HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.03.29. 23:13 Félsvéd

Elsö Aragoni pályanap

Oriási a különbség a reggeli hömérsékletben Almeria és Aragon között. Itt csak 4-5 fok volt az elsö menet elött, legtöbben ki is hagyták. Igaz hogy sütött a nap, de a napnak is kell kis idö, hogy felmelegitse az aszfaltot.

Toth Tamás (Doki) az elsö menetben bukott és egyelöre nem ugy néz ki hogy a motorját rendbe lehet rakni. Pedig a reggeli eligazitáson mindig elhangzik hogy ne az elsö menetben akarjuk megváltani a világot mert van rá 3 napunk.

A létszám meglepöen kevés, azt hittem hogy ide sokan jönnek, de ma estig 81 ember van, sajnos 4 csoportban, tehát 20 fö csoportonként. Kicsit meglepö ez a létszám
Ennek ellenére ha voltak elöttem néhányan hasonlo tempoban akkor képtelen voltam elözésre és csak délután az utolsó menetben figyeltem oda arra, hogy másfél perccel a zöld lámpa után menjek ki, meg is lett az eredménye és több másodpercet is tudtam végre javitani. Persze még van mit javitani ha itt is meg szeretném javitani a korábbi pb-met.

Viszont az összesitésben a hazai riderek jól állják a sarat. Zoli folytatja a tavalyi fejlödési ámokfutását és egyelöre ö volt az aki leghamarabb ráérzett erre a pályára és kb egész nap ö volt a leggyorsabb magyar és a totál összesítésben is a harmadik helyen van. Tyü hatodik, Kurucz Feri tizedik, Toto 11. Lövey Adám 18. Svéd 22. Gondolom holnap, holnapután még mindenki fejlödni fog.....

600 ban  Dézsi Vikor a második helyen, Csaba meg a harmadik helyen, Dani  hatodik. Egyébként ellentétben Almeriával, ez egy csöppet sem 600 as pálya.

Ezenkivül Ádám oktat jónéhány hazai ridert akik nem feltétlen hoztak magukkal pályamotort, többnyire az utcai motorjaikkal jöttek fejlödni erre a világhirü pályára.
Ma este a vacsora után a szálláshelyünkön video segitségével vette át kanyarról kanyarra a pályát a nebulókkal. Majd meginterjuvolom Ádámot 2 nap mulva, hogy mit tudtak fejlödni 3 nap alatt az ö segitségével.

 Mivel lassan mindenki megtanulta a pályát, igy holnap megprobáljuk kicsit nyugodtabban a kezdést, kihagyjuk inkább az elsö menetet az alacsony aszfalthömérséklet miatt.

Versenyröl egyelöre  nincs szo, mert mint a MotoGP pályák többségén, itt sem megengedett az amatörök versenyzése. Èn ugyan javasoltam a lengyel szervezönek, hogy más szervezéseken ezt repülörajttal oldják meg, de nem tudjuk hogy lesz-e eredménye a versenyigazgatóságnál ennek a kérésnek. A repülörajt azért egy bevállt megoldás mert a tiltás tulajdonképpen az állórajtról szól. 



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1116484540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása