HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2011.06.10. 09:09 Félsvéd

A motorom eladásának viszontagságai

Ez a történet igaz kicsit hosszú, de sajnos krimibe illő a vége ezért talán érdemes végigrágni magad rajta.

A rövid tényállás az előzményekről:

2010 augusztus 2-án nagyot estem a K9-el Brnoban ahol a motor elejében jelentős károk keletkeztek. Uj első villát kapott, uj kiflikkel, uj első kereket, uj leömlőket és a hűtőt is cseréltük. A kormány csapágyházánál hajszálrepedés volt amit gyököléssel kellett helyreállítani és mivel az uj első villa még akkor úton volt Németországból így Bérczi Hajni K9 első villájával lett kimérve és beállítva a váz. A motor kivallóan működött, hibátlanul kanyarodott, hiszen szar vázzal nem lehetne a Misanoi gyors jobbost olyan tempoban bevenni és én most összel 2 másodpercet javítottam Misanoban. A motor azóta ki lett próbálva Pannoniaringen, Slovakiaringen, Hungaroringen, Misanoban 3 napot, Portimaoban 2 napot, Valenciában 2 napot, Aragonban 2 napot és Catalunyában 2 napot. Mindenhol nagyon jól mentem vele, hiszen a spanyol pályákon is Pizzához közeli köridőket mentem. Igy nézett ki a motor amikor Brnoi bukta után kész lett.

Ezek után Szaszy keresett motort és annak ellenére hogy még egy szezont terveztem a K9-el menni, mégis elfogadtam Szaszy ajánlatát és megegyeztünk az eladásról. Olajt a motorban a tavaly novemberi Portimaoi pályázás után cseréltettem, amikor a K9 megkapta az új Traction Control Activ lámpácskát is. A motorban már közel 20.000 pályakilométer van. Szaszy meg lett kérdezve átadás előtt hogy akar-e olajcserét mivel ebben az olajban már van 6 Spanyol pályanap. A válasz az volt hogy ő nem szokott túl sűrűn olajat cserélni.

Az első Hungaroringes BRO licenszes pályanapon március 25.-én egésznap tesztelte Szaszy a motort, ezen a napon megkérdezte a kormány csapágyházánál alkalmazott javitásokat is Bérczi Janiéktól. Én aznap este érkeztem meg Svédországból és ezen az estén ki is fizette Szaszy a vételárat, másnap ismét BRO nap volt ahol mindketten használtuk a motort.
Aztán április elsején nyilt napon ismét egész nap Szaszy motorozott a k9-el.
Másnap, azaz április másodikán ismét mindketten motoroztunk rajta. Ezen a napon a motor 2 versenyt is végigment (Road and Ride és Gsx-r Klub Kupa), én uj PB-t mentem a motorral és ezen a napon nagyot esett Szaszy a hármas kanyarban, ugy hogy a motor szemtanuk és a sérülések szerint a levegőben többször is forgott.


Innentől már csak Szaszy használta a gépet. A motor következő bevetése április 21-22- dupla BRO nap volt első nap nyilt nap.
Másnap, április 22 én Szaszy 2 versenyt is végigment (Road and Ride és Gsx-r Klub Kupa) és ezen a napon Szaszy 2:00 köridöt ment az egyik versenyen a motorral.
Május 9-10 egy 2 napos Brnoi versenyen vett Szaszy részt ahol két versenyen is végigment, abból az egyik egy endurance verseny volt.
Május 10.-én dél körül Szaszy kéken füstölő motorral jött le a pályáról, érthető módon nagyon mérgesen, és mint később kiderült az egyik dugattyu elrepedt. Szaszy ekkor elkezdett a villaszögre is panaszkodni, szerinte az én Brnoi esésem miatt rossz a villaszög, nem véve figyelembe a tényt hogy én megjavittattam és kimérettem a motor geometriát, és azóta szinte minden pályán mentem vele uj egyéni legjobbat.
Szerintem a Hungaroring hármas kanyarjában Szaszy nagy esése után nem lehet kizárni hogy ismét elment a váz.

Olajcsere helyett saját állitása szerint rátöltött az olajra több részletben összesen 2,5 liter olajt!!! Szerintem ez a hirtelen olajfogyasztás egy 20.000 km es blokknál intő jel kellett volna legyen és nem csak tovább kellet volna töltögetni az olajat a blokkba, hanem megnézetni, hogy mi okozza az olajfogyasztást. Sajnos e helyett Szaszy továbbhajtotta a gépet aminek csunya vége lett május 10.-én.
A szomorú a történetben hogy Szaszy egy esésssel, egy tönkre ment blokkal, 8 pályanap és 6 verseny után vissza akarná adni ezt a siralmas állapotba került  motort és szeretné visszakapni majdnem a teljes vételárat.
Egy használt pályamotorra 20.000 pályakilométerrel természetes módon nincs semminemű garancia, senki nem láthat bele egy blokkba. Nem lehet előre tudni és elvárni sem, hogy egy motorblokk eladás után hány pályanapot fog még kibirni. Nagyon függ attól is hogy hogy bánnak a motorral, itt természetesen arra célzok hogy egy pályamotoron illik sűrűn olajat cserélni. Mindenki tudja hogy a blokkot pályán mindig maximumon használjuk. Ha megkímélt blokkot akar valaki akkor talán utcai motorostól kell motort venni.

Sajnos az email váltások során egyre durvább fenyegetések és utasitások hangzottak el a részéről ezért szeretném nyilvánosságra hozni a mail váltásainkat ( a piros szöveggel Szaszy irásai):

 

Hello Szaszy

Ismételten csak azt tudom irni amit már korábban is leirtam: a motor teljesen üzemképes állapotban volt amikor megkaptad, a Brnoi bukásom után minden ki lett javitva illetve cserélve a motoron. Uj első villát kapott, a hajszálrepedés a kormány csapágyházban szakszerüen gyököléssel lett megjavítva. Természetesen ki is lett mérve, a Hajni K9-ből lett belerakva az első villa a kiméréshez mert akkor az én uj villám még úton volt németországból. 
Tehát a vázzal a világon semmi baj nem volt az biztos. Addig ameddig te nem estél vele egy nagyot. Tudom hogy mindenkinek azt mondtad hogy csak csusztál vele, de szemtanuk látták hogy a motor a levegőben pörgött is és a fejidom is eltört, a tank teteje is kapott tehát ne mondogasd azt hogy csak csúszott a motor. Az első villaszárból most az egyik ovális (Orbán Joci szerint) ebből is látszik hogy az esésed nem volt kicsi és a te esésednél kapott az eleje egy nagy ütést. Azért mondom a nagy ütést mert másképp nem lehetne elmenve a váz.

Motorblokk: Én végig nagyon gondosan bántam a blokkal, sűrűn cseréltem az olajat a motorban és a Spanyol út előtt is cseréltem olajat, amikor a Bazzaz activation lámpa és a gyorsgáz belekerült a motorba. Természetesen ezért lettél megkérdezve a 6 spanyol pályanap után hogy akarsz-e olajcserét. Erre az volt a megdöbbentő válaszod hogy te nem szoktál sürün olajat cserélni. Egy pályagépen senki nem használ 6000 km ig olajat!!!! Neked a 6 pályanap után nem kellett volna elutasitanod az olajcserét. De te még rátettél 8 pályanapot és egy endurance versenyt,  abbol ráadásul volt 2 olyan nap is ahol ketten használtuk, ami ugye dupla napnak is mondható. Mivel még mindig úgy emlékszel hogy csak 3 napot használtad a motort ezért inkább összefoglalom neked hogy mióta használod a motort:
Március végén 2 nap licenszes edzés, első napot egyedül, második napban és is besegitettem.
Április első BRO napja és másnap a Road and Ride és GSX-R klub kupa, ezen a versenynapon bukfenceztél  a hármas kanyarba, tehát ez is 2 nap
Április végén 2 nap, az első az sima BRO nap, másnap versenyeztél Klub Kupa/Road and Ride, erre a 2 napra kérted kölcsön a kocsimat, aminek másnap szétrobbant a blokkja, azóta nincs autom mai napig..
Május 9-10 Brno, egy sima és egy endurance versennyel.

Ezt a mennyiségű pályázást nem szabadott volna olajcsere nélkül megcsinálni. Szerintem ez a hirtelen olajfogyasztás egy 20.000 km es blokknál intő jel kellett volna legyen és nem csak tovább kellet volna töltögetni az olajat a blokkba, hanem megnézetni, hogy mi okozza az olajfogyasztást.

Bazzaz: Ez nem csinál mást mint egy Power Comander, nem kárositja a motort, nagyon sokezer Bazzazt eladtak már és nem tudom honnan veszed hogy a széria motor károsodik a Bazzaztól. A K5-ben 5 éve benne van a Bazzaz és most is megy. Az hogy most erre probálod fogni a motorblokk hibáját az teljesen tévhit. A motorblokk kifogástalanul müködött, ezt te is tudod hiszen kiprobáltad egy teljes napon át mielőtt este kifizetted volna. Ha bármi gond lett volna a blokkal akkor biztos nem fizetted volna ki egy teljes napi használat után. Utána még 8 napig pályáztál vele és addig semmit nem panaszkodtál a blokkra, először Brnoban hallottam panaszt a blokkra. Egy használt 20.000 km-es pályamotorra természetes módon nincs semminemű garancia, senki nem láthat bele egy blokkba. Nem lehet előre tudni és elvárni sem hogy egy motorblokk eladás után hány pályanapot fog még kibirni. Nagyon függ attól is, hogy hogy bántál a motorral, itt természetesen arra célzok hogy egy pályamotoron sürübben cserélünk olajat.  A kifizetés előtt is egy teljes napig nyúzhattad. Valoszinű azért nem jött be a K9, mert nem tudtál azonnal pb-t menni. Időt kellett volna hagynod hogy megszokjad.

Pályamotort nem azért vettél mert a blokkja megkimélt állapotú. Mindenki tudja hogy a blokkot pályán mindig maximumon használjuk. Ha megkimélt blokkot akartál volna akkor talán utacai motorostol kellett volna motort venni.

Hát akkor miért is vettél inkább tőlem pályamotort? Ezek miatt:
fém fékcső
bukogombák
tengelyvégek,
gyorsgáz,
több pozicióban állitható fix lábtartó
pályaidom
stomp grip
nem gyári áttétel
traction controll 10 fokozató kormánykapcsolóval
Befecskendezés tuning 2 kapcsolható térképpel
autotune AFR
gyorsváltó
Brembo főfékmunkahenger
sportlégszűrő
emelőszemek

Ezek miatt vettél pályamotort és nem a megkimélt blokk miatt. Meg kell értened hogy semmire nincs garancia, több pályanapon is használtad panasz nélkül, ami azt bizonyitja, hogy minden müködött panaszmentesen. Azt már sosem fogjuk megtudni hogy a blokk mitől lett szar, 20.000 km nél többet szokott birni egy gixxer blokk, a K5 ben 30000 felett van már

Lehet hogy nem megfelelő olajat öntöttél rá, lehet hogy időben kellett volna olajat cserélned, de lehet hogy csak sima kopás. 
Egy dolog viszont nem lehet: az hogy én felelős lennék a blokk hibáért. Nem volt semmi tünet, nem volt sejthető hogy lesz baja, ezért te sem vettél észre semmit eleinte jópárszáz kör alatt, tehát azt nem állithatod hogy átvágtalak. Ez lenne számomra a legfontossabb hogy megértsd hogy én ugy kezeltem a gépemet hogy hibátlan, ezért is gondolkoztam pár napig hogy egyáltalán eladjam-e. Ezért esik most szarul hogy nyakra főre azt terjeszted hogy át lettél vágva. Nem átvágva lettél hanem teljesen véletlen az hogy már harmadik pályanapon nagyot estél vele ahol valoszinü az első villa sérülhetett, különben nem lenne ovalis az egyik teloszár, az is rohadt nagy pech hogy összeomlik a blokk.

A helyedben én valoszinűleg felujitanám és megtartanám a k9-et. De biztos vagyok benne hogy találsz te is komplett blokkot a k9 hez is, helyedben megkérdezném: Juhász Dávidot, Rizit, Predit, Atomot és Golyot is.

Igértem hogy kapsz még egy ajánlatot, mert tényleg sajnálom hogy nem tudod kihasználni a szezont.

Mivel tényleg sajnálom hogy pechesen indul a szezonod, eséssel aztán meg a blokkal is, igy hajlandó vagyok beszállni a vázjavitásba.

                      



Nincsen idom elolvasni a leveledet
Nem erdekel amugy sem a motrot en nem tartom meg ha azt akarod ,hogy minden okes maradjon koztunk es a hirneveddel is akkor adom a kontoszamomat es kuld a penzt vissza ami szerintem ahogy mondtam 250000 ft minusz azzaz varom toled az 1750000 ft
 
Kosoznom szepen
 
Udv
 
Szaszy

 

Nem értem hogy lenne az én saram az egész javitás? Én tőlem vettél egy üzemképes 20000 km es használt pályamotort. 6 versenyt és több mint 8 pályanapot mentél vele, Nem tudom átvállalni a motorod javitását, Semmi baja nem volt a motornak amikor használni kezdted. De ezt te is tudod különben nem fizetted volna ki egy nap tesztelés után!!!

De ha gondolod megkérdezem egy körlevéllel hogy 20000 km-es pályamotorra kellene-e felelősséget vállalnom eladás után. 

Akikkel eddig beszéltem mindenki azt mondta hogy maximum a vázjavitásba segitsek bele.
Azt is mondják hogy pályázásnál nem lehet ennyit menni olajcsere nélkül. 

 

 

Ebbol igy baj lessz szerintem.
Elsosorban nem szeretem volna egy baratsagot elbaszni ezert,masodsorban a hirneved is meg fogja szenvendni a vegleges veszteseged nem ennnyi penz lessz !!!!!
az a javaslatom csinaltasd te meg a motrot ugy ahogyan akarod es en szalok be a javitasba aztan szepen eladod.
Ha tudok venni 1 masik motrot akkor van mivel jarnom palyazni es mar szinte rajtam megcsinalod a lovecskadat.....
Megkerlek szepen ne nezzel hulyenek,
 az teny hogy  nem ismersz csak alig par eve es amit tudsz az is csak esetleg a szebbik oldalam megegyszer mondom gyere rendezzuk le ezt a dolgot szepen ferul es bajmentesen.

Figyu eladtal egy olyan motrot amit kinyirtal es nem szoltal rola.Termeszetesen nem lathattam bele a blokban es szetszedetni nem akartam pedig azt kelett volna.Ezert mondom ,hogy az esesem es a motor szetmeneseert szamoljunk le a lovebol te csinaltasd meg es add el,tedd fol ra az utcai cucokat es kesz.
Nekem ez a motor nem kell es lehetosegem sincsen ra ,hogy megcsinaljam, nembeszelve arrol hogy az iden palyazni sem tudok.
18 an road and ride verseny van nekem addig motrot kell vennem ,csinald ugy ahogy en mondom mert igy tud csak jo lenni !!! ( neked is meg nekem is)

                Szaszy

Kinyírt motort adtam el? És nem szóltam? Az a blokk még soha nem volt megnyitva, nem volt miről szólni, hiszen jól működött a blokk alattad is több versenyen keresztül.

Miért kéne nekem elviselnem ezt a stilust amit megint elővettél? 

Meg akartad venni a motorom, kiprobálhattad egy egész napot mielőtt kifizetted, figyelmeztetve lettél az olajcserére, 3 napra rá összetörted, aztán 6 verseny alatt -miközben még mindig nem cseréltél rajta olajat-  tönkrement alattad a blokk. Semmi közöm nincs már régóta ahhoz a motorhoz. Ennek ellenére kaptál egy jóindulatú ajánlatot tőlem a vázjavitásra, pedig te is nagyot estél a motorral. A blokkbeszerzésben is segitenék neked ha nem utasítgatnál meg fenyegetnél. Így egyáltalán nincs kedvem evvel foglalkozni, majd ha tisztelettel szólsz hozzám, majd ha belátod, hogy nem kinyírt a blokkot kaptál hanem egy használt 20000 km-es versenymotort vettél, amit én imádtam, te meg rögtön elhanyagoltad. (én soha nem spóroltam le egy olajcserét sem)

Ha nem töltöttél volna rá valami szar olajat, hanem rendesen lecserélted volna, ahogy minden pályázó teszi, akkor esetleg jóval tovább tartott volna amig hozzá kellett volna nyúlnod, vagy akár még meg is úszhattad volna ezt a meghibásodást, de persze ez sem biztos. Egy 20000 km-es versenyblokknál bármikor történhet valami, ezzel tisztában van mindenki akivel eddig erről beszéltem. Nincs ember aki meg tudja mondani meddig birja egy versenyhasználatú blokk!!!!! Ezt tudomásul kell venned!!!!  És nem vádolni az elöző tulajdonost!

volt barátod Svéd

 

Volt baratom figyeljel ide
Fejezd be ezt a mokat ne mind mentegetozzel ilyen hulyesegekkel mint az olajcsere meg ,hogy en osszetortem meg ilyenek.Azert estem el mert gorbe volt a vaz meg a tellorol hianyzott a csavar meg , meg az eletben nem boritottad le azt a motrot rendesen es nem vagy 120 kilo .
Nem kell erveljel se te sem en !
Nem erdekel tobbet az erveid sem meg semmit sem azt mondtad visszaadsz 5000 eurot  a tobbibol csinaltasd meg es ennyi .
Itt a kontoszamomm euro is es ft is.
RO61BTRL0270XXXXX90533XX EUR
RO59BTRL027XXXXXX90533XX FT

                Hello Szaszy

Most a hétvégén elég sok emberrel átbeszéltem mégegyszer a dolgokat, de senki nem vásárolna vissza egy eladott motort a jelenlegi állapotában.

Ha ezt pályamotorként használnád tovább akkor persze a legjobb megoldás ha blokkot veszel bele, ha kell segitség, akkor már találtam is neked blokkot,

Ha megutáltad a motort és meg akarsz tőle szabadulni akkor utcára eladásnál, nem hiszem hogy blokkot kell cserélni, akkor valoszinű csak a sérült dugot és esetleg még néhány apro sérült alkatrészt kell cserélni.

Szoval ha utcára akarnád eladni, akkor vegyél le róla minden tuningcuccot, azokat add el külön és nekem meg megvan az összes utcai cuccom a motorhoz, lámpákkal kipufogoval együtt, ha majd megnyugszol akkor erről is beszélhetünk és megigérem segitek.

 

En ezzel biztosan nem palyazok soha az eletben!!!!!!!!!!!!!!!
Inkabb feladom a palyazast !!!!!
Ez amit irsz mind szep es jo de forditva kell ezt megoldani mivel hogy atbasztal es nem szoltal semmit,es hat ez igy alakult.
Ezert meg kell csinaltatni a motrot egy dugot bele , fel kell pakolni ra az utcai cucot ami nallad van le kell szedni mindent tuningot rola es itt Roamniaban eladjuk ugy ahogy van mint simma utcai motor (ezt en elrendezem nem gond). A masik suzukimat is igy adtam el .
Ebben en kell segitseg neked ,hogy jol szaljal ki a dologbol es meg is teszem hisz nekem is van vetkessegem az esesel .
Vallalom is az en reszemet semmi gond.
Azert ,hogy ez igy legyen kell adnod nekem 5000 eurot ,en meg teszek meleje es veszek 1 motrot amivel tudok palyazni,  versenyen van  mar 18 an es tovabb is.Igy en nem esek ki a palyazasi szezonbol.
Frich megcsinalja a motrot es viszapakolja ra az eredeti cucokat es eladjuk itt Romaniaban ugy hogy ne fuzodjon semmi sem a te nevedhez sem az enyemhez.
Igy megkapod te is a penzed es nem pecsetelodik  a hirneved sem semmi mas bajdo nem lessz.

En is tudok tovabb motorozni es kesz. 
Szerintem ez igy fer is lessz es a legjobb megoldas is.

Megint nem értem hogy mivel vágtalak át, tesztelhetted, használhattad, egész nap tiéd volt a gép a kifizetés előtt!!! A blokkba soha nem volt belenyulva, soha nem is volt kinyitva, tehát nem tudható meddig megy, a km óra nem volt visszatekerve, tehát tudtad mennyi van benne, az hogy a blokk beszart arról nem tehetek, lehet hogy te sem, mindenesetre egy 2 éves versenymotortól nem szabad sajnálni az olajcserét.

Kormánycsapágyház javitás: én megrendeltem a javitást, ki lett mérve, amikor visszakaptam rendben volt minden, szuperül viselkedett a gép, gyors voltam vele, szinte mindenhol javitottam köridőt. A javitást persze nem ellenőriztem le, hiszen nem is értek hozzá, biztam benne, hogy a javitás megtörtént, ezekután pedig a pályán is azt bizonyitotta a gép hogy hibátlan lett. Tehát ha most van benne villaszőg hiba akkor abban a te esésed is szerepet játszott.
De az tény hogy nem tőlem tudtad meg a kormány csapágyház javitást hanem mástól. Mindenesetre tudtál róla amikor kifizetted. Ha akkor azt mondtad volna hogy így már nem kell, akkor simán visszavettem volna, hiszen szerettem a gépet.
Ha tényleg nem akarsz többet ráülni akkor is csak te tudod utcára eladni, nálatok nem ismeri senki a gépet. A motor is a tiéd. 

3 héttel ezelőtt felajánlottam, hogy esetleg visszavásárolnám, de azt azonnal elutasitottad.

Nem is logikus hogy el akarnád adni nekem a sérült motort hogy én javitassam meg és utána meg te adnád el. 

Rendeld meg a helyreállitást, és csak a szükséges dugocserét kérd. 

Köszönd meg hogy nem kell keresgélned semmilyen utcai cuccot hanem megvan minden vadonat uj állapotban nálam, és megmaradhat neked a rengeteg tuningcucc amit leveszel a k9 ről. 

Ha nem lenne motorod a Road and Ride versenyig akkor szerintem Zsir Feri nagyon szivesen ad neked kölcsön motort, asszem van neki kettő is.

 

 

Mennyel te a Zsir feri motraval  nekem nem kell mase !
Azt kerdtem hogy adjal  vissza a penzembol 5000 eurot mert mindig jar a szad ,hogy mennyi tartalekod  van de mivel ,hogy az enyemet elvetted es adtal egy nagy szart amit azota is hajtogatsz hogy perfekt volt es hogy te nem tudsz rolla semmit .Te kell megbeszeld a Fritschel hogy tegyen dugot bele meg huzza vissza a vazat eladasra nekem nem csinalja meg rajtam nyerni akar.
nagyon meguntam ezt az egeszet !!!!!!!!!!!!!
Elfogyott a turelmem ,tobbet nem kerlelelek.Nemredekel tobbet ,hogy mi lessz a kimenetele a dolognak de nagyon meg fogod banni meg azt is hogy megismertel es nem viccelek.!!!!
Nem tudod ki vagyok es mit mire vagyok kepes.Tollem akkor szabaduszlsz meg mikor megdoglok.
Beleszarok a korlevelekbe meg a mas velemenyebe
Annyit tudok ,hogy 2 honapja nincsen motrom nyomod a nagy sodert ,hogy te artatlan vagy es kesz.
semmifele olyan ajanlatomat nem fogadtad el ami fer lett volna csak probara teszed a turokepesegemet.
NYertel !
A turelmeme elfogyott .
Ha neked ez az ajanlat nem jo ,hogy most vissza adsz a penzembol 5000 eurot ,hogy vegyek egy masik motrot addig is amig keszen lesz ez ,hogy el tudjuk adni ( ez minimum 2 honap mig megcsinaljak hirdetes vevo jon stb... !!!!), akkor semmi gond felreteszek mindent es kijovunk es akkor megbeszeljuk maskeppen ha neked ez hianyzik es ennyire kemeny faszu  legeny vagy hat hadlam nezzuk meg ez milyen lessz.
ha te azt hiszed ,hogy en egy kicsi nyuszika vagyok  akit te itt hulyitessz es te a nagy eros okos kemeny csavo akkor alukajal te csak nyugodtan mert jo lessz......

 

Szóval itt tartunk, felmerül bennem a kérdés hogy ilyen súlyos fenyegetéseket is szabad-e még figyelmen kivűl hagynom? Képes-e egy ember megbizni valakit 500 euroért hogy gyujtsa fel a házam/kocsim/motorom/tegyen bennem kárt csupán azért mert ő azt hiszi igaza van?
Tegnap azért a történtek ellenére segitettem Frits Attilának kedvező áron egy majdnem uj blokkot szerezni Szaszy motorjába.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr262972491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iranyjelzo 2011.06.10. 11:30:49

Kedves Svéd!

Sajnálom, hogy ilyen dolognak vagy kitéve. Te úriember módon, civilizált stílusban írsz/beszélsz. Amennyit tudok rólad, s amit tapasztaltam, korrektnek ismerlek.

Sajnos a motorod vevőjéről ez így nem mondható el. Nem ismerem, de levelezése minősíti. Rágalmazás, fenyegetés, ennyire futja neki. Az a baj, hogy az ilyen "emberek" bármire is képesek lehetnek. :-((

Én úgy védekezek ilyenek ellen, hogy semmilyen üzletet nem csinálok olyanokkal, akikben nem látom az intelligencia jelenlétét.

:-(

Rodnan 2011.06.10. 12:46:16

Most akkor hol tartotok éppen?
-visszaveszed a motort 1750000-ért
-visszaveszed 5000 euroért
-vagy adsz 5000 eurot de nem kapsz semmit a nyugalmadon kívül

Sajnos rossz hírem van, ez faszán be lett árazva! Mivel nem ismerlek titeket így fogalnam sincsen mennyire van okod aggódni, de az idézett levelekből semmi konkrét fenyegetés nem olvasható ki, így a hivataos szervekkel semmire sem mész! A "baj lesz" és az "elintézhetjük másként is" az megmagyarázható könnyedén, mégha mindenki tudja ismilyen értelemben szerepelnek fentebb.
Sajnos ez szerintem pénzedbe fog kerülni, de ne hidd, hogy bárki madárnak fog nézni. Állj neki számolni és felejtsd el a történetet, az én koromban sem szokás már faszagyereket játszani hátmég a tiedben! ;-)
Viszlát a pályán, a sok stressz meg másodperceket jelent és a 2:00-ért sem öt forintot hagytàl ott...

Rodnan 2011.06.10. 12:54:46

U.i.: Mindenkinek: A barátság nem egyenlő azzal, hogy bírunk v.kit v. miért!
Az, hogy kikkel nem kötünk még kihagyhatatlan üzletet sem pedig tökéletesen definiálható és sajnos ezt Svéd barátunk is elfelejtette, mint ahogy én is anno 10 éve és sok-sok keménykedés ellenére be kellett látnom, hogy nekem több a veszteni valóm és bizony a pénz oldotta meg...

Atkusz 2011.06.13. 22:49:24

Kedves Svéd!

Bár személyesen sajnos nem ismerlek, de az írásaid alapján egy nagyon szimpatikus, inteligens, és korrekt embert ismertem meg. Sajnos rossz emberrel üzleteltél. Én léptem már vissza eladástól, mert a vevő, bár volt pénze, visszataszító kisugárzással rendelkezett. Egy ilyen (elnézést a kifejezésért) sz@rjankó, le akar téged húzni, majd valaki mást is át akar verni azzal, hogy egy visszaalakított versenymotort utcainak próbál eladni. Ez egy tolvaj senkiházi aki nem vállalja a felelősséget a tettiért. Fáj neki, hogy 3 nap után leírt 2m Huf-ot. Így járt. Szerintem még így is maximálisan korrekten viselkedtél (a javításokban való segítségnyújtásra gondolok). Mivel nem ismerem a vevődet, ezért nem tudom, hogy van-e félnivalód, bár eddig tapasztalataim alapján aki ennyit fenyegetőzik az nyuszi cselekedni, csak a hangja nagy. Sajnálom, hogy így jártál, ha tudok, segítek. További szép estét, és remélem sikerül rendezni a gondot.

Crear_alien 2011.06.24. 00:26:05

ez durva :( igazi s.fejjel akadtal ossze Svéd :(

akos696 · www.focusauto.hu 2011.07.04. 08:48:13

Szaszy egy igazi paraszt, még írni sem tud. És mennyi ilyen aljas féreg rohangál az utcán.....

SomeSeed 2011.07.05. 09:24:44

Svéd, írd csak meg a barátodnak, hogy ha bármiféle kárt okoz neked (vagy tovább fenyegetőzik), összeszedsz néhány keményf@szú magyar srácot (nem lesz nehéz), kimentek a bocskorosokhoz és lerendezitek az ő stílusa szerint, de a kedves édesanyjába fog visszakívánkozni. Lehet így is.

Amúgy pedig ez a szaszy cigány?

Tudod, mikor segítenék én neki blokkot venni, meg ilyesmi... Oldja meg. Kipróbálta, megvette, használta, elbaszta. Még ő követel 5000 EUR-t? Figyelj Svéd, tudok neked adni én is (de szerintem az ismeretségi körödben szinte bárki) olyan elérhetőséget, amely 500 EUR-ért bármit megtesz és az ellenkezőjét is. Az ilyen szaszy féle kis faszparasztok azt felejtik el, hogy nem csak nekik lehetnek esetleg kapcsolataik.

Ha pedig úgy gondolod, hogy ez nem a te stílusod, el kell szomorítsalak, hogy az ilyen szaszy félékkel másként nem megy. Látod te is.

gixeres 2011.08.13. 12:34:30

Szia Svéd. Bár még csak egyszer talákoztunk hringen 2 éve (taknyosképű srác k5 750el), és egyszer szereztél nekem joaron pringre belepot jura racingre, de en maximalisan korrektnek ismertelek meg. Nemtudom ki ez a szaszy, de hogy roppant buta az egyszer biztos. Te mindent biztositottal amszamaramhogy eltudja donteni jovetel lesz e neki a motor. Kiprobalta, eldontotte, hasznalta egy ideig gond nelkul, majdmpedig a sajat hulyesege miatt tonkretette. Ez olyan dolog, hogy 2008ban , az alig 1eves r6remet tk.ra tortem a pringen a 3. Korben, a szar gumi miatt. Most mar utolagtudom, attol kellett volna visszaperelni a penzt, akitol a gumit vettem mert szart sozott ram!:)))
Irgalmatlan fenyegetozo buta egy ember ez a szaszy es egy mocskos tetves csalo is.

"Ezert meg kell csinaltatni a motrot egy dugot bele , fel kell pakolni ra az utcai cucot ami nallad van le kell szedni mindent tuningot rola es itt Roamniaban eladjuk ugy ahogy van mint simma utcai motor (ezt en elrendezem nem gond). A masik suzukimat is igy adtam el"

Es meg o mondja rad hogy Te vagy a csalo?.....

A nevedet nemfogja tudni bemocskolni, mert a veled motorozo emberek nagyresze inteligens, es csak rohogni fog ezen. Aki meg meg nem ismert ezelott, most majd tudni fogja ki vagy, es milyen szervezeseid vannak. Szoval meg reklamot csinal neked:)))

Ha meg fizikai kart okoz, arra fog legjobban rafazni.
süti beállítások módosítása