HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2018.06.25. 23:19 Félsvéd

1 napos Rijeka, napsütés nélkül


Az utobbi idöben nem készültek beszámolók és volt aki hiányolta. Az ok nem az volt, hogy nem pályáztam, inkább az hogy nem jöttek még jó köridök és akkor kevesebb az indittatás.

Rijeka tavasszal uj aszfaltot és uj rázoköveket kapott, amire kiváncsi voltam. Egy olasz szervezönél foglaltam 4 helyet, mert többen nem voltak kiváncsiak a pályára.

Csergö Endre és Gágo Lajos okosan csináltak egy tengerparti családi hétvégét ebböl a rövid kirándulásból, de Csabcsi még én kurva elfoglalt emberek vagyunk, igy mi inkább egy korai indulást választottunk.
Mivel végig autopálya az ut, igy majdnem szabályosan is elég volt 4 óra Budától a pályáig.
Kár volt sietni mert szemerkélö esöre érkeztünk, ami egész délelött kitartott. Igaz az aszfaltot nem láttuk vizesnek, de mégis inkább vártunk. 12 után viszont elállt a szemerkélö esö és végre mindenki kiszabadult a pályára. Sajnos ennél a szervezönél nem volt csoportbontás igy egyben ment boldog meg boldogtalan. Még jó hogy nem volt tul sok résztvevö, de azért egy ilyen lendületes pályán nem nagy élvezet utolérni 2-3 lassu embert.

Az ebédszünet mindössze 25 perces volt és délután is csoportbontás nélküli open pitlane volt és ez nem volt tul szimpatikus. Lajos és Endre nem tartoznak a gyorsak közé és Lajost kimondottan zavarta a mellette elszáguldo gyors riderek. Endre jobban viselte a vegyes bandát, de Lajos néhány rövid menet után inkább feladta.

Csabcsi elsö felmenetelében már kivágott egy 1:37.0 –as idöt, amit baromira irigyeltem, mert nekem az elsöben csak 1 :47 sikerült, de délután én egyre jobban belejöttem és egyre kevésbe zavart hogy sokat kellett elöznöm, Csabcsit viszont egyre jobban zavarták a lassabbak és ezért 1:37 es köröknél maradt a legjobbja.

 

 

 

Csak kivártam a délután 4 órát is amikor már Csabcsi is feladta a vegyesség miatt, és kimentem egy utolsó menetre. A hátsó gumi a végét járta már, de a traction control egyelöre jol kezeli a kopott gumit is. Már a második körben összejött a mai terv, pedig elöztem is, ugyhogy nem is eröltettem tovább, lejöttem.
A terv nekem mára 1:41 volt, de 1:40,43-nak mégjobban örültem.

 

Akkor a pályárol:
A pálya nagyon tapad, néhány helyen meglepöen ráz a vadi uj aszfalt, de pl a célrarában (ahol nagyon hullámos volt korábban) tökéletes. A rázokövet nem használtam, a célrarában korábban mindenki átvágott a boxkijáraton, de most csak Csabcsi probált ugy átvágni mint régen, de soha többet nem probálta ugyanis igazi rázokövet raktak oda is, olyat ami tényleg ráz.

Akkor a Kawáról:
puhitottam az elsö villa nyomo csillapitáson
puhitottam a hátsó rugostag nyomo csillapitásán is.
motorerö az nagyon elkápráztató még mindig
kettes traction controllal megyek, pedig a többiek már régóta egyessel. (jövö héten Brnoban kiprálom az egyes TC-t uj gumival)
Ami nagyon zavar:
kanyarból kifelé, gázrátételkor nem lehet finoman gázt rátenni, mert ránt. Állitolag erre szolgálna az exup szelep ami persze már ki lett véve régen.

Körül kellene néznem egy jobb térképért amit az ECU-ra tölthetnék. Az ECU már fel van törve, Woolich flash-el, igy egy Woolich térképet kellene találnom
Ha valaki nem vágja mi az ECU flash, akkor: egy flashelt ECU ugyanugy irhatóvá válik mint az ugynevezett KIT ECU = verseny ecu) csak a KIT ECU nál ki lehet dobni egy csomo fölösleges kábelt, mert a kit kábelköteg harmad annyi kábelt használ mint egy gyári ECU

Csabcsi barátom visszatérése a terv szerint halad, a 7 éves kihagyás után már Hringen 1:58-azik.

Az utolsó két hétben kicsit sürü volt a program, Slovakiaring, Brno, Pannoniaring, Hungaroring enyhe csalodások voltak, ugyhogy most kicsit jobban érzem magam evvel a Rijekai köridövel.
Egy hét múlva megyünk páran egy 2 napos Brnoi pályázásra, itt lenne az ideje hogy onnan is vigyorgó képpel jöjjek végre haza.
Már csak azértis hogy legyen beszámoló :)

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr714072435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása