HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2010.12.03. 00:57 Félsvéd

Csoportos gumimelegítő vásárlás, csúcsminőség

  második forduló

Egy évvel ezelőtt megtudtam hogy a márkás és nagyon jóhírű TTSL gumimelegitöt Cseheknél gyártják és a cseh gyártó saját néven is forgalmazza mint Tyrex. Természetesen azonnal irtam a cseh gyártónak és kértem egy ajánlatot 10 darabra. Sikerült is kb 15 megrendelőt tavaly  boldoggá tennem.

 

Most ujabb pályázók és versenyzők kezdtek érdeklődni ezért ujra irtam a gyárnak.

Az alapmodel (standard)ára kb 80.000 ft lenne átszámolva.

 Az ujonnan fejlesztett EVO modell (ez 40 és 80 fok között szabadon állithato) ára kb 100.000 ft lenne 

 

 

De csoportos vásárlásnál a következö árakat kaptam: 

Tyrex standard: 63.000 ft 

<<< Tyrex EVO: 70.000 ft (beállithato 40 és 80 fok között) 

 

választhato szinek:

kék - piros - fekete 

 

 

 

 

Ha táskát is kérsz hozzá akkor az 2500 ft

Már egy éve használom rendszeresen, sokkal pontossabban füt mint a korábbi melegítőm, kevésbé szélérzékeny.

Nekem az is nagyon fontos pozitivum hogy nem másfél méteres kábellal szerelik ment a többi melegítőt hanem 3 méteres kábel van rajta, tehát akár a haver elosztójáig is mindig elér.

Amennyiben a megrendelésekhez beérkeznek a befizetések is akkor akár december 22. én már itt is lesznek a melegítők.

Itt rendeled meg és csak 10 napon belüli megrendeléseket tudok idén még leszállitani:

http://compaya.hu/motorosok/reszletez.php?jeldate=260#jelentkezes

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr22489708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása