HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.29. 21:03 Félsvéd

Portimao második nap

img_20230129_170236.jpg

Szikrázó napsütés, kék ég, hideg reggel.....
Ma mivel 10 kor kezdödött az idöterv, igy nem sokan hagyták ki az elsö menetet. Ma csak 4 csoportos volt az idöterv mert a VR46 Academy srácok ma már nem voltak, egyedül Zarco maradt a GP-s fiuk közül, délután meg is látogatta a boxunkat, mivel ismeri Toth Imit.
Ma is folytatodott az a szomorü gyakorlat, hogy a leggyorsabb racer csoportban volt a legtöbb piros zászló. Mi akik csak gyors csoportosok vagyunk, mi egész nap tudtuk róni a köröket.
Farkas Kevinnek és Érsek Daninak szarul indult a napjuk. Kevinnek eldurrant az R6 blokkja, bánatában elö kellett venni a 250-est.

img_20230129_170225.jpg
Daninak eldurrant a TTX gátlója és nem tudták megjavitani. Ennek ellenére megprobált stilust váltani és tulajdonképpen hátso csillapitás nélkül folytatta a délutánt. A köridök persze mindenkinél javultak, kivéve engem.
A magyar élmezöny már 1:53, 1:54 is idöket mentel délelött.
A délelötti elsö két menetben nekem nem sikerült javitani, aztán elöször hátsot cseréltem, egy menettel késöbb meg elsöt is. Az uj hátso az meghozta a hatását mert számomra csodás 1:58.8 as idöt mentem, az elsö gumit az utolsó menetre tettem fel, mert az versenynek lett titulálva, de az uj elsö nem hozott további javulást, talán azért mert az utolsó menetre sokat hült a pálya.
A verenyszimulácio, ugy nézett ki hogy minden csoport 25 percet kapott utolso menetben és az 5 legjobb kört értékelték csoporton belül. A  mi gyors csoportunk eredményét sikerült lefényképeznem, de a többi csoportét nem. Nálunk 44 versenyzöböl Gyigor Jozsi volt a legjobb magyar 7. helyen, én második magyar lettem a 14 helyen, aztán Déri Attila, Lovászi Tibi, Nagy Sanyi, Dürgö Balázs és Vigvári Csaba.
A mi gyors csoportunk versenyszimulácio eredménye:

img_20230129_170935.jpg
A versenyzö csoport természtesen ezen a versenyszimulácion is peches volt. 1 kör után piros zászlo, aztán bejöttek, aztán ujra kinyilt a boxutca akkor fél kör után piros zászlo, és itt többeknél elszakadt a cérna. Tyü és Szerzö Ccaba feladták, nem mentek ki a versenyre. Viszont Érsek Daninak sikerült véghezvinnie valami csodát, hátso gátlo nélkül sikerült 1:52.400 es kört mennie, amivel a leggyorsabb magyar lett ma.
Chrobák Jani 1:52.9, Lövey Ádám 1:53.0, Füleki Ádám 1:55.1, 

2023-01-29.png

2023-01-29_1.png
Johan Zarco odajött a mi buxunkhoz, gyorsan lekaptam, megkérdeztem marad e holnap is. Marad.
img_20230129_165938.jpg
Ma kicsit nagyon elfáradtam, minden menetben kint voltam és ez a pálya nem sok pihenöt engedélyez. Számomra továbbra is a leglassabb kanyarok okoznak problémát, a gyors kanyarokban nem nagyon vesztek, de a lassuakban sokat. A célrará fordito nagy jobbosban van egy pup ami szintén egy kulcsa lehet szerintem a pályának. Ezen a pupon nem lehet átmenni nyitott gázon, de nagy kérdés hogy mennyivel a pup elött kell elzárni a gázt és hogy milyen távolságra a rázokötöl kell átmenni a pupon. Kérdezgettem persze Tyüt is meg Szerzö Csabát, de még megoldani jól nem tudtam.....
Az egykerekezést Szerzö Csaba hátso fékkel oldja meg, Tyü meg felváltással. Én ma probáltam mindkettöt, de érzetre sokkal gyorsabban kéne átmennem azokon a dombokon is.
Igy is elégedett vagyok az 1:58-8 as idömmel mert 180 feletti létszámbol 64. helyen tanyázok és az se biztos, hogy én vagyok-e vajon a legfiatalabb.......img_20230129_214103574.jpg


 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3818037010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása