5918039342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása