Április 7-8, ráadásul hétvége, méghozzá egész nap napsütés.....
Egy bibi volt: óriási volt a szél. Nem délelött. Nem délután. Egész nap.
A szombati napon volt a magyar csapat elsö fele, Többek között Moshe, aki az uj motorjával elesett és bokáját törte. Lehet hogy majd részletesen beszámol róla, vagy kül nekem egy rövid közleményt
A mai vasárnapi napon 11 honfitárssal képviseltük magunkat a túlnyomorészt lengyel pilotákat felvonultató litván szervezésen.
Az elsö menetekben sok esés volt, a mi boxunkbol is elcsuszott Dallos Laci, de tudta folytatni.
Uj, magasabb plexit kapott a zixeRR, de a mai szél ellen nemsokat ért. Slovakiaringen olyan területen van hogy messze távol sehol egy domb, a pálya egyes helyein szó szerint olyan erövel lökdösött a szél hogy a motor szinte kacsázott, majdnem a futomüre gyanakodtam, de aztán mindekitöl ugyanezt hallottam, szóval csak el kellett viselni.
Délelött mindenki örült annak, hogy végre mehetünk, a köridök mérsékeltek voltak, Talán csak én örültem a 2:24 nek mert évek óta az R6-al ennél sokkal rosszabb köridökkel birkoztam. Barna is 2:24-alját mente a délelötti idömérön, amivel az A versenyben elöttem rajtolt a 19. helyröl amig én csak a 22 helyröl. Dani elfelejtett délelött nevezni a versenyre igy ö lemaradt, de igy is boldognak tünt a jo kezdéstöl
Ma tanultam meg a launch controlt bekapcsolni, igaz használatát még nem igazán sajátitottam el mert nem volt fényes rajtom. Viszont a harmadik körben sikerült Barnát és még néhány srácot emgelöznöm és 11. nek jöttem be, 2:21,6 ös legjobb körrel. Ez persze messze van a pb-mtöl de azt szerintem már soha nem fogom megdönteni. Barna szokásával ellentétben most nem tudott javitani köridöt a verseny alatt. De végre nem B versnyben mehettem.
Fekete Ferinek sikerült a B versenyt vezetnie, de az utolso körben lelazult a lábtartója igy nem fejezte be, 2:27 volt a legjobb köre
Pár szót a motoromról: picit puhitottam az elején, picit keminyitettem a hátulján. A motor egyenesben irtozatosan tól, sokkal alacsonyabb fördulatrol is mint az elözö zixerem. A fék az kül kategoria, baromi rövidet lehet vele fékezni és jol birja az elsö villa a brutális fékezést is. Az ABS ma sem avatkozott be pedig mindent elkövettem.
Viszon észleltem valamitamit sem Jerezben, sem Cartagénában: Balos kanyarbol erös kigyorsitásnál nem akar a gyorsválto váltani nyitott gáznál ha motor még döntve van. Elsö gondolatom az lenne hogy rosszul taposok olyankor a pedálra? Vagy feszülhet a váz annyira hogy a taposás nem tudja megszakitani a gyujtást? Mindnestre olyank pici gázelcsukással tudtam csak váltani, de persze igy lenduletet vesztek.
Jól kezdödött a szezon ma és ugy vettem észre hogy mindenki nagyon élvezte a jo idöt
Herczeg | András | |
Fekete | Ferenc | |
Repelik | József | |
Katona | Dániel | |
Esztergályos | János | |
Dallos | Laszló | |
Brávácz | Dániel | |
Majsa | Gergely | |
Kálóczi | Ákos | |
Toth | Barna | |
kapetz | gabor |
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.