HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2021.09.18. 21:36 Félsvéd

Hungaroride szeptember 18

Uj neve lett a nyiltnapnak Hungaroride
 Nem voltam elöregisztrálva, igy már nem 40000 az 5 menet hanem menetenként 10000
Ennek elönye is lehet ha nincs teltház, mert akkor vehetsz csak 3 menetet is.
Én mindenesetre nem siettem, nem is értem ki korán, Dani szinte megigérte hogy lesz hely, nem muszály regisztrálni. Igaz azt nem tette hozzá, hogy drágább lesz..... :)

Nem  volt ma höseg, igy kint maradtam a depoban, Snake mellett (Kocsis Tamás)
Az elsö két menetben nagyon furán uszott a motor féktávon, éreztem hogy az ABS sokkalt többet dolgozoik a cél végén, mint szokott.

Éppen most szervizeltettem az elsö villát is meg a háts ttx gátlót is és elsö körben arra gyanakodtam, hogy a futomüben lehet a hiba. Illetve arra is gondoltam, hogy mégsincs már nyár és az a kb 20 fok aszfalt höméreklet különbség is megteheti a hatását, talán ezért dolgozik töbet az ABS.
Aztán megnéztem a guminyomást, az elsöben 2,4 a hátsoban 1,7. mindekettöt sokallottam, igy az elsöt 2,2 re levettem a hátsót meg 1,35 re (uj Dunlop 106 és 108)
Sokkal jobb lett a féktáv viselkedése.
Az ezüst csoportba kértem magam, mert nekem az a mániám, hogy jobb egy csoportban a legjobbak közé tartozni, mint az arany csoportban az utolsó közé tartozni.
Miért is? Mert ha az aranyban megyek akkor elég sok gyors srácot feltartok, elég sokszor hallom a fülemben hogy valaki nagyon mögöttem van, valaki nagyon meg akar, meg fog elözni, vajon mikor, vajon hol, vajon melyik irányból, vajon kivülröl, vagy vajon belülröl? Ezek a kérdések a fejemben, nem segitik a köridöt.

Viszont az Ezüst csoportban az élvonalban vagyok, ott csak az a feladatom hogy minél elöbb kimenni a boxutcábol, akkor senki nem fog megelözni és van kb 3-4 köröm, teljesen egyedül, aztán ha utolérek több lassabb embert akkor már nem sok van ugyse hátra a menetböl, akkor lejövök.
A mai legjobb köridöm, az 2:03.1 volt, ami megegyezik a multkori Hringes versenyen futott legjobbammal.

Sajnos ma elvesztettem a db killeremet a pályán, kérdeztem a pályabirot, aki a rádioban megkérdezte de semmi.
Ugy tünik nem huztam meg erösen a kis csavart

Van egy nap pihenö, aztán irány a Slovakiaringes OB holnap délutáni indulással.
Nem volt ma teltház egyik csoportban sem, délben még az esö is elkezdett szemerkélni, de olyan enyhén, hogy nem is látszott az aszfalton.

 Vettem egy vékony, keskeny és nagyon könnyü robogot a lakóautoba, egy Suzuki Address UK 110,a mi csak 97 kg. Komoly eröfeszitésbe kerül felfedeznem a rögzitését a Kawa mellett, ma is ezt gyakoroltam a nap végén. Sajnos még nem találtam meg a jó megoldást, de biztos elöbb utobb lesz megoldás arra hogy a robogot gyorsan ki tudjam venni. A fö feladat, hogy igy  elég sok motyónak kellene a garázs padlojárol eltünnie.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3216693204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása