A nap jól indult....
Az elsö versenyem 11:25 kor indult, ez volt az ezres verseny. 11. helyröl indultam. Hiába mentem jobb köridöt (2:18.1) mint szombaton, most nem tudtam magam mögött tartani sem Lovászi Tibit, sem Kajári Balázst.
Hetedik helyen jöttem be, de az ezért járó kupát már sajnos csak Szidi tudta átvenni.
Volt 25 perc szünet a Crazy Old Man versenyig. Persze gumimelegitöt fel, tankolás, sisakpucolás.
Aztán már szólt is a sziréna hogy mehetünk. Nem volt napsütés, be volt borulva. Utólag baromira sajnálom hogy a kivezetö körön teljesen nyugodtan mentem a rajtrácsig. A rajtrácson a szokásos pöcsölés eltartott vagy 3 percig amig ott álltunk. Aztán Warmup rajt, Ugye elsö kanyar jobbos, hosszu egyenes, második is jobbos hosszu egyenes, harmadik is jobbos, mire a negyedik kanyarhoz ér az ember akkorra kb már 7-8 perce nem volt terhelve a gumi baloldala. A lassu kivezetö kör borult idöben végzetes hibának bizonyult.
A négyes balos kanyarra ráfordulva azonnal eltünt alólam a motor, pedig ott soha nem nyulunk fékhez. Aki ismer az azt is tudja hogy abszolut nem tartozom azok közé akik nagyon mélyeket döntenének. Tulzott gázadás sem lehet mert a bmw-nek super a TC-je.
Szóval az utolagos analizis megegyezik a szombaton ugyanott elesö Dürgö Balázsével, az égvilágon semmi furcsát nem kell tegyél, hogy a négyesben pofára ess!!!
Én biztos vagyok benne, hogy ha a kivezetö kört temposan mentem volna körbe, akkor legalább a rajtrácsra érkezéskor forró gumival álltam volna. Ugy talán kibirta volna a 3 perces rajtrácson állást is.
Igy viszont nagyon sokat pörögtem a négyesben, úgy tünik a motor is. Adrenalin elnyomta a testi fájdalmakat, igy elkezdtem a kavicsban összeszedni az értékeimet, gopro kamera, külön az akksija, gyujtáskulcs, müszerfal.
Amikor a szégyenkocsin hoztak le akkor a magyarul beszélö roncsszállitó srácok mondták, hogy a négyes kanyarban van a legtöbb esés.
A paddockba visszaérve már erösen fájt a jobb csuklóm, sötétedett a mutató ujjam vége és a jobb bokám is kezdett fájni.
Szidi azért átvette az elsö verseny diját, aztán a srácok segitettek bepakolni a motort.
Nem akartam Szlovák korházba menni, ezért hazaindultam. Bal kézzel tudtam váltani, a jobb bokám meg még alkalmas volt gázra, fékre.
Este hatra értünk a Sote traumatologiára. Orvosnak csak 100 as sebességet mertem mondani a motorbalestre, de igy is kellett a röntgeneken kivül teljes felsötesti és koponya CT is. A jobb bokám repedt, de csak rözgzitöt kértem, a jobb csuklom is repedt, arra gipszet kaptam. Mivel összesen 6 órát töltöttünk ott, igy a mutató ujjam egyre sötétebb és keményebb lett, megkértem az orvost hogy a nagy feszültséget szivja le valahogy. Mikor meghallottam hogy azt csak felülröl, a körmöt átszurva lehet leszivni, akkor megijedtem, hogy az nagyon fájdalmas lehet, de nem lett az...
A gyönyörü jávorszasos motorom és a szivem össztörtek....
Többen javasolták, hogy talán jobban járnék, ha így eladnám és vennék ujat, mert hogy sokan szeretnek ilyen motorokat ujra épiteni..... Eldönteni még nem döntöttem de várom az ajánlatokat a 2023 as sánta paripára :)
Sajnálom a Brnot ahová mentem volna, mégjobban sajnálom a két hét mulva esedékes Hungaroringet és a kétnapos hóvégi Fiala Hungaroringet is el kell adjam...
Köszönöm a sok aggodást és jókivánságokat...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.