HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.05.24. 00:20 Félsvéd

2 nap Slovakiaring

slov_1.jpgIdeje volt már egy olyan rendezvénynek ahol végre mindkét napon majdnem teljesen végig jó idöben lehetett motorozni.
A másik nagy pozitivuma volt a rendezvénynek, hogy 214 résztvevö ellenére szinte nem volt piros zászlo, ilyet elég rég nem láttunk.....
nevtelen.jpgA magyar létszám sem volt elhanyagolható, mert kb 60-65 -en voltunk.
Ez a lengyel szervezö, a motorraid, elég jo ellátást biztosit a résztvevöknek, ingyen adja az ásványvizes palackokat, ingyen adja a lengyel krémkaramellát, nápolyit, asszem gyümölcs is volt és a kávéautomatája is jó kávét csinál, ingyen.
Söt az elsö este dobozos sört is kitett ...
sved-zoli.jpgA nagy létszám ellenére meglepö módon végig az A csoportba jogosított a köridöm, pedig mostanában még tanuló kurzuson vagyok. Magyarul nem volt bombaerös a mezöny.....
A leggyorsabb résztvevö a cseh AA bajnok Michal Filla volt, aki 2:07-et ment. A leggyorsabb magyar Kovács Zoli volt, elsö nap is és második nap is, ö 2:13.0 val zárt.

Fenyö volt talán a legszomorubb, ö az elsö menetben egy highside-bukással be is fejezte, szerencsére neki nem lett tul sok baja...
Renge Lajos a második napon csuszott egy ártatlant, túl mélyre döntés okán, de neki se lett baja.

348866149_145764935077821_7260819023712612524_n.jpgMásodik nap  két verseny is tervben volt, az SBK verseny elött sötét felhök kezdtek megjelenni és az elörejelzés szerint esöt is igértek. 
Kovács Zoli szokásához híven nem állt rajthoz, igy Szerzö Csaba 5.  pozicioból indult, Tupi mögüle, én a 17. rajthelyre kerültem az SBK, azaz az ezres versenyben.

A rajtelektronikát még nem tanultam meg hogy kell használni, szóval közepesen sikerült a rajtom....
A 7 körös verseny felénél hirtelen feltámadt a szél, az utolsó két körben elkezdett esni az esö is, illetve szemerkélni. Amikor 200 fölötti temponál szemerkél az esö, akkor az olyan hanggal érkezik a plexire, hogy ember legyen a talpán aki be meri vállalni ugyanazt a féktávot, mint esö nélkül.....
Szóval az utolsó két körben én is visszavettem, azt hittem ez avval a kockázattal jár hogy hátulrol valami fiatal tökös gyerek, aki bevállalósabb, majd megelöz. Senki nem eleözött meg, szoval akik a hátam mögött voltak azokat már lerázhattam az elsö 5 körben. 
346110082_1274953539774203_2297554228574059909_n.jpgCsaba 5. Tupi 6. én meg a 11. helyen jöttem be.
Az SSP verseny utánunk indult volna, igaz a boxutcát még kinyitották de egyedül Zozo volt a tökös magyar legény, más nem állt rajthoz. Akkor jött a hir hogy a torony visszavonta az engedélyt, mert nagyobb vihart láttak közeledni.
Igy Zozo nagyon csalodott volt, mi meg pakolni kezdtünk, az igért nagy zuhé meg is érkezett, igy a pakolás is elhúzodott a nagy esö miatt.

A BMW S1000RR-röl is pár szóban. Pontosan tartja az ívet, könnyü irányt váltani, stabil fékezéskor, evvel a Brembo RCS19-el kevesebb erövel tudok nagyot fékezni. Egyelöre -1 és +1 közötti TC beállitással használom, attol függöen, hogy uj e a gumi. 
A megjelent a monitoromon menet közben hogy ABS Pro hiba, de fogalmam sincs mit jelenthet, a következö menetben már nem volt ez a hibaüzenet.
Amugy elég zavaro hogy az egész monitort kitakaro hibaüzenetként jelenik meg az, hogy kevés a benzin, és ez a hatalmas üzenet magától el sem tünik, csak ha veszem a fáradtságot menet közben és az egyik kapcsolóval kikapcsolom. 
Jövö héten végre kap pályaidomot, igaz nem 2023-asra valót mert azt nem találtunk sehol, szóval a 22-es kerül rá.

A video ma délután készült sajnos nem tudom, hogy kell a horizont automatikát kikapcsolni a 8-as HERO Gopron, mert szerintem egész sajátos stilusban szükiti és böviti a látnivalókat.
A müszerfal jobb szélén a fékerö használat látszik, a bal szélen a DTC azaz a kipörgésgátló használat és középen a dölésszög látható

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr4218131104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása