HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2014.04.15. 10:27 Félsvéd

Slovakiaring rendezte az év első gyorsasági futamát

Péntek

Szárazon telt az első két nap a hosszu hétvégi gyorsasági versenysorozat első fordulóján.
Pénteken Fun Cup ami licens mentes versenyzést engedélyez. Mivel a licensesek nem voltak kitiltva igy sok licenses nagy név már a pénteki Fun Cup-on elindultak bemelegitésképpen. 

Jó volt ujra látni a haverokat, az egész depó már dugig volt péntek reggeltől. A megfogyatkozott magyar licenses versenyzők közül is többen pénteken kezdtek. 
Sajnos most nem a nagypályán mentünk hanem a kicsin amit ök 1-es variánsnak hivnak. Ez viszont bekorlátozta a résztvevői létszámot. Mivel 190 jelentkező volt ezért 5 csoportot kellett csinálni, kb 30-40 fő várolistára iratkozhatott csak fel, de nincs tudomásom róla hogy valakit ne engedtek volna végül fel. Igaz hogy a várolistásoknak ugrott az első menet, de a reggeli hüvösre való tekintettel ez nem egy nagy veszteség.

10013708_809284249101325_8785605985866285660_n[1].jpg

Szóval igy a Fun Cup mezőnye bővelkedett Alpok Adria menőkkel is :)))
Én asszem 1:33 al kvalifikáltam magam (nem vagyok oda a kispályás verzioért), ez a 17. rajtkockára volt elég. Végre kiprobálhattam a Bridgestone uj fejlesztésű V02 gumiját. Délelőtt az első gumi lett feltéve, a verseny előtt meg a hátsót is feltettem. 

A rajtom nam sikerült jól, a verseny meg hasonlitott a rajthoz. Nem akarom dicsérni magam de az egyetlen pozitivum hogy picit javitottam az eddigi kispályás pb.n: 1:32.19

Kupecz Zoli elesett és eltörte a karját.

Utána hátsó rugostag ki, és végre ke lett cserélve a 100-as rugo 90-esre.

Robi meg én találtunk egy jo kis hotelt Szerdahelyen, ahol Sárkány Dezső csapata is lakott.

Szombat

Az OB idén már nem csak egy hazai OB, hanem nemzetközi nyilt bajnokság, állitólag sokan elfelejtették kiváltani a licenset, ezért tulajdonképpen nem lett volna magyar értékelés, de egy versenytársnak sikerült megyöznie illetékes elvtársat, hogy legalább pezsgőért ugorjon el.

Sokak számára ismert okokból én sem váltottam licenset a Mamsnál. Illetékes elvtárs meg is volt lepődve mikor meglátott. 2 nap alatt intéztem el a Szlovák licenset, igy egyszerübb lesz a szezonom, ők nem akarnak félreállitani, tisztelik a koromat. Igy én is kint maradtam a hétvégi versenyre.

Szombaton reggel hosszu sorok a gépátvétel előtt, az én gépemet szerencsére könnyen átvették, de Bucsi Robinak kétszer kellett sorba állnia. Az első menetben nagyon hideg volt az aszfalt, ugyhogy nem erőltettem. Bucsi Robi 600-as Kawán ült (életében előszőr) de rögtön kuplungtárcsa cserével kezdett.

A szomszéd boxban csupa nagymenő: Sárkány Dezső, Györfi Alen, Wicca, Hangonyi Öcsi. Hőség nem volt de sütött a nap. Délután volt az összes időmérő edzés. A versenyig nem voltak esések sem.

Sajnos az IMRC CUP időmérője is szombat délután volt pedig csak vasárnap késő délután van a versenyem. A rajtrácsokat nem fotoztam le, csak a magamét tudom, 1.32.750-el a 7. rajtkocába kvalifikáltam.

10170878_809281875768229_1809520592127020797_n[1].jpg

Aztán jöttek a versnyek, a 600 ban több magyar indulóval. Chrobák Jani ráérzett a Triumphra elég hamar és legjobb magyarként zárta a futamot, Magda és Kurucz Feri előtt

Alennek a blokkja ment szét, Gyutai Adrián bukott

A Superbike népes mezőnyében is volt szép számmal magyar versenyző. A grid első sorába ezuttal nem jutott magyar, Juhász Dávid indult az uj SP Hondával a legjobb  magyar helyről, aztán Dezső, Tyü, Moshe és Hangonyi Öcsi volt a sorrend

A versenyt Halbich nyerte nagy főlénnyel, a hazai harcot pedig Sárkány Dezső nyerte Dávid és Tyű előtt.

Este Dalmi Jani és Roli a szerelőtanonc, felemelték a BMW hátulját hogy könyebben forduljak. 

Vasárnap

Reggel ijesztően borult volt az idö., ennek ellenére száraz maradt minden egész délelőtt, A mai SSP és SBK versenyekre ma is uj időmérő edzés volt. Az én IMRC CUP versnyemre a tegnapi időmérő volt érvényes, ezért nekem csak free pracitce-ok voltak a versenyem előtt.

Bucsi Robival voltunk egy boxba és lassan kezdi megszokni a 600-ast, amivel tegnapig életében nem ment.

Brian tanácsára a reggeli hüvős miatt felemeltem a guminyomást a hátsóban és puhitottam kicsit a futóművön, ez be is jött. A V02-es Brigi még simább lett és én is jól éreztem magam és már az első menetben 1:33 -at mentem. A második menet ebéd után volt és ott már 1:32.7 mentem. A BMW tökéletesen müködik, nem pumpál a hátulja, jo vele fékezni, nyomatékból tól kifelé a lassu kanyarokból is, szoval kezdünk jóba lenni.

10262160_809284315767985_1459211560802622114_n[1].jpg

Délután 600 as verseny, ahol a stock kategoriát ismét a magyar mezöny nyerte

Az SBK verseny rajtrácsán szemerkélni kezdett az eső, nem durván igy nem lett VAT RACE hirdetve, mindenki slickel vágott neki. Sajnos a két hazai nagymenőnk az első kört sem fejezték be, ugyanott esett el Juhász Dávid és Sárkány Dezső is, érdekes de nem egymást lökték ki. Igy már csak Bezzegh Tyü és Moshe maradtak talpon is igy is lett vége. Dávid és Dezső aránylag jol vannak, a motorok kevésbé...

Az én versenyem volt az utolsó, de addigra sem eső, sem nedves aszfalt. 7. rajtkockárol indultam, ismét gyengén. De a versenytempommal elégedett voltam, egyre kevesebb meglepetést okoz a bmw. Nem tul sokat előztem,de éreztem hogy a motor jol dolgozik alattam. A végeredmény összesitett 7. hely, kategoriámban harmadik, ráadaásul nemzeti és nemzetközi értékelésben is osztottak kupát.

Videoról azért tisztán látszik hogy nem bármi áron akarok gyorsulni, nekem nem opcio az hogy a határon motorozva kényes szituácioba is belemenjek. Igy viszont van benne tartalék, itt-ott ottmaradnak a tizedmásodpercek, Aki nem vállalja be az esést, az mindig bennehagy a köridőben és ezzel a modszerrel lassubb a fejlődés tempoja. De az én koromban nem egészséges 200-al elszállni egy másodpercért vagy egy előzésért.

 Köszönöm a szerelési segitséget Rolinak, Janinak és a képeket Csabának

komment

Címkék: :32.7


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr76024104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása