HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2012.05.07. 09:38 Félsvéd

1 nap Chrobák Jani oktatás Euroring

7 éve pályázok, 4 évet a K5-el, 2 évet a K9-el, és tavalyi évet a Zixxerrel. Eleinte nem költöttem tul sokat költöttem a pályaátépitésre, de mikor 2005 ben pofára estem a gyári dommal, akkor készerből került pályaidom a gépre. Aztán 2007 ben megjelent a BAZZAZ amiben sok okosság volt egy dobozban, rögtön belekerült a k5-be.
A K9 már Bazzazzal kezdett, ő már kapott 520 as lánszettet is, akkor már több áttételt tartottam magamnál, akkor már sportlégszürő, stompgrip, annak már az első villája át lett szelepelve (vagy az a K5 volt?) 
A Zixxer is azonnal megkapta a legujjabb Power Commandert, kapott gyorsváltót, öhlins olajat az első villába, és a tavalyi szezon végén életem első öhlins TTX-et is beruháztam rá.

De egy dolog mindig kimaradt. Ezt pótoltam tegnap. Egy napos pályaoktatás Chrobák Janival. Petya is velem tartott igy mindössze kettőnkkel foglalkozott egész nap.

A reggel nagyon érdekesen kezdődött mert 08.20 ra értem a pályára és a kapu zárva, a portás nem nagy örömmel de beengedett, azt mondta hogy még senki nincs itt de álljak a büféhez. Késöbb kiderült a senkit nem a motorosokra hanem a személyzetre is értette. Az autot a büfénél hagyva 08.35 kor elsétáltam a depoban a regisztrácio felé. A portás azonnal szirénázó biciklivel odajött hogy a fönökasszony nem szereti ha sétálnak a depóban, és legyek szives vissza menni a büféhez. Kérdem miért nem lehet még regisztrálni??? Válasz: Uram menjen vissza a kocsijához!!!!!

08.50 kor érkezett meg valaki a regisztráciohoz. Késöbb kiderült hogy a fönökasszony a pályabejárati kaput egésznap zárva tartatja és mindenkinek csak akkor nyitják ki ha dudál.

Nem csoda hogy szikrázo napsütés ellenére csak hárman motoroztunk egész délelőtt. 

Jani ment előttem is mögöttem is: ez nem kiülés....
Megmutatta hogy miért nem tudok jobban kiülni, mert túl elől ülök a tanknál.
Akkor elkezdődött a tortura, a teljes nap arra ment ki hogy ne csak segget, felső testet is  helyezzem át. Janinak egyre jobban tetszett a szorgalmam, még meg is dicsérte a temposabb szektorokban nyujtott teljesitményemet, a lassu kanyarokban viszont túl sokat vesztek. Utasitott hogy nem használhatok kettest, 3-4 fokozatban mentem szinte egész nap. Még délben is meg volt róla győződve hogy ma lent lesz a térdem. A végén már kiállt a pálya szélére hogy közelebbről tanulmányozhassa ezt a kész csodát hogy sikerül kiüléssel sem letenni a térdem. Pedig Jani meg volt gyözödve róla hogy ekkora dőlésszöggel és ekkora kiüléssel már régen lent kéne legyen. Szerintem nyugdij előtt nem nyilik ugy ki a lábam :)
11.-én Pringen majd kiderül mennnyit fejlődtem. A nap folyamán szinte mindig 1:22 es körökkel gyakoroltam, utolsó menetben katasztrofális gumiállapottal mentem 1:21-et igaz akkor már kettes fokozatból gyorsitottam ki


 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr534492823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neked ugatok 2012.05.08. 14:10:14

én eddig kétszer voltam pályán, de már látom hogy ugyanebben a betegségben fogok szenvedni. szinte mindenre elmondható nálam, hogy amit 1-2 alkalommal nem tudok megtanulni, azt utána évekig is hiába erőltetem, nem fog menni. márpedig a kiülés és a térdelés egyszerűen nem megy, de legalább lassú is vagyok mellé.
a lassúságot úgy gondolom át tudom még hidalni, mert ott érzek tartalékot, de jobban kiülni és mélyebbre dönteni úgy érzem nem fog menni...

kíváncsi vagyok a Te eredményedre a témában :)
süti beállítások módosítása